Finns det kvinnor med Mellanöstern bakgrund som har Svenska partners?
Har aldrig sett det ute på stan är det så ovanligt som jag tror att det är?
Har aldrig sett det ute på stan är det så ovanligt som jag tror att det är?
Hahahaaa, jag glömde av mig själv! Men jag räknas nog inte riktigt. Min pappa är nånstans därifrån. De möttes i Turkiet han och mamma men mitt DNA-test ger typ träffar i Nordafrika och Mellanöstern så ingen aning. Hälften svensk och lite finsk från mamma.
Min man är svensk.
Ja, det finns. Såklart.
Ja, det finns. Såklart.
Hahahaaa, jag glömde av mig själv! Men jag räknas nog inte riktigt. Min pappa är nånstans därifrån. De möttes i Turkiet han och mamma men mitt DNA-test ger typ träffar i Nordafrika och Mellanöstern så ingen aning. Hälften svensk och lite finsk från mamma.
Min man är svensk.
Kvinna här från Palestina gift med en svensk man. Men jag är väldigt svensk mest mitt utsende som är exotiskt.
I min omgivning finns kurdiska, iranska och syrianska kvinnor som är gifta med svenska män. De kvinnorna är alla högutbildade och sekulariserade.
Jag har även jobbat med kvinnor från Mellanöstern som dejtar svenska män eftersom de anser att svenska män har bättre kvinnosyn och det har de ju.
Jag har själv bott utomlands i längre perioder, bland annat i Mellanöstern, och svenska män, liksom män från hela Norden, är överlag guld.
Jag har visserligen inte varit med någon man från Mellanöstern själv men det jag såg där och det jag ser här gör att jag inte är intresserad.
Ja, ett par vänner och en tidigare kollega. Kanske fler men som jag inte reflekterat över.
Min kompis från Irak har iaf det.
Kvinna här från Palestina gift med en svensk man. Men jag är väldigt svensk mest mitt utsende som är exotiskt.
Jag har även jobbat med kvinnor från Mellanöstern som dejtar svenska män eftersom de anser att svenska män har bättre kvinnosyn och det har de ju.
Jag har själv bott utomlands i längre perioder, bland annat i Mellanöstern, och svenska män, liksom män från hela Norden, är överlag guld.