• Anonym (ledsen)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

• Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
  • Anonym (Ui)

Ja, den är jätteliten. 

• Anonym (Idioter)

Hej, lyssna inte på alla idioter i tråden. FL och Fb är sämsta stället att ställa såna frågor. 90% som skriver är män med komplex. 

Är tjejen så slapp och värderar förhållandet enbart på din kuk ska du vara glad att det är slut.
    Du kommer träffa tjejer som älskar din size.
    Det är vad man gör med den. 
    Kolla anatomin lär dig pricka g punkten med kuken din och skit i alla idioter !

• Anonym (Hotwife)
    Justini skrev 2024-07-19 08:47:24 följande:
    Vi är inte vänner. Aha, så hur vet du att de inte ljuger om sin längd då? Män brukar överdriva? Har du mätt de? Om ja, hur mätte du de? 
    Har självklart mätt många kukar och det är absolut inte raketforskning att med en linjal mäta en kuk. Mätte säkert 200 kukar under mina år som medhjälpare till arrangemanget gangbang queen of Sweden. I övrigt vet jag hur stor en 50cl ölburk är och när jag träffar killar via nätet är första kravet en bild med en standard ölburk tillsammans med manligheten, svårare än så är det inte.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Jomenvisst) skrev 2024-07-19 10:34:08 följande:

FL visar sig från sin rätta sida. En ledsen kille skriver att hans tjej lämnat honom för att han har liten kuk.

Den enda som svarat på ett medkännande sätt är Mandel. Resten har skrattat, skitit i det eller spätt på det jobbiga.

Jag gissar på att det hade varit andra tongångar om en ledsen kvinna skrivit att mannen lämnat henne för att hon hade för stor röv eller för hängiga pattar.

Vad tror ni?

På vilket sätt är det skillnad om en kille inte lever upp till det man önskar. Har själv försökt att ha relationer med killar som har mindre kukar än vad jag mår bra av. Slutar alltid med att man blir frustrerad över saknaden av att bli ordentligt påsatt av en man med rejäl utrustning. Jag är en size Queen och det står jag för. Har nu i över 30år haft ett absolut minimum på 18cm och det handlar både om det visuella och känslan av att bli ordentligt påsatt.
  • Anonym (feminista horde)

Jag har aldrig mätt en kuk i hela mitt liv och ingen av mina män har känt att de måste upplysa om sin storlek heller.

Alla mina åtta partners har varit fullt tillräckliga så jag tror TS oroar sig i onödan och att tjejen bara var elak p.g.a. någon annan sjuk anledning.

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (grattis) skrev 2024-07-19 10:22:05 följande:
    Bra att du hittat det (de kukar) du letar efter, det är det viktigaste Skål

En undran bara: har du problem med att emot såpass stora kukar i röven? Om inte, förbereder du dig på nått speciellt sätt i förväg?
    Vad får dig att tro att jag tar emot kukar i anus. Den enda analsex jag praktiserar är att använda dildos  eller en strap-on i baken på killar som tycker om det. Självklart är bra sex en hörnsten i en relation och för mig är en rejäl kuk en förutsättning för bra sex. Har som ung och dum testat relationer med killar som inte levt upp till mina preferenser vilket självklart ledde till att relationen dog, Har dock bara vid några tillfällen behövt tala om att det är storleken som är orsaken. Tyvärr är en del killar inte tillräckligt begåvade för  att förstå att relationen är slut och limmar sig kvar i tron att det kan bli en relation på nytt och då är en verbal pungspark om bristande utrustning ett otroligt bra sätt att få även den mest obegåvade killen att fatta att det är punkt slut på relationen. 
  • KimLinnefeldt

Den låter helt normalstor. Jag har svårt att tro att hon lämnat dig enbart på grund av ditt penismått.

Och om det är så - vill du verkligen leva med en kvinna som är så ytlig? Det går jättebra att ha det skönt med din apparat, och kärlek består av så oändligt mycket mer än detta. Samförstånd kring barn, pengar, semester, matvanor, humor, vilja att lyssna på varandra och mycket annat.

• Anonym (Örjan)
    KimLinnefeldt skrev 2024-07-20 07:52:30 följande:

Den låter helt normalstor. Jag har svårt att tro att hon lämnat dig enbart på grund av ditt penismått.

Och om det är så - vill du verkligen leva med en kvinna som är så ytlig? Det går jättebra att ha det skönt med din apparat, och kärlek består av så oändligt mycket mer än detta. Samförstånd kring barn, pengar, semester, matvanor, humor, vilja att lyssna på varandra och mycket annat.

Blir rejält irriterad på attityden att tjejer/kvinnor inte får ha preferenser och önskemål på en partner utan att bli betraktad som ytlig. Jag har mina preferenser och har ännu inte blivit betraktad som ytlig för att jag gillar kurviga kvinnor med kvinnliga former. 
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (ledsen) skrev 2024-07-19 03:36:55 följande:
    Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

Vill avliva myten att storleken inte har betydelse. Den är för många kvinnor mycket viktig och det finns en variation i vad man finner som optimalt för sexuell tillfredsställelse. TS har dock tur då TS har en storlek som många kvinnor tycker är lagom men en andel av oss kvinnor tycker att den är på tok för liten för att var visuellt tilltalande och ger den rätta känslan vid samlag. Bra sex är viktigt i en relation och speciellt i början under kaninfasen för att skapa de rätta banden i relationen. För min del är det absolut nödvändigt med bra sex i en relation och för mig betyder det att mannen måste vara rejält utrustad. Vill också avliva myten om att det går att kompensera för en mindre kuk med tunga och fingrar. Tunga och fingrar kan vara ett komplement men kan aldrig under några omständigheter ersätta en rejäl kuk. 

Har avslutat många relationer och inte gett ONS en andra chans på grund av bristande storlek. Är dock tillräckligt socialt begåvad för att inte säga det rakt ut utom vid ett tillfälle när killen inte ville fatta att det blev en snabbis och inget mer. Tjatpellen behövde helt enkelt en rak och ärlig kommunikation för att fatta.

Helt övertygad om att TS föredetta flickvän försökt att avsluta på ett snyggt sätt men helt enkelt fick ta till det tunga artilleriet för att få TS att fatta att hon inte är intresserad. 

badgirlsbible.com/does-size-matter

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-07-20 10:19:31 följande:
    Vill avliva myten att storleken inte har betydelse. Den är för många kvinnor mycket viktig och det finns en variation i vad man finner som optimalt för sexuell tillfredsställelse. TS har dock tur då TS har en storlek som många kvinnor tycker är lagom men en andel av oss kvinnor tycker att den är på tok för liten för att var visuellt tilltalande och ger den rätta känslan vid samlag. Bra sex är viktigt i en relation och speciellt i början under kaninfasen för att skapa de rätta banden i relationen. För min del är det absolut nödvändigt med bra sex i en relation och för mig betyder det att mannen måste vara rejält utrustad. Vill också avliva myten om att det går att kompensera för en mindre kuk med tunga och fingrar. Tunga och fingrar kan vara ett komplement men kan aldrig under några omständigheter ersätta en rejäl kuk. 

Har avslutat många relationer och inte gett ONS en andra chans på grund av bristande storlek. Är dock tillräckligt socialt begåvad för att inte säga det rakt ut utom vid ett tillfälle när killen inte ville fatta att det blev en snabbis och inget mer. Tjatpellen behövde helt enkelt en rak och ärlig kommunikation för att fatta.

Helt övertygad om att TS föredetta flickvän försökt att avsluta på ett snyggt sätt men helt enkelt fick ta till det tunga artilleriet för att få TS att fatta att hon inte är intresserad. 

badgirlsbible.com/does-size-matter
    Det finns absolut tjejer som föredrar större men hade det verkligen varit ett sånt problem för TS tjej tror jag inte hon hade blivit tillsammans med honom från början. Jag tror fortfarande att det var något annat och att hon sa det för att såra honom. Om TS är på riktigt alltså. 

Man kan ha prefenser när det gäller det mesta men blir man kär i nån så spelar det ofta mindre roll. Jag brukade föredra svenska/ ljusa killar men han jag är tillsammans med nu och väntar mitt andra gemensamma barn med är svart (halvsvensk iförsej)..

Och jag föredrar oftast över medel när det gäller storlek men för 9 år sen blev jag kär i en kille som hade typ 12-13 cm. Det var inget problem direkt, sexet funkade ,tyckte bara det såg lite fel ut för han var så lång (över 190)..  men sen när han gjorde något som sårade mig skrattade jag med tjejkompisar åt att han hade liten (fast sa det inte till honom).

Nu har ju TS inte ens liten men det är ofta något som tjejer använder för att man vet att det sårar och många killar är osäkra. Jag har aldrig sagt det till nån (utom camkunder som vill höra det och tänder på det) men jag vet flera tjejer som har sagt det när de har bråkat med killar. 
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek