Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?
Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?
Ja, den är jätteliten.
Hej, lyssna inte på alla idioter i tråden. FL och Fb är sämsta stället att ställa såna frågor. 90% som skriver är män med komplex.
Är tjejen så slapp och värderar förhållandet enbart på din kuk ska du vara glad att det är slut.
Du kommer träffa tjejer som älskar din size.
Det är vad man gör med den.
Kolla anatomin lär dig pricka g punkten med kuken din och skit i alla idioter !
FL visar sig från sin rätta sida. En ledsen kille skriver att hans tjej lämnat honom för att han har liten kuk.
Den enda som svarat på ett medkännande sätt är Mandel. Resten har skrattat, skitit i det eller spätt på det jobbiga.
Jag gissar på att det hade varit andra tongångar om en ledsen kvinna skrivit att mannen lämnat henne för att hon hade för stor röv eller för hängiga pattar.
Vad tror ni?
Jag har aldrig mätt en kuk i hela mitt liv och ingen av mina män har känt att de måste upplysa om sin storlek heller.
Alla mina åtta partners har varit fullt tillräckliga så jag tror TS oroar sig i onödan och att tjejen bara var elak p.g.a. någon annan sjuk anledning.
Den låter helt normalstor. Jag har svårt att tro att hon lämnat dig enbart på grund av ditt penismått.
Och om det är så - vill du verkligen leva med en kvinna som är så ytlig? Det går jättebra att ha det skönt med din apparat, och kärlek består av så oändligt mycket mer än detta. Samförstånd kring barn, pengar, semester, matvanor, humor, vilja att lyssna på varandra och mycket annat.
Den låter helt normalstor. Jag har svårt att tro att hon lämnat dig enbart på grund av ditt penismått.
Och om det är så - vill du verkligen leva med en kvinna som är så ytlig? Det går jättebra att ha det skönt med din apparat, och kärlek består av så oändligt mycket mer än detta. Samförstånd kring barn, pengar, semester, matvanor, humor, vilja att lyssna på varandra och mycket annat.