Inlägg från: Anonym (Hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotwife)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Anonym (ledsen) skrev 2024-07-19 03:36:55 följande:
    Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

Och nu tycker du att vi skall tycka synd om dig eller. Hon har sina preferenser som du inte kan leva upp till så enkelt är det. Finns gott om tjejer som tycker att 16 cm är helt ok. Jag är inte en av dessa och tydligen inte din föredetta flickvän heller. 
  • Anonym (Hotwife)
    Justini skrev 2024-07-19 05:14:09 följande:
    Lycka till med att hitta någon 16 plus centimertrar. "According to the team's analysis, the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

Lille vän. Jag har en man som har 19 cm och ett antal älskare som har från 18 till 21 cm. Har sedan jag var väldigt ung valt att välja bort små och medelstora kukar då sex med små och medelkukar ger mig absolut inget. 

Är aktiv på swingersklubbar och på privata fester och det är i dessa miljöer absolut inga problem att träffa killar med kukar som är minst 18 cm.
  • Anonym (Hotwife)
    Justini skrev 2024-07-19 08:47:24 följande:
    Vi är inte vänner. Aha, så hur vet du att de inte ljuger om sin längd då? Män brukar överdriva? Har du mätt de? Om ja, hur mätte du de? 
    Har självklart mätt många kukar och det är absolut inte raketforskning att med en linjal mäta en kuk. Mätte säkert 200 kukar under mina år som medhjälpare till arrangemanget gangbang queen of Sweden. I övrigt vet jag hur stor en 50cl ölburk är och när jag träffar killar via nätet är första kravet en bild med en standard ölburk tillsammans med manligheten, svårare än så är det inte.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Jomenvisst) skrev 2024-07-19 10:34:08 följande:

FL visar sig från sin rätta sida. En ledsen kille skriver att hans tjej lämnat honom för att han har liten kuk.

Den enda som svarat på ett medkännande sätt är Mandel. Resten har skrattat, skitit i det eller spätt på det jobbiga.

Jag gissar på att det hade varit andra tongångar om en ledsen kvinna skrivit att mannen lämnat henne för att hon hade för stor röv eller för hängiga pattar.

Vad tror ni?

På vilket sätt är det skillnad om en kille inte lever upp till det man önskar. Har själv försökt att ha relationer med killar som har mindre kukar än vad jag mår bra av. Slutar alltid med att man blir frustrerad över saknaden av att bli ordentligt påsatt av en man med rejäl utrustning. Jag är en size Queen och det står jag för. Har nu i över 30år haft ett absolut minimum på 18cm och det handlar både om det visuella och känslan av att bli ordentligt påsatt.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (grattis) skrev 2024-07-19 10:22:05 följande:
    Bra att du hittat det (de kukar) du letar efter, det är det viktigaste Skål

En undran bara: har du problem med att emot såpass stora kukar i röven? Om inte, förbereder du dig på nått speciellt sätt i förväg?
    Vad får dig att tro att jag tar emot kukar i anus. Den enda analsex jag praktiserar är att använda dildos  eller en strap-on i baken på killar som tycker om det. Självklart är bra sex en hörnsten i en relation och för mig är en rejäl kuk en förutsättning för bra sex. Har som ung och dum testat relationer med killar som inte levt upp till mina preferenser vilket självklart ledde till att relationen dog, Har dock bara vid några tillfällen behövt tala om att det är storleken som är orsaken. Tyvärr är en del killar inte tillräckligt begåvade för  att förstå att relationen är slut och limmar sig kvar i tron att det kan bli en relation på nytt och då är en verbal pungspark om bristande utrustning ett otroligt bra sätt att få även den mest obegåvade killen att fatta att det är punkt slut på relationen. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Mats normal) skrev 2024-07-20 12:43:04 följande:
    Är helt normalt utrustad med liknande mått som TS. 

Kan skriva under på att det är en ganska storleksfixserad kultur på swingersklubbar i alla fall på de singelkvällar som jag som singel har kunnat besöka. 

Väldigt trevliga möten med par och kvinnor men när det kom till sex blev man ratad, inte speciellt kul att sitta i bubbelpoolen och ha ett trevligt samtal men så kommer det en kille med en rejäl bula på handduken och vips sliter kvinnan av handduken och mumlar glatt, vilken ciggar och sedan försvinner paret med killen till ett privat rum. 

En annan gång blev det bastu och bubbelpool med en väldigt trevlig tjej men när vi gick till baren så sätter sig en annan kille brevid henne så hon satt mitt emellan oss, Känner killen mellan benen och skiner upp och säger oh la la jag vill ha dig. Sedan känner hon mellan mina ben, ger mig ett hånfullt flin och skrattar till lite innan hon tar den andra killen i handen och försvinner. 

Samma sak när man hamnat i sängen med något trevligt par eller tjej. Kommer det in någon välutrustad kille märker man direkt att man med ens blev totalt ointressant och intresset vända till välutrustade killen. 

Har slutat att besöka swingersklubbar då det känndes förnedrande att alltid vara någon form av nödlösning eller någon som det gick bra att prata med eller få en massage av men när det kom till sex var man inte intressant längre.
    Självklart tycker jag som ibland är värdinna på en Swingersklubb att det är tråkigt om dina upplevelser var negativa men speciellt på mixkvällar så kommer kvinnor och par till klubben för att ha sex, parkvällar är generellt mer sociala till sin natur. 

Är en självklarhet att man väljer vem eller vilka man vill ha sex med men trist om man avvisar på ett sätt som känns kränkande. För min del försöker jag att avvisa snyggt men samtidigt är jag sådan att när jag ser något som tilltalar mig så blir jag exalterad och visar det. Klubbar besöker jag för att leva ut min lust på det sätt som tillfredställer mig men när jag är värdinna är jag till 100% värdinna och försöker i möjligaste mån få alla att trivas och har självklart inte sex på klubben under kvällar och nätter när jag är värdinna. 

Har självklart också vart social och förhoppningsvis trevlig mot killar i baren, bastun och bubbelpoolar som jag inte haft den minsta intention att ha sex med. Det ingår i spelets regler. 
  • Anonym (Hotwife)
    StudierKemi skrev 2024-07-20 16:43:25 följande:

Jag tycker verkligen inte att den är för liten. Det finns olika sexdockor för män och kvinnor att köpa om man vill, och om jag designar min egna och köper antingen nästa sommar eller sommaren efter, så kommer jag välja längden 4,8 inches (12 cm) penis på den. Sidan som jag ska köpa ifrån är spartanlover.com och dockan heter Phoenix, och är en asiat. Jag vill inte vänja mig vid någon annan storlek än så... För att jag är så medveten om att chansen är enorm att man finner kärleken i någon med den storleken. Jag vill just undvika såna historier som din.

När jag onanerar så använder jag endast min 12 cm dildo som är rätt mycket böjd som en båge, och jag träffar G-punkten bäst då jag ligger på rygg och särar på benen och trycker in den med handen jättefort. Så lär dig som någon annan skrev att träffa G-punkten! Obs, när jag för in samma dildo bakifrån eller om jag rider den så känns det inte lika mycket. Så man behöver rätt teknik här! Och när man kan det så saknas inget för kvinnan. :)

Om jag var tjej hade jag inte avslutat p.g.a. din storlek utan eventuellt avslutat p.g.a. ditt felaktiga fokus. Tänk på vad du har och inte på vad du inte har, var självsäker och fokusera på mer intressanta saker. Man vill ju kunna föra givande konversationer med en kille. Så ägna dig mycket åt själv-utveckling o.s.v.. Det måste du väl förstå själv att det inte handlade om storleken egentligen.

Låter minst sagt lite märkligt om det behövs en 12 cm dildo för att stimulera g-punkten. Låter mer som A-punkten på det djupet. Jag brukar lära ut 8 sätt för kvinnor att få orgasm på och 5 orgasmer för män. Min absoluta favorit är livmodertappsorgasmer men dessa kräver djupa samlag efter långt förspel så man är extremt upphetsad. 

En livmodertappsorgasm är något helt magisk och speciellt när det sker i ett samlag med djupt inträngande. För mig är 18 till 21 cm perfekt för den typen av himmelska orgasmer men det kräver självklart också att man knullar med en man som vet vad han gör. 

Har man en gång upplevt detta är det helt enkelt något man saknar med mindre utrustade partners. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-20 19:29:22 följande:

Är det något som är vetenskapligt bevisat att det existerar? För en vanlig orgasm involverar ju livmodern också. När jag  kommer med vibrator när jag är gravid får jag alltid sammandragningar. Samma sak händer väl när man inte är gravid men då känner man inte att livmodern drar ihop sig. 

Får bara ont när någon stöter i livmodertappen. Min nuvarande partner har 20 cm ungefär och det är vissa ställningar som knappt funkar. Men vi har bra sex och han vet absolut vad han gör. Har haft bra sex med killar som har mindre också. 

Det finns absolut orgasmer som kommer ifrån livmodertappen. Har man en gång upplevt detta så är man inte det minsta frågande till detta. Har inom den sexuella delen av tantra undervisat om detta i många år och jag håller själv kurser i ämnet.

Det är män och kvinnor som inte upplevt detta som tvekar fick min första orgasm av det slaget när jag var 16 men det var ren tur vi visste inte alls vad vi höll på med med min dåvarande pojkvän som var rejält utrustad och jag var ensamma i hans föräldrars sommarstuga tittade på porrfilm och älskade länge och då kom den minst sagt som en blixt från klarblå himmel. 

lustly.se/blogg/7-olika-orgasmer-

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (M) skrev 2024-07-22 15:58:22 följande:

Det nya är väl att alla kvinnor kräver att se snorren fotad bredvid en 50 cl ölburk. Är den inte längre än burken så har du ingen chans. 

Nytt och nytt, det krävet har jag haft i över 20år så helt nytt vill jag inte säga att det är.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 16:41:38 följande:

Vad bra att du fort fick se vad hon gick för. Finns andra normala tjejer som inte är kukfixerade - vill du ärligt satsa på den typen av tjej? 

Vad är felet med att en kvinna har sexuella preferenser. På vilket sätt är det onormalt att vara kvinna och kukfixerad. 

Bara för att du inte har prioriterat kuk och kukstorlek så är det absolut inte onormalt att som kvinna tycka bättre om en välhängd man än en med normal eller lite storlek. Hur man värderar och prioritera egenskaper hos en partner är högst individuellt och inget är rätt eller fel i det avseendet. Om du sätter högre värde på en man som är en jävel på att klippa gräsmattan än en man som är välhängd så är det dina val och preferenser. TS ex har sina preferenser och har gjort sina val utan att hon för det är onormal på något sätt.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:17:25 följande:
    Jag tycker både det är äckligt och ytligt. Att fixera sig på centimeter istället för mycket annat som är värdefullt. Så är jag och vi är olika. Hade jag varit man, hade den typen av fixerad kvinna fått mig att känna avsmak. Men som sagt, vi alla prioriterar olika i livet
    Låt då andra ha sina preferenser och sina liv så får du ha din preferenser och leva ett liv som du är tillfreds med utan att vara så jävla nedlåtande mot andra människor och deras val och önskemål.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:33:33 följande:
    Tyvärr tycker jag åsikter om andras utseende är nedlåtande. Och att dissa någon pga centimeter, tycker jag är totalt hål i huvudet
    Ok, så nu skall världens kvinnor sympatiknulla med killar med små kukar. Undrar vem det är som har hål i huvudet.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:38:08 följande:
    I min värd du
    Bra att veta. Då kan jag skicka alla kåta män till dig då för du har sex med allt och alla oavsett om du attraheras av manen i fråga eller inte.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:55:13 följande:

Har bara sex med min man och ligger inte med vem som helst oavsett storlek 

Så du har rätt att välja vem du har sex med men jag skall ha sex med män som inte attraherar mig sexuellt. Känd inte som speciellt sunda värderingar. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:58:05 följande:
    Lilla vän 🤔.

Det enda jag ville säga i tråden var att muntra upp TS
    Sen så påhopp på mig.

Har man inget gott o säga så säger man inget har då jag lärt mig. 

Men vissa är skapta på att leva på att förminska och trycka till andra.
    Känner till er sort mycket väl.
    Antagligen fått för lite kärlek genom livet eller kommit från ett hårt och kallt hem.
    Så egentligen är det väl mest synd om dig.
    Tror inte för ett ögonblick att det är henne som det är synd om. Kan inte på något sätt tolka det som att det är en tråd för att lyfta killar med små kukar utan frågan handlar om hurvida storleken räcker till. Svaret på den frågan är helt enkelt att för mig räcker den inte på långa vägar.

Vad är det som får dig att tro att det finns någon koppling mellan preferenser på kukar och hur mycket kärlek man fått under uppväxten. 

Den är helt enkelt för lite för att jag skall bli tillfredställd och svårare än så är det intre.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (varierar) skrev 2024-09-19 22:43:55 följande:

Något som tycks undgått många här på forumet är att kvinnor föder barn och slidväggen töjs därmed ut. Men ålder och hormon omställning blir densamma mindre flexibel.

Man kan alltså säga att något som var lagom vid 25 upplevs som mindre vid 55

Till detta bör tilläggas att de flesta par automatiskt anpassar sig till förändringarna.

Storleken på det manliga organet har ingen avgörande betydelse för ett givande och lustfyllt samliv

Har sedan jag var 13 år gammal vetat att jag föredrar modell större och inte fan påverkas synen och det visuella intrycket av kuken av att föda barn. Jag blir kåtare och mer sugen på sex av det visuella med en rejäl kuk och det behövs också en modell större för att ge rätt känsla vid omslutande sex. Om TS storlek fungerar för dig så är det bara att gratulera men generalisera inte och påstå att det är en storlek som fungerar för alla.
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek