• Anonym (ledsen)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

• Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (ledsen) skrev 2024-07-19 03:36:55 följande:
    Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

Och nu tycker du att vi skall tycka synd om dig eller. Hon har sina preferenser som du inte kan leva upp till så enkelt är det. Finns gott om tjejer som tycker att 16 cm är helt ok. Jag är inte en av dessa och tydligen inte din föredetta flickvän heller. 
  • Justini
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-19 04:49:44 följande:
    Och nu tycker du att vi skall tycka synd om dig eller. Hon har sina preferenser som du inte kan leva upp till så enkelt är det. Finns gott om tjejer som tycker att 16 cm är helt ok. Jag är inte en av dessa och tydligen inte din föredetta flickvän heller. 
    Lycka till med att hitta någon 16 plus centimertrar. "According to the team's analysis, the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

• Justini
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-19 04:49:44 följande:
    Och längden mättes bone pressed.
  • Anonym (Hotwife)
    Justini skrev 2024-07-19 05:14:09 följande:
    Lycka till med att hitta någon 16 plus centimertrar. "According to the team's analysis, the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.

Lille vän. Jag har en man som har 19 cm och ett antal älskare som har från 18 till 21 cm. Har sedan jag var väldigt ung valt att välja bort små och medelstora kukar då sex med små och medelkukar ger mig absolut inget. 

Är aktiv på swingersklubbar och på privata fester och det är i dessa miljöer absolut inga problem att träffa killar med kukar som är minst 18 cm.
  • Anonym (Bamsing xxl)

Ja och nu är hon min mohaha 

• Mandel

Var allt annat i er relation bra och hon uttryckligen säger att enda anledningen att hon gick är din kukstorlek?

Märklig kvinna i så fall och du ska nog vara glad att vara av med henne.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Justini
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-19 07:50:58 följande:
    Lille vän. Jag har en man som har 19 cm och ett antal älskare som har från 18 till 21 cm. Har sedan jag var väldigt ung valt att välja bort små och medelstora kukar då sex med små och medelkukar ger mig absolut inget. 

Är aktiv på swingersklubbar och på privata fester och det är i dessa miljöer absolut inga problem att träffa killar med kukar som är minst 18 cm.
    Vi är inte vänner. Aha, så hur vet du att de inte ljuger om sin längd då? Män brukar överdriva? Har du mätt de? Om ja, hur mätte du de? 
  • Anonym (Jossan)

Det är en normalstor kuk. De flesta tjejer tycker att en normalstor är helt ok. Sen finns det andra som föredrar större. Jag är en av dem. Min sambo är mycket välutrustad och det är jag tacksam för. Har extremt svårt att tänka mig någon med normalstor eller mindre.
    En av mina vänninor som är både stor och lång bryr sig varken om längden på killen eller storleken på kuken så länge det inte är en mini. Smaken är som baken! 
    Sen kan man kanske diskutera hur hon skötte uppbrottet.... Det var ju inte så snyggt!

• Anonym (Hilma)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-07-19 08:51:26 följande:

Sen kan man kanske diskutera hur hon skötte uppbrottet.... Det var ju inte så snyggt!

Verkligen! Jag får en känsla av att det var annat som var fel men att hon sa sådär för att vara elak. 

Sen måste jag säga att jag är fascinerad av allt kukmätande. Varför i hela friden mäter någon kuken (förutom möjligen i TS situation)? 

Personen här som visste kukmåtten på alla sina älskare. Varför då liksom? Är det något män skriver på Tinder? 

Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek