• Anonym (ledsen)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

• Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
  • Anonym (Jomenvisst)

FL visar sig från sin rätta sida. En ledsen kille skriver att hans tjej lämnat honom för att han har liten kuk.

Den enda som svarat på ett medkännande sätt är Mandel. Resten har skrattat, skitit i det eller spätt på det jobbiga.

Jag gissar på att det hade varit andra tongångar om en ledsen kvinna skrivit att mannen lämnat henne för att hon hade för stor röv eller för hängiga pattar.

Vad tror ni?

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-07-19 09:20:26 följande:
    Om man som tjej vill snurra en kille med stor kuk runt lillfingret så tar man fram måttbandet, mäter, tindrar med ögonen och säger "Vilken stor och härlig kuk du har!".
    Funkar varje gång!!Cool

Min kille har 20 cm och jag har aldrig tagit fram något måttband haha , tycker också det låter lite märkligt med allt mätande men alla är ju olika. 

Jag gjorde det en gång med min första kille , då var vi 16-17. 

Alltså jag förstår såklart att killar har gjort det själva nån gång (antagligen när de var tonåringar)  men att vuxna kvinnor håller på med det är inget jag trodde var vanligt direkt. 

Hade inte haft nått emot nån med lite mindre heller , vissa ställningar funkar knappt nu för att det gör ont. 

• Anonym (Ok)

Jag tror TS är ute efter att gnälla på tjejers preferenser. Att odla myten att storleken är viktig för kvinnor, när det istället är män som är fixerade vid storleken. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-19 10:31:27 följande:

Låter nästan som att du är nån som tänder på att tjejer säger att du har liten? Har haft flera såna ?kunder? när jag körde cam förut. 
    Låter lite otroligt att hon faktiskt skulle säga att det var därför hon lämnar dig och dessutom har du ju egentligen över medel eller åtminstone medel. 

Kan ha fel men känns nästan lite som ännu en runktråd.

Om jag har fel så verkar det vara något allvarligt fel på ditt ex för det låter inte normalt att säga att det är därför hon gör slut. Om hon inte sa det just för att såra dig för att du hade gjort nått mot henne kanske. 

Om jag har fel och tråden är seriös tror jag som sagt att hon bara säger det för att såra dig på grund av nått annat hon är arg eller ledsen för , jag tror inte det är därför hon lämnade dig för du har helt normal storlek, som sagt över medel tror jag. 

• Anonym (Jomenvisst)
    Anonym (Ok) skrev 2024-07-19 10:37:37 följande:

Jag tror TS är ute efter att gnälla på tjejers preferenser. Att odla myten att storleken är viktig för kvinnor, när det istället är män som är fixerade vid storleken. 

Det var konspiratoriskt tänkt. Nu kan jag inte hävda att det INTE är så i just detta fall, men jag kan med säkerhet säga att det inte bara är män som är fixerade vid storleken. Det finns gott om tjejer som anser att det är viktigt. 
  • Anonym (Varför)

Jag tror också att det var en annan orsak till att hon lämnade, hon var bara elak. 

Om man gillar någon på riktigt så hittar man sätt att ha sex på som fungerar för båda. Annars har man bara dålig fantasi.

• Core
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-19 07:50:58 följande:
    Lille vän. Jag har en man som har 19 cm och ett antal älskare som har från 18 till 21 cm. Har sedan jag var väldigt ung valt att välja bort små och medelstora kukar då sex med små och medelkukar ger mig absolut inget. 

Är aktiv på swingersklubbar och på privata fester och det är i dessa miljöer absolut inga problem att träffa killar med kukar som är minst 18 cm.
    Nu tror jag rätt hårt att trådstarten är ett troll.

Men, visst är det så att kvinnor väljer bort män med liten kuk, och män väljer bort kvinnor pga taxöron och dallerröv, men ingen vid sina sinnens fulla bruk säger väl att det är anledningen?

Visst, går man på knullklubb och sån skit kanske det är en annan kultur, men det skeva i den här trådstarten är väl om han fått det sagt till sig av sin imaginära tjej
  • Anonym (g)
    Anonym (Jomenvisst) skrev 2024-07-19 10:48:18 följande:
    Det var konspiratoriskt tänkt. Nu kan jag inte hävda att det INTE är så i just detta fall, men jag kan med säkerhet säga att det inte bara är män som är fixerade vid storleken. Det finns gott om tjejer som anser att det är viktigt. 
    Inte långsökt på FL. Vi har haft många av dessa trådar förut där helt normala kukar ska framställas som små. Sen drar det till sig patrasket som man kan se i tråden där om TS vore sant ska det sparkas hårt på någon som isåfall är ledsen. Såna människor får inte ligga så mycket som de framhållerOskyldig
  • Core

Sen måste jag erkänna att jag är lite förundrad över hur många vuxna män som mätt sin kuk? Och ännu mer förundrad hur man har koll på sina sexpartners längd i centimetrar! Hur kommer man ens in på ämnet?

-Jaha, vad blir det på semestern då?
    -Äh, en sväng till Gotland, och en roadtrip i Skåne.
    -Du förresten , hur lång är din kuk och vad har den för omkrets?

• Anonym (alldeles lagom)

16 cm är nog för mig om den är normalgrov. Men sen har jag inte världens fladderfitta heller och gör knipövningar så den håller sig trång (trots fött barn vaginalt).

Ska väl också sägas att när männen får mäta själv är den nästan alltid längre och grövre än i verkligheten.

Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek