Inlägg från: Anonym (Natalie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Natalie)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Låter nästan som att du är nån som tänder på att tjejer säger att du har liten? Har haft flera såna ?kunder? när jag körde cam förut. 
    Låter lite otroligt att hon faktiskt skulle säga att det var därför hon lämnar dig och dessutom har du ju egentligen över medel eller åtminstone medel. 

Kan ha fel men känns nästan lite som ännu en runktråd.

Om jag har fel så verkar det vara något allvarligt fel på ditt ex för det låter inte normalt att säga att det är därför hon gör slut. Om hon inte sa det just för att såra dig för att du hade gjort nått mot henne kanske. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-07-19 09:20:26 följande:
    Om man som tjej vill snurra en kille med stor kuk runt lillfingret så tar man fram måttbandet, mäter, tindrar med ögonen och säger "Vilken stor och härlig kuk du har!".
    Funkar varje gång!!Cool

Min kille har 20 cm och jag har aldrig tagit fram något måttband haha , tycker också det låter lite märkligt med allt mätande men alla är ju olika. 

Jag gjorde det en gång med min första kille , då var vi 16-17. 

Alltså jag förstår såklart att killar har gjort det själva nån gång (antagligen när de var tonåringar)  men att vuxna kvinnor håller på med det är inget jag trodde var vanligt direkt. 

Hade inte haft nått emot nån med lite mindre heller , vissa ställningar funkar knappt nu för att det gör ont. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-19 10:31:27 följande:

Låter nästan som att du är nån som tänder på att tjejer säger att du har liten? Har haft flera såna ?kunder? när jag körde cam förut. 
    Låter lite otroligt att hon faktiskt skulle säga att det var därför hon lämnar dig och dessutom har du ju egentligen över medel eller åtminstone medel. 

Kan ha fel men känns nästan lite som ännu en runktråd.

Om jag har fel så verkar det vara något allvarligt fel på ditt ex för det låter inte normalt att säga att det är därför hon gör slut. Om hon inte sa det just för att såra dig för att du hade gjort nått mot henne kanske. 

Om jag har fel och tråden är seriös tror jag som sagt att hon bara säger det för att såra dig på grund av nått annat hon är arg eller ledsen för , jag tror inte det är därför hon lämnade dig för du har helt normal storlek, som sagt över medel tror jag. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-07-20 10:19:31 följande:
    Vill avliva myten att storleken inte har betydelse. Den är för många kvinnor mycket viktig och det finns en variation i vad man finner som optimalt för sexuell tillfredsställelse. TS har dock tur då TS har en storlek som många kvinnor tycker är lagom men en andel av oss kvinnor tycker att den är på tok för liten för att var visuellt tilltalande och ger den rätta känslan vid samlag. Bra sex är viktigt i en relation och speciellt i början under kaninfasen för att skapa de rätta banden i relationen. För min del är det absolut nödvändigt med bra sex i en relation och för mig betyder det att mannen måste vara rejält utrustad. Vill också avliva myten om att det går att kompensera för en mindre kuk med tunga och fingrar. Tunga och fingrar kan vara ett komplement men kan aldrig under några omständigheter ersätta en rejäl kuk. 

Har avslutat många relationer och inte gett ONS en andra chans på grund av bristande storlek. Är dock tillräckligt socialt begåvad för att inte säga det rakt ut utom vid ett tillfälle när killen inte ville fatta att det blev en snabbis och inget mer. Tjatpellen behövde helt enkelt en rak och ärlig kommunikation för att fatta.

Helt övertygad om att TS föredetta flickvän försökt att avsluta på ett snyggt sätt men helt enkelt fick ta till det tunga artilleriet för att få TS att fatta att hon inte är intresserad. 

badgirlsbible.com/does-size-matter
    Det finns absolut tjejer som föredrar större men hade det verkligen varit ett sånt problem för TS tjej tror jag inte hon hade blivit tillsammans med honom från början. Jag tror fortfarande att det var något annat och att hon sa det för att såra honom. Om TS är på riktigt alltså. 

Man kan ha prefenser när det gäller det mesta men blir man kär i nån så spelar det ofta mindre roll. Jag brukade föredra svenska/ ljusa killar men han jag är tillsammans med nu och väntar mitt andra gemensamma barn med är svart (halvsvensk iförsej)..

Och jag föredrar oftast över medel när det gäller storlek men för 9 år sen blev jag kär i en kille som hade typ 12-13 cm. Det var inget problem direkt, sexet funkade ,tyckte bara det såg lite fel ut för han var så lång (över 190)..  men sen när han gjorde något som sårade mig skrattade jag med tjejkompisar åt att han hade liten (fast sa det inte till honom).

Nu har ju TS inte ens liten men det är ofta något som tjejer använder för att man vet att det sårar och många killar är osäkra. Jag har aldrig sagt det till nån (utom camkunder som vill höra det och tänder på det) men jag vet flera tjejer som har sagt det när de har bråkat med killar. 
  • Anonym (Natalie)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-07-20 11:23:25 följande:
    Håller absolut inte med om att det löser bara för att man är kär. Har försökt att ha relationer där storleken inte levt upp till mina önskemål om utrustning. Det fungerar helt enkelt inte utan efter en tid blir avsaknaden för stor och då kommer tankar om otrohet, en extra kille med utrustning i sängen eller att göra slut. TS flickvän kan mycket väl ha trott att det skulle lösa sig med kärlek men som jag upptäckt att det är frustrerande och dödande för relationen när man saknar en rejäl kuk i sexlivet. 
    Det är väl olika men jag tror fortfarande att om det verkligen hade varit anledningen hade hon inte sagt det. Jag tror att hon ville såra honom och att det var nått annat om TS är på riktigt. Hade jag varit tillsammans med en kille som var jättesnäll och bra på alla sätt men det bara var storleken som var problemet hade jag definitivt inte sagt att det var därför jag gjorde slut.

Det kan ju vara ett problem åt andra hållet med storlek också, jag skulle inte vilja vara tillsammans med nån som har för stor. Min nuvarande har 20 cm och vissa ställningar går inte så bra för det gör ont. Skulle inte vilja ha nån med typ 23 cm. Men alla föredrar ju olika och det är ju tur.  
  • Anonym (Natalie)
    Anonym (Nja var nog bara för att såra!) skrev 2024-07-20 11:57:58 följande:

TS, tror inte att det va pga storleken hon lämnade dig. Hur länge var ni tillsammans innan hon gjorde slut? 
    Troligtvis sa hon bara det för att såra dig om ni hade ett jobbigt uppbrott.
    Var ni tillsammans en längre tid och hon inte klagade så brydde hon sig ju inte tidigare eller var i alla fall inget som betydde något.
    Hade hon verkligen tyckt att den var för liten och inte funkade hade hon ju sagt det efter första andra gången ni haft sex och ni hade aldrig blivit tillsammans.

Hade ni ett förhållande en längre tid och allt annat var bra lämnar inte pga storlek efter lång tid utan då var det något hon i och för sig kan ha tänkt på men nu sa för att såra dig.

Sen förstår inte jag det där med att mäta, varken jag eller min tjejkompisar har mätt eller vet exakt vad våra män/pojkvänner har för mått, men killar själva
    verkar ibland mäta och diskutera med varandra.

Håller med , skulle det varit storleken som var problemet skulle det ju märkts direkt. 

Jag tror nog de flesta killar har mätt själva nån gång. Enda gången jag har varit med och mätt var med min första kille när vi var 16-17, tror vi hade druckit en del då. Inget jag skulle göra som vuxen haha. Men med min nuvarande till exempel har jag frågat nån gång lite halvt på skämt om han vet hur stor han har , minns inte när men det var när vi hade varit tillsammans ett bra tag. Inget jag skulle fråga på första dejten direkt. 
  • Anonym (Natalie)
    Anonym (Mats normal) skrev 2024-07-20 12:43:04 följande:
    Är helt normalt utrustad med liknande mått som TS. 

Kan skriva under på att det är en ganska storleksfixserad kultur på swingersklubbar i alla fall på de singelkvällar som jag som singel har kunnat besöka. 

Väldigt trevliga möten med par och kvinnor men när det kom till sex blev man ratad, inte speciellt kul att sitta i bubbelpoolen och ha ett trevligt samtal men så kommer det en kille med en rejäl bula på handduken och vips sliter kvinnan av handduken och mumlar glatt, vilken ciggar och sedan försvinner paret med killen till ett privat rum. 

En annan gång blev det bastu och bubbelpool med en väldigt trevlig tjej men när vi gick till baren så sätter sig en annan kille brevid henne så hon satt mitt emellan oss, Känner killen mellan benen och skiner upp och säger oh la la jag vill ha dig. Sedan känner hon mellan mina ben, ger mig ett hånfullt flin och skrattar till lite innan hon tar den andra killen i handen och försvinner. 

Samma sak när man hamnat i sängen med något trevligt par eller tjej. Kommer det in någon välutrustad kille märker man direkt att man med ens blev totalt ointressant och intresset vända till välutrustade killen. 

Har slutat att besöka swingersklubbar då det känndes förnedrande att alltid vara någon form av nödlösning eller någon som det gick bra att prata med eller få en massage av men när det kom till sex var man inte intressant längre.

Jo det är säkert skillnad där , jag har varit på swingersklubb en enda gång och då fick jag betalt för det (och låg inte med nån).. inte min grej alls. 

Men i ?verkligheten? och i normala relationer tror jag inte man säger det till nån om det inte är för att såra. Säger inte att det inte finns tjejer som bara gillar stora men hade det varit så med TS tjej tror jag inte hon hade blivit tillsammans med honom. Jag tror att om tråden är på riktigt gjorde hon slut av nån annan anledning och sa det för att göra honom ledsen. OM jag gjorde slut med nån av den anledningen (ser inte att det skulle hända och speciellt inte när nån inte ens har liten) och killen var snäll och bra på alla andra sätt skulle jag verkligen inte säga det. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-20 17:24:24 följande:
    Låter minst sagt lite märkligt om det behövs en 12 cm dildo för att stimulera g-punkten. Låter mer som A-punkten på det djupet. Jag brukar lära ut 8 sätt för kvinnor att få orgasm på och 5 orgasmer för män. Min absoluta favorit är livmodertappsorgasmer men dessa kräver djupa samlag efter långt förspel så man är extremt upphetsad. 

En livmodertappsorgasm är något helt magisk och speciellt när det sker i ett samlag med djupt inträngande. För mig är 18 till 21 cm perfekt för den typen av himmelska orgasmer men det kräver självklart också att man knullar med en man som vet vad han gör. 

Har man en gång upplevt detta är det helt enkelt något man saknar med mindre utrustade partners. 

Är det något som är vetenskapligt bevisat att det existerar? För en vanlig orgasm involverar ju livmodern också. När jag  kommer med vibrator när jag är gravid får jag alltid sammandragningar. Samma sak händer väl när man inte är gravid men då känner man inte att livmodern drar ihop sig. 

Får bara ont när någon stöter i livmodertappen. Min nuvarande partner har 20 cm ungefär och det är vissa ställningar som knappt funkar. Men vi har bra sex och han vet absolut vad han gör. Har haft bra sex med killar som har mindre också. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-20 19:43:07 följande:
    Det finns absolut orgasmer som kommer ifrån livmodertappen. Har man en gång upplevt detta så är man inte det minsta frågande till detta. Har inom den sexuella delen av tantra undervisat om detta i många år och jag håller själv kurser i ämnet.

Det är män och kvinnor som inte upplevt detta som tvekar fick min första orgasm av det slaget när jag var 16 men det var ren tur vi visste inte alls vad vi höll på med med min dåvarande pojkvän som var rejält utrustad och jag var ensamma i hans föräldrars sommarstuga tittade på porrfilm och älskade länge och då kom den minst sagt som en blixt från klarblå himmel. 

lustly.se/blogg/7-olika-orgasmer-

Jo det stämmer säkert då.. Men man kan ju nå livmodertappen med fingrarna så jag tror inte en kille behöver ha speciellt stor för att komma åt den när man har sex? Förstår att man kan ha preferenser när det gäller storlek men just när det gäller att komma åt livmodertappen borde det ju funka lika bra med nån som har 15 cm. 

Har varit hos gyn massor av gånger under mina graviditeter för att kontrollera livmodertappen (att de känner på den alltså) och de har inte fingrar som är 18-21 cm direkt haha :) 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-07-20 20:14:44 följande:
    Livmodertappen: orgasmernas heliga graal! Den djupaste, känslomässigaste och mest spirituella orgasmen. Sitter längst in i slidan och känns typ som en näsa. Hos de flesta kvinnor ger stimulering av livmoderstappen smärta eller känns inget alls/bedövat. Detta pga åratal av anspänningar som ansamlats där och att området aldrig blir aktiverat. Genom återkommande stimulering kan området öppnas upp. Hos en öppnad kvinna kan en orgasm här behöva upp till 45 minuters stimulering

Vart är det ifrån? Menar inte att den typen av orgasmer inte existerar, har ni upplevt det så är det ju så och det är jättebra att ni tycker det är skönt. 
    Men det är inget konstigt att ha ont när något kommer emot där. Nu är jag iförsej gravid men kan knappt tänka mig nått värre än 45 minuters stimulering av livmodertappen.

Att livmodertappen behöver bli aktiverad och det där med anspänningar låter väldigt flummigt och inte direkt något som är vetenskapligt bevisat. Pluggar själv till ssk och det där ser inte ut som att det är hämtat från någon peer reviewed artikel direkt haha. 

Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek