Anonym (Size Queen) skrev 2024-07-20 10:19:31 följande:
Vill avliva myten att storleken inte har betydelse. Den är för många kvinnor mycket viktig och det finns en variation i vad man finner som optimalt för sexuell tillfredsställelse. TS har dock tur då TS har en storlek som många kvinnor tycker är lagom men en andel av oss kvinnor tycker att den är på tok för liten för att var visuellt tilltalande och ger den rätta känslan vid samlag. Bra sex är viktigt i en relation och speciellt i början under kaninfasen för att skapa de rätta banden i relationen. För min del är det absolut nödvändigt med bra sex i en relation och för mig betyder det att mannen måste vara rejält utrustad. Vill också avliva myten om att det går att kompensera för en mindre kuk med tunga och fingrar. Tunga och fingrar kan vara ett komplement men kan aldrig under några omständigheter ersätta en rejäl kuk.
Har avslutat många relationer och inte gett ONS en andra chans på grund av bristande storlek. Är dock tillräckligt socialt begåvad för att inte säga det rakt ut utom vid ett tillfälle när killen inte ville fatta att det blev en snabbis och inget mer. Tjatpellen behövde helt enkelt en rak och ärlig kommunikation för att fatta.
Helt övertygad om att TS föredetta flickvän försökt att avsluta på ett snyggt sätt men helt enkelt fick ta till det tunga artilleriet för att få TS att fatta att hon inte är intresserad.
badgirlsbible.com/does-size-matterDet finns absolut tjejer som föredrar större men hade det verkligen varit ett sånt problem för TS tjej tror jag inte hon hade blivit tillsammans med honom från början. Jag tror fortfarande att det var något annat och att hon sa det för att såra honom. Om TS är på riktigt alltså.
Man kan ha prefenser när det gäller det mesta men blir man kär i nån så spelar det ofta mindre roll. Jag brukade föredra svenska/ ljusa killar men han jag är tillsammans med nu och väntar mitt andra gemensamma barn med är svart (halvsvensk iförsej)..
Och jag föredrar oftast över medel när det gäller storlek men för 9 år sen blev jag kär i en kille som hade typ 12-13 cm. Det var inget problem direkt, sexet funkade ,tyckte bara det såg lite fel ut för han var så lång (över 190).. men sen när han gjorde något som sårade mig skrattade jag med tjejkompisar åt att han hade liten (fast sa det inte till honom).
Nu har ju TS inte ens liten men det är ofta något som tjejer använder för att man vet att det sårar och många killar är osäkra. Jag har aldrig sagt det till nån (utom camkunder som vill höra det och tänder på det) men jag vet flera tjejer som har sagt det när de har bråkat med killar.