• Anonym (ledsen)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

• Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:33:08 följande:
    Komiskt hur? 
    Cyniskt värre här.
    Lille vän jag är 58 år gammal och har hört småkukade killar kallat sig för för fantastiska älskare i många år. Nu är det minst 20 år sedan jag hade sex med så klent utrustade kille och det kommer aldrig att hända igen. Har helt enkelt lite större krav i livet än vad du kan erbjuda. 
  • Anonym (Eros)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-09-19 21:44:09 följande:
    Lille vän jag är 58 år gammal och har hört småkukade killar kallat sig för för fantastiska älskare i många år. Nu är det minst 20 år sedan jag hade sex med så klent utrustade kille och det kommer aldrig att hända igen. Har helt enkelt lite större krav i livet än vad du kan erbjuda. 
    Lilla vän 🤔.

Det enda jag ville säga i tråden var att muntra upp TS
    Sen så påhopp på mig.

Har man inget gott o säga så säger man inget har då jag lärt mig. 

Men vissa är skapta på att leva på att förminska och trycka till andra.
    Känner till er sort mycket väl.
    Antagligen fått för lite kärlek genom livet eller kommit från ett hårt och kallt hem.
    Så egentligen är det väl mest synd om dig.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:19:04 följande:
    Har självförtroende så det räcker och blir över så det är inget de behöver ge mig. 
    Skulle nog säga att jag är en älskare ut över det vanliga bara.
    Jösses. En kille med liten kuk och stort sjävförtroende är det osexigaste som finns. Har träffat ett antal sådana killar genom åren och det är anledningen till jag idag alltid kräver bilder och bevis via videomöte innan irl-träff. 
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:58:05 följande:
    Lilla vän 🤔.

Sen så påhopp på mig.

Antagligen fått för lite kärlek genom livet eller kommit från ett hårt och kallt hem.
    Tror inte för ett ögonblick att det är henne som det är synd om. Kan inte på något sätt tolka det som att det är en tråd för att lyfta killar med små kukar utan frågan handlar om hurvida storleken räcker till. Svaret på den frågan är helt enkelt att för mig räcker den inte på långa vägar.

Vad är det som får dig att tro att det finns någon koppling mellan preferenser på kukar och hur mycket kärlek man fått under uppväxten. 

Den är helt enkelt för lite för att jag skall bli tillfredställd och svårare än så är det intre.
  • Anonym (I Love BBW)
    Anonym (BBW) skrev 2024-09-19 22:00:29 följande:
    Jösses. En kille med liten kuk och stort sjävförtroende är det osexigaste som finns. Har träffat ett antal sådana killar genom åren och det är anledningen till jag idag alltid kräver bilder och bevis via videomöte innan irl-träff. 
    Dick pick före mötet?
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:58:05 följande:
    Lilla vän 🤔.

Sen så påhopp på mig.

Vem är det som försöker förminska andra. 

Vad är det som är så svårt med att acceptera att det finns kvinnor som tycker att din och TS kuk är för liten för att som skall bli tillfredsställda. 
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (I Love BBW) skrev 2024-09-19 22:15:02 följande:
    Dick pick före mötet?
    På vilket sätt är det konstigt. Ser det som en självklarhet då det ofta överdrivs om storleken så för min del är det självklart med bild och en ölburk eller liknande som referens och det ser jag inte som konstigt på något sätt.
  • Anonym (varierar)

Något som tycks undgått många här på forumet är att kvinnor föder barn och slidväggen töjs därmed ut. Men ålder och hormon omställning blir densamma mindre flexibel.

Man kan alltså säga att något som var lagom vid 25 upplevs som mindre vid 55

Till detta bör tilläggas att de flesta par automatiskt anpassar sig till förändringarna.

Storleken på det manliga organet har ingen avgörande betydelse för ett givande och lustfyllt samliv

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (varierar) skrev 2024-09-19 22:43:55 följande:

Något som tycks undgått många här på forumet är att kvinnor föder barn och slidväggen töjs därmed ut. Men ålder och hormon omställning blir densamma mindre flexibel.

Till detta bör tilläggas att de flesta par automatiskt anpassar sig till förändringarna.

Storleken på det manliga organet har ingen avgörande betydelse för ett givande och lustfyllt samliv

Har sedan jag var 13 år gammal vetat att jag föredrar modell större och inte fan påverkas synen och det visuella intrycket av kuken av att föda barn. Jag blir kåtare och mer sugen på sex av det visuella med en rejäl kuk och det behövs också en modell större för att ge rätt känsla vid omslutande sex. Om TS storlek fungerar för dig så är det bara att gratulera men generalisera inte och påstå att det är en storlek som fungerar för alla.
  • Anonym
    Anonym (varierar) skrev 2024-09-19 22:43:55 följande:

Inte så länge det håller sig inom ett hyfsat normalspann iallafall.

Jag är närmare 60 och har fött två barn, sista för 25 år sedan. Upplevelsen av sex är bättre nu än när jag var ung. Knappast för att jag skulle blivit "slapp".
  • Anonym (Man - 24cm)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-09-20 05:36:22 följande:
    Har sedan jag var 13 år gammal vetat att jag föredrar modell större och inte fan påverkas synen och det visuella intrycket av kuken av att föda barn. Jag blir kåtare och mer sugen på sex av det visuella med en rejäl kuk och det behövs också en modell större för att ge rätt känsla vid omslutande sex. Om TS storlek fungerar för dig så är det bara att gratulera men generalisera inte och påstå att det är en storlek som fungerar för alla.
    Håller med dig Hotwife! Storleken har verkligen betydelse oavsett storlek. Jag har haft problem där tjejer jag dejtat inte kunnat ta emot mig. Sen tjejer som älskat min storlek.

Så, storleken är en ickefråga. Det gäller bara att hitta en partner där som passar varandra. Jag går inte och köper ett par skor i stl 45 när jag har 42, jag jag provar om vi passar ihop och gillar vi varandra så blir det affär 😀
  • Anonym (Banankontakt)

HON tyckte den var för liten!! 

Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek