Inlägg från: Anonym (Size Queen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Size Queen)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Anonym (ledsen) skrev 2024-07-19 03:36:55 följande:
    Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?

Vill avliva myten att storleken inte har betydelse. Den är för många kvinnor mycket viktig och det finns en variation i vad man finner som optimalt för sexuell tillfredsställelse. TS har dock tur då TS har en storlek som många kvinnor tycker är lagom men en andel av oss kvinnor tycker att den är på tok för liten för att var visuellt tilltalande och ger den rätta känslan vid samlag. Bra sex är viktigt i en relation och speciellt i början under kaninfasen för att skapa de rätta banden i relationen. För min del är det absolut nödvändigt med bra sex i en relation och för mig betyder det att mannen måste vara rejält utrustad. Vill också avliva myten om att det går att kompensera för en mindre kuk med tunga och fingrar. Tunga och fingrar kan vara ett komplement men kan aldrig under några omständigheter ersätta en rejäl kuk. 

Har avslutat många relationer och inte gett ONS en andra chans på grund av bristande storlek. Är dock tillräckligt socialt begåvad för att inte säga det rakt ut utom vid ett tillfälle när killen inte ville fatta att det blev en snabbis och inget mer. Tjatpellen behövde helt enkelt en rak och ärlig kommunikation för att fatta.

Helt övertygad om att TS föredetta flickvän försökt att avsluta på ett snyggt sätt men helt enkelt fick ta till det tunga artilleriet för att få TS att fatta att hon inte är intresserad. 

badgirlsbible.com/does-size-matter

• Anonym (Size Queen)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-20 11:05:35 följande:
    Det finns absolut tjejer som föredrar större men hade det verkligen varit ett sånt problem för TS tjej tror jag inte hon hade blivit tillsammans med honom från början. Jag tror fortfarande att det var något annat och att hon sa det för att såra honom. Om TS är på riktigt alltså. 

Man kan ha prefenser när det gäller det mesta men blir man kär i nån så spelar det ofta mindre roll. Jag brukade föredra svenska/ ljusa killar men han jag är tillsammans med nu och väntar mitt andra gemensamma barn med är svart (halvsvensk iförsej)..

Och jag föredrar oftast över medel när det gäller storlek men för 9 år sen blev jag kär i en kille som hade typ 12-13 cm. Det var inget problem direkt, sexet funkade ,tyckte bara det såg lite fel ut för han var så lång (över 190)..  men sen när han gjorde något som sårade mig skrattade jag med tjejkompisar åt att han hade liten (fast sa det inte till honom).

Nu har ju TS inte ens liten men det är ofta något som tjejer använder för att man vet att det sårar och många killar är osäkra. Jag har aldrig sagt det till nån (utom camkunder som vill höra det och tänder på det) men jag vet flera tjejer som har sagt det när de har bråkat med killar. 
    Håller absolut inte med om att det löser bara för att man är kär. Har försökt att ha relationer där storleken inte levt upp till mina önskemål om utrustning. Det fungerar helt enkelt inte utan efter en tid blir avsaknaden för stor och då kommer tankar om otrohet, en extra kille med utrustning i sängen eller att göra slut. TS flickvän kan mycket väl ha trott att det skulle lösa sig med kärlek men som jag upptäckt att det är frustrerande och dödande för relationen när man saknar en rejäl kuk i sexlivet. 
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-20 19:29:22 följande:

Är det något som är vetenskapligt bevisat att det existerar? För en vanlig orgasm involverar ju livmodern också. När jag  kommer med vibrator när jag är gravid får jag alltid sammandragningar. Samma sak händer väl när man inte är gravid men då känner man inte att livmodern drar ihop sig. 

Får bara ont när någon stöter i livmodertappen. Min nuvarande partner har 20 cm ungefär och det är vissa ställningar som knappt funkar. Men vi har bra sex och han vet absolut vad han gör. Har haft bra sex med killar som har mindre också. 

Livmodertappen: orgasmernas heliga graal! Den djupaste, känslomässigaste och mest spirituella orgasmen. Sitter längst in i slidan och känns typ som en näsa. Hos de flesta kvinnor ger stimulering av livmoderstappen smärta eller känns inget alls/bedövat. Detta pga åratal av anspänningar som ansamlats där och att området aldrig blir aktiverat. Genom återkommande stimulering kan området öppnas upp. Hos en öppnad kvinna kan en orgasm här behöva upp till 45 minuters stimulering
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-07-20 19:37:03 följande:
    Vet inte om det är livmodertappsorgasm jag upplevt men jag gillar ju när det gör lite ont och att man samtidigt blir helt uppfylld. Då går det verkligen för mig. Det går ju inte med en klenare utrustad man. 
    Får även helt fantastiska orgasmer analt om killen är välutrustad och kan sin sak. Det får jag inte med en normal/mindre.
    Det kan det absolut vara men livmodertappen skall egentligen inte göra ont om man inte har spänningar i underlivet eller inte är tillräckligt kåt.

Spänningar i underlivet kan man känna som små riskorn i slidväggen och kommer av dålig sex, frustration och liknande. Kan med försiktiga fingrar masseras bort eller ännu hellre med en rejäl kuk och en ömsint älskare som vet vad han gör. Kan absolut rekommendera att besöka en duktig tantramassör (dom bästa är oftast kvinnor) för en yonimassage och dearmorering för att öppna upp för himmelska orgasmer och få bort gamla spänningar i underlivet.
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-20 20:13:54 följande:

Jo det stämmer säkert då.. Men man kan ju nå livmodertappen med fingrarna så jag tror inte en kille behöver ha speciellt stor för att komma åt den när man har sex? Förstår att man kan ha preferenser när det gäller storlek men just när det gäller att komma åt livmodertappen borde det ju funka lika bra med nån som har 15 cm. 

Har varit hos gyn massor av gånger under mina graviditeter för att kontrollera livmodertappen (att de känner på den alltså) och de har inte fingrar som är 18-21 cm direkt haha :) 

Tyvärr fungerar det inte så när man är riktigt kåt och är upphetsad. Underlivet är inte gjutet i betong utan det rör sig när man är upphetsad och har sex. För mig är det helt jävla uteslutet att ha bra sex med en 15cm  kuk. Jag har aldrig haft sex med min gynekolog eller fått orgasm hos min gynekolog. så det är en jävla skillnad på att nå livmodertappen med fingrarna och att få den stimulerad på ett sätt jag får himmelska orgasmer av vid samlag. Kan du få en orgasm från livmodertappen med en kuk på 15 cm så vill jag bara gratulera för varken jag eller någon av mina vänninor inom tantra eller swingscenen har lyckats med det konststycket. Töntiga haha kommentarer får dig bara att verka dummare och mognare än vad du förmodligen är.
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Natalie) skrev 2024-07-20 20:54:18 följande:

Vart är det ifrån? Menar inte att den typen av orgasmer inte existerar, har ni upplevt det så är det ju så och det är jättebra att ni tycker det är skönt. 
    Men det är inget konstigt att ha ont när något kommer emot där. Nu är jag iförsej gravid men kan knappt tänka mig nått värre än 45 minuters stimulering av livmodertappen.

Att livmodertappen behöver bli aktiverad och det där med anspänningar låter väldigt flummigt och inte direkt något som är vetenskapligt bevisat. Pluggar själv till ssk och det där ser inte ut som att det är hämtat från någon peer reviewed artikel direkt haha. 

Är du dum på riktigt eller har du bara en jävla otur när du försöker tänka. Hur mycket forskning har du läst om kvinnliga orgasmer och framförallt vilka är det som forskat om kvinnliga orgasmer. 

Inom tantra har man arbetat med massage av yoni och dearmoreringar i många tusen år. Du får gärna leva med smärta i livmodertappen för min del men det finns hjälp att få och valet är självklart helt upp till dig. För min del går jag på regelbundna dearmoreringar och har genom åren genomfört dearmorering på hundratals kvinnor och män med väldigt gott resultat. 
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:19:04 följande:
    Har självförtroende så det räcker och blir över så det är inget de behöver ge mig. 
    Skulle nog säga att jag är en älskare ut över det vanliga bara.
    Kul kille. Finns nog inget så komiskt som killar som kallar sig för älskare utöver det vanliga.
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:33:08 följande:
    Komiskt hur? 
    Cyniskt värre här.
    Lille vän jag är 58 år gammal och har hört småkukade killar kallat sig för för fantastiska älskare i många år. Nu är det minst 20 år sedan jag hade sex med så klent utrustade kille och det kommer aldrig att hända igen. Har helt enkelt lite större krav i livet än vad du kan erbjuda. 
  • Anonym (Size Queen)
    Anonym (I Love BBW) skrev 2024-09-19 22:15:02 följande:
    Dick pick före mötet?
    På vilket sätt är det konstigt. Ser det som en självklarhet då det ofta överdrivs om storleken så för min del är det självklart med bild och en ölburk eller liknande som referens och det ser jag inte som konstigt på något sätt.
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek