Inlägg från: Anonym (Eros) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eros)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Jag har samma storlek som du ungefär.....
    Blir trött på att tjejerna här är så jäkla fixerade vid storleken. 
    Jag har med alla mina partners fått till mig att de aldrig har haft bättre sex än med mig. 
    Underbar sex är en inställning och total hängivelse till lust och passion inte centimeter hit o dit. 
    Väx upp kvinnor.

• Anonym (Eros)
    Anonym (Mats normal) skrev 2024-09-19 21:11:35 följande:
    Vad får dig att tro att tjejerna är helt ärliga när dom säger att dom har haft sitt bästa sex med dig. Det är något man både som kille och tjej säger för att ge självförtroende. Alla är inte helt ärliga och vissa är brutalt ärliga. Har ungefär samma storlek och för vissa är det en perfekt storlek och för andra är det inte en storlek som dom är nöjda med. 
    Har självförtroende så det räcker och blir över så det är inget de behöver ge mig. 
    Skulle nog säga att jag är en älskare ut över det vanliga bara.
  • Anonym (Eros)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-09-19 21:27:43 följande:
    Kul kille. Finns nog inget så komiskt som killar som kallar sig för älskare utöver det vanliga.
    Komiskt hur? 
    Cyniskt värre här.
  • Anonym (Eros)
    Anonym (Size Queen) skrev 2024-09-19 21:44:09 följande:
    Lille vän jag är 58 år gammal och har hört småkukade killar kallat sig för för fantastiska älskare i många år. Nu är det minst 20 år sedan jag hade sex med så klent utrustade kille och det kommer aldrig att hända igen. Har helt enkelt lite större krav i livet än vad du kan erbjuda. 
    Lilla vän 🤔.

Det enda jag ville säga i tråden var att muntra upp TS
    Sen så påhopp på mig.

Har man inget gott o säga så säger man inget har då jag lärt mig. 

Men vissa är skapta på att leva på att förminska och trycka till andra.
    Känner till er sort mycket väl.
    Antagligen fått för lite kärlek genom livet eller kommit från ett hårt och kallt hem.
    Så egentligen är det väl mest synd om dig.
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek