Inlägg från: Anonym (Jossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jossan)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

Det är en normalstor kuk. De flesta tjejer tycker att en normalstor är helt ok. Sen finns det andra som föredrar större. Jag är en av dem. Min sambo är mycket välutrustad och det är jag tacksam för. Har extremt svårt att tänka mig någon med normalstor eller mindre.
    En av mina vänninor som är både stor och lång bryr sig varken om längden på killen eller storleken på kuken så länge det inte är en mini. Smaken är som baken! 
    Sen kan man kanske diskutera hur hon skötte uppbrottet.... Det var ju inte så snyggt!

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Hilma) skrev 2024-07-19 08:57:22 följande:

Verkligen! Jag får en känsla av att det var annat som var fel men att hon sa sådär för att vara elak. 

Sen måste jag säga att jag är fascinerad av allt kukmätande. Varför i hela friden mäter någon kuken (förutom möjligen i TS situation)? 

Personen här som visste kukmåtten på alla sina älskare. Varför då liksom? Är det något män skriver på Tinder? 

Om man som tjej vill snurra en kille med stor kuk runt lillfingret så tar man fram måttbandet, mäter, tindrar med ögonen och säger "Vilken stor och härlig kuk du har!".
    Funkar varje gång!!Cool
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-20 17:24:24 följande:
    Låter minst sagt lite märkligt om det behövs en 12 cm dildo för att stimulera g-punkten. Låter mer som A-punkten på det djupet. Jag brukar lära ut 8 sätt för kvinnor att få orgasm på och 5 orgasmer för män. Min absoluta favorit är livmodertappsorgasmer men dessa kräver djupa samlag efter långt förspel så man är extremt upphetsad. 

En livmodertappsorgasm är något helt magisk och speciellt när det sker i ett samlag med djupt inträngande. För mig är 18 till 21 cm perfekt för den typen av himmelska orgasmer men det kräver självklart också att man knullar med en man som vet vad han gör. 

Har man en gång upplevt detta är det helt enkelt något man saknar med mindre utrustade partners. 
    Vet inte om det är livmodertappsorgasm jag upplevt men jag gillar ju när det gör lite ont och att man samtidigt blir helt uppfylld. Då går det verkligen för mig. Det går ju inte med en klenare utrustad man. 
    Får även helt fantastiska orgasmer analt om killen är välutrustad och kan sin sak. Det får jag inte med en normal/mindre.
  • Anonym (Jossan)
    StudierKemi skrev 2024-07-21 11:32:50 följande:

Jag tror att om man kan få en enda av alla olika orgasmer så kommer man inte att sakna något. Det finns de kvinnor som aldrig kan få orgasm och stannar med sina partners ändå, även om man inte har sex ofta... Så det är inte så noga för en del. Men för andra är det. 

För mig är det viktigare att få tillgång till en ung kropp, en attraktiv social 20-åring när jag är 40 t.ex.. Det måste vara så svårt att få så jag satsar på sexdocka. Jag är helt omöjlig. Btw, 20-åringen får gärna ha en 12 centimeters penis, jag tror min önskan är omöjlig ändå. Han ska vara varm i personligheten, smart, självsäker o.s.v.

Jag har vid ett par tillfällen fått upp ögonen för jämngamla som är grymma på matematik (och samtidigt mycket snälla såklart), och sedan använder talangen till något vettigt, och blir civilingenjör. Det fascinerade mig har jag märkt... Och samma sak där, de får också gärna ha en utrustning på 12 cm. 

Allt verkar fascinera mig mer än någon gammal med stor k*k.

Det är ju tur att mänskligheten har olika smak!
    Jag gillar äldre män (vältränade sådana) med rejäl utrustning mellan benen och de får gärna vara händiga eller konstnärliga.
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek