StudierKemi skrev 2024-07-21 11:32:50 följande:
Jag tror att om man kan få en enda av alla olika orgasmer så kommer man inte att sakna något. Det finns de kvinnor som aldrig kan få orgasm och stannar med sina partners ändå, även om man inte har sex ofta... Så det är inte så noga för en del. Men för andra är det.
För mig är det viktigare att få tillgång till en ung kropp, en attraktiv social 20-åring när jag är 40 t.ex.. Det måste vara så svårt att få så jag satsar på sexdocka. Jag är helt omöjlig. Btw, 20-åringen får gärna ha en 12 centimeters penis, jag tror min önskan är omöjlig ändå. Han ska vara varm i personligheten, smart, självsäker o.s.v.
Jag har vid ett par tillfällen fått upp ögonen för jämngamla som är grymma på matematik (och samtidigt mycket snälla såklart), och sedan använder talangen till något vettigt, och blir civilingenjör. Det fascinerade mig har jag märkt... Och samma sak där, de får också gärna ha en utrustning på 12 cm.
Allt verkar fascinera mig mer än någon gammal med stor k*k.
Det är ju tur att mänskligheten har olika smak!
Jag gillar äldre män (vältränade sådana) med rejäl utrustning mellan benen och de får gärna vara händiga eller konstnärliga.