Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek
Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?
Hon tyckte den var för liten. Mätte den och den var 15-16 cm lång med 12-13 cm omkrets. Är den verkligen så liten?
A graph of the size distribution shows that outliers are rare. A 16-cm (6.3-inch) erect penis falls into the 95th percentile: Out of 100 men, only five would have a penis larger than 16 cm. Conversely, an erect penis measuring 10 cm (3.94 inches) falls into the 5th percentile: Only five out of 100 men would have a penis smaller than 10 cm.
FL visar sig från sin rätta sida. En ledsen kille skriver att hans tjej lämnat honom för att han har liten kuk.
Den enda som svarat på ett medkännande sätt är Mandel. Resten har skrattat, skitit i det eller spätt på det jobbiga.
Jag gissar på att det hade varit andra tongångar om en ledsen kvinna skrivit att mannen lämnat henne för att hon hade för stor röv eller för hängiga pattar.
Vad tror ni?
Jag tycker verkligen inte att den är för liten. Det finns olika sexdockor för män och kvinnor att köpa om man vill, och om jag designar min egna och köper antingen nästa sommar eller sommaren efter, så kommer jag välja längden 4,8 inches (12 cm) penis på den. Sidan som jag ska köpa ifrån är spartanlover.com och dockan heter Phoenix, och är en asiat. Jag vill inte vänja mig vid någon annan storlek än så... För att jag är så medveten om att chansen är enorm att man finner kärleken i någon med den storleken. Jag vill just undvika såna historier som din.
När jag onanerar så använder jag endast min 12 cm dildo som är rätt mycket böjd som en båge, och jag träffar G-punkten bäst då jag ligger på rygg och särar på benen och trycker in den med handen jättefort. Så lär dig som någon annan skrev att träffa G-punkten! Obs, när jag för in samma dildo bakifrån eller om jag rider den så känns det inte lika mycket. Så man behöver rätt teknik här! Och när man kan det så saknas inget för kvinnan. :)
Om jag var tjej hade jag inte avslutat p.g.a. din storlek utan eventuellt avslutat p.g.a. ditt felaktiga fokus. Tänk på vad du har och inte på vad du inte har, var självsäker och fokusera på mer intressanta saker. Man vill ju kunna föra givande konversationer med en kille. Så ägna dig mycket åt själv-utveckling o.s.v.. Det måste du väl förstå själv att det inte handlade om storleken egentligen.
Är det något som är vetenskapligt bevisat att det existerar? För en vanlig orgasm involverar ju livmodern också. När jag kommer med vibrator när jag är gravid får jag alltid sammandragningar. Samma sak händer väl när man inte är gravid men då känner man inte att livmodern drar ihop sig.
Får bara ont när någon stöter i livmodertappen. Min nuvarande partner har 20 cm ungefär och det är vissa ställningar som knappt funkar. Men vi har bra sex och han vet absolut vad han gör. Har haft bra sex med killar som har mindre också.
Det nya är väl att alla kvinnor kräver att se snorren fotad bredvid en 50 cl ölburk. Är den inte längre än burken så har du ingen chans.
Vad bra att du fort fick se vad hon gick för. Finns andra normala tjejer som inte är kukfixerade - vill du ärligt satsa på den typen av tjej?
Har bara sex med min man och ligger inte med vem som helst oavsett storlek
Något som tycks undgått många här på forumet är att kvinnor föder barn och slidväggen töjs därmed ut. Men ålder och hormon omställning blir densamma mindre flexibel.
Man kan alltså säga att något som var lagom vid 25 upplevs som mindre vid 55
Till detta bör tilläggas att de flesta par automatiskt anpassar sig till förändringarna.
Storleken på det manliga organet har ingen avgörande betydelse för ett givande och lustfyllt samliv