Inlägg från: Anonym (Örjan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örjan)

Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek

KimLinnefeldt skrev 2024-07-20 07:52:30 följande:

Den låter helt normalstor. Jag har svårt att tro att hon lämnat dig enbart på grund av ditt penismått.

Och om det är så - vill du verkligen leva med en kvinna som är så ytlig? Det går jättebra att ha det skönt med din apparat, och kärlek består av så oändligt mycket mer än detta. Samförstånd kring barn, pengar, semester, matvanor, humor, vilja att lyssna på varandra och mycket annat.

Blir rejält irriterad på attityden att tjejer/kvinnor inte får ha preferenser och önskemål på en partner utan att bli betraktad som ytlig. Jag har mina preferenser och har ännu inte blivit betraktad som ytlig för att jag gillar kurviga kvinnor med kvinnliga former. 
  • Anonym (Örjan)
    En glad tjej skrev 2024-07-25 09:31:18 följande:
    Jösses vad alla här är lättkränkta och måste hacka på allt och alla! 

Om man kallar någon sin tjej antar jag att man är ihop och att då lämna pga storlek verkar konstigt! Man har ju såklart sina preferenser och vill man ha en större ser man väl till att avsluta snyggt efter första sexet i så fall? Bara att i så fall säga att det inte klickade istället för att gå på vederbörandes storlek. 
    Rätt kul med FL och alla som drar en massa slutsatser enbart på vad TS skriver i egensyfte för att få empati. Du och jag vet inte det minsta om vilka diskussioner TS och hans ex. haft men drar ändå en massa slutsatser om hur deras samtal har varit. Rätt naturligt att ge TS en verbal pungspark om storleken eller egentligen brist på storlek om han är en klängpelle som inte lyssnar och i övrigt är det som tidigare skrivits märkligt att det på FL okey för killar att göra slut och gå vidare när sexlivet inte fungerar men för tjejer så finns det tydligen en FL-lista på godkända anledningar för att göra slut. Att konstatera att sexlivet inte fungerar på grund av storleken är tydligen inte en godkänd anledning till att göra slut om man är tjej 

Publicera gärna vad som är godkända anledningar för tjejer att avsluta en relation.
  • Anonym (Örjan)
    En glad tjej skrev 2024-07-25 11:12:31 följande:
    Jag tycker det är fel att såra en annan människa på det viset. Men visst, man kanske håller på så när man är ung, vad vet jag? Sen, om en kille terroriserar en, psykar en och inte lämnar en ifred kanske man kan slänga ur sig något sådant om man är riktigt upprörd men annars tycker jag inte man säger sånt.
    Och vi har bara TS slaskiga offerkofta att gå på när vi bedömmer vad som är rätt eller fel att säga. 
  • Anonym (Örjan)
    En glad tjej skrev 2024-07-25 10:58:36 följande:
    Jodå, man får göra slut om sexlivet inte fungerar men man säger inte till någon att den har en för liten snopp, är för slapp eller annat sårande. TS undrade om han har för liten, jag svarade att nej, den är inte för liten.
    Som andra redan tidigare påpekat, den är inte för liten för dig men uppenbart för liten för TS ex.

Blir väldigt märkligt när man gör generella uttalanden om att den inte är för liten.

Vet av egen erfarenhet många kvinnor tycker att TS och min storlek är för smått men att det finns väldigt många kvinnor som uppskattar vår storlek. 

Kommer aldrig att säga till TS att den inte är för liten för det finns det kvinnor som tycker men min uppmaning till TS är att slänga av sig offerkoftan ta tag i sitt liv och gå vidare och inte minst ta sig en rejäl funderare på varför han fick den verbala pungsparken om storleken. TS och jag har liknande storlek och jag har aldrig fått den typen av pungspark men många gånger fått subtila signaler som indikerar missnöje med storleken. Helt övertygad om att man inte får det slängt i ansiktet om man inte förtjänat det. 
  • Anonym (Örjan)
    En glad tjej skrev 2024-07-25 11:38:12 följande:
    Han undrade, jag svarade. Han ville veta om den är för liten, jag tycker INTE det. Trist du fått gliringar om din storlek.
    Helt rätt att du inte tycker att den är för liten men det är och förblir din uppfattning och inte en generell sanning.

Det är helt lungt med de subtila signaler jag fått och får. Den har den storlek den har och den passar helt enkelt inte för alla bara att acceptera och leva med.
  • Anonym (Örjan)
    En glad tjej skrev 2024-07-25 11:50:54 följande:
    Såklart är det inte en generell sanning, jag utgår från mig själv. Jag ville peppa honom eftersom han är ledsen. 
    Så ädelt. Personligen har jag extremt svårt för offerkoftor som har ett behov av att gråta på forum, söka empati och samtidigt försöks lägga hela skulden för orsak och verkan på en part som inte ens finns med i diskussionen. 
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Eros) skrev 2024-09-19 21:58:05 följande:
    Lilla vän 🤔.

Det enda jag ville säga i tråden var att muntra upp TS
    Sen så påhopp på mig.

Har man inget gott o säga så säger man inget har då jag lärt mig. 

Men vissa är skapta på att leva på att förminska och trycka till andra.
    Känner till er sort mycket väl.
    Antagligen fått för lite kärlek genom livet eller kommit från ett hårt och kallt hem.
    Så egentligen är det väl mest synd om dig.
    Vem är det som försöker förminska andra. 

Vad är det som är så svårt med att acceptera att det finns kvinnor som tycker att din och TS kuk är för liten för att som skall bli tillfredsställda. 
Svar på tråden Min tjej lämnade mig pga av min penis storlek