En glad tjej skrev 2024-07-25 10:58:36 följande:
Jodå, man får göra slut om sexlivet inte fungerar men man säger inte till någon att den har en för liten snopp, är för slapp eller annat sårande. TS undrade om han har för liten, jag svarade att nej, den är inte för liten.
Som andra redan tidigare påpekat, den är inte för liten för dig men uppenbart för liten för TS ex.
Blir väldigt märkligt när man gör generella uttalanden om att den inte är för liten.
Vet av egen erfarenhet många kvinnor tycker att TS och min storlek är för smått men att det finns väldigt många kvinnor som uppskattar vår storlek.
Kommer aldrig att säga till TS att den inte är för liten för det finns det kvinnor som tycker men min uppmaning till TS är att slänga av sig offerkoftan ta tag i sitt liv och gå vidare och inte minst ta sig en rejäl funderare på varför han fick den verbala pungsparken om storleken. TS och jag har liknande storlek och jag har aldrig fått den typen av pungspark men många gånger fått subtila signaler som indikerar missnöje med storleken. Helt övertygad om att man inte får det slängt i ansiktet om man inte förtjänat det.