• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-31 13:15:24 följande:
    Hon behandlar dig som du förtjänar. Då du har betet dig som ett jävla svin mot din syrra.
    Mia04 skrev 2024-07-31 11:30:36 följande:

Skulle du själv vilja bli kallad för svin utan att ha vart otrogen? Jag var klantig men inget svin.

Nej du var inte otrogen. Du bedrog din syrra genom att knulla hennes kille (numer då ex).

Det finns två typer av svin.

*) De svinen som bedrar sina flick-/pojkvänner, genom att knulla andra

*) De svinens som knullar familjemedlemmars och/eller vänners flick-/pojkvänner.

Varför är du så taskig för? Jag har betett mig klantigt men  iinte som ett svin.

Vet inte vad jag ska säga, det är din åsikt
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 15:04:42 följande:
    Vad skulle du förresten kunna bevisa med att ge mig ditt nr?
    Kunde få min kusins nr så du kunde prata med henne. Eftersom du inte tror på mig Jag filmar nämligen inte när jag knullar
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 16:42:20 följande:
    Nej,då ska du ju heller inte uttala dig om hur hon ska hantera det här.
    Om hon mår bättre av att få älta så måste hon få göra det.
    Att hålla allt inom sig och låtsas som att det regnar kan göra att man mår sämre,istället.
    Men det lär du inte förstå förrän du själv råkar ut för en livskris.

Men lilla gumman, jag har rätt till åsikter.

Hur vet du att hon mår bättre att få älta? 

vi Får väl semin jag kommer göra de

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 16:49:02 följande:
    Det är klart att det inte skulle vara roligt. Det tycker väl ingen?
    Men har man betett sig som ett svin så får man ta att andra tycker det också.

Hon behöver väl prata med någon. Det är inte att sprida skit om dig.

Nej,det är inte synd om dig för att du har betett dig som ett svin.
    Så det är ingen dubbelmoral.

Nej,vi vet att du inte tänkte. Åtminstone inte med hjärnan.
    Mia04 skrev 2024-07-31 16:03:27 följande:
    Nej, men du har ingen förståelse för mig.

Ja, det var klantigt av mig och det skäms jag över. Jag är som sagt ung och gillar att festa mm. Jag kommer aldrig göra om det.

Är du feg, för du kan ju inte vara synsk. Så antkngen tar du reda på det eftersom du inte litar på mig eller så håller man tyst och just litar på att det är sant
    Nej,varför skulle jag ha det?
    Ge mig en bra anledning till att jag skulle ha förståelse för att du särar på dina ben för din systers kille och sen vägrar ta ansvar för det,utan tvärtom lägger hela ansvaret på din syster.

Ja,men kan du inte hålla ihop benen så får du kanske sluta med festandet.
    Är det svårt att förstå?

Nej,jag är inte feg. Men jag har sett alltför många trådar med liknande ämnen och samma skrivsätt från TS för att jag ska kunna ta det här helt på allvar.

Nej just det. Andra kan då vara tysta istället för att säga det också då.

och hur vet du att hon inte snackar skit? 

Som sagt bara förjaga har betett mig illa så har inte jag betett mig som ett svin

Man kan inte tänka jömt. För att alla andra är på hennes sida och går på mig hårdare en vad jag förtjänar.

Men sluta låta som jag är ett snuskigt luder, för det är jag inte alls. Du vet man är ung festar och då kan dumma saker ske.

som sagt kontakta mig på pm sönder du ett nr

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 16:52:01 följande:
    Och varför skulle din kusin vara mer pålitlig?
    Och hur skulle jag veta att det är din kusin och inte någon helt annan som du har dragit samma vals för?
    Det där kan du lägga ner på en gång.
    Du anklagar mig för att ljuga men sedan när du har tillfälle så vill du inte ta reda på det. Varför skulle min kusin ljuga för? Jag har ingen anledning att ljuga att det skulle vara någon annan. 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 16:56:15 följande:
    Klart du har rätt till åsikter. Det har nog ingen sagt emot.
    Men du borde inte uttala dig om saker du inte vet något om.
    Då blir det bara fel.

För att jag själv har gått igenom livskriser.
    Och därför vet jag också att ingen mår bra av att hålla saker inom sig.
    Då kommer det till slut att explodera och skulle det hända din syster så lär det bara bli värre för dig.

Ja,då skulle du kanske i alla fall få lite mer empati.
    Eh jag får inte uttala mig om något jag inte vet om? Det är samma sak då kan ni inte heller säga att jag är ett svin?

jag har empati
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-31 19:58:06 följande:
    Du har visat 0 (noll/zero/nada) empati för din syster, i alla dina inlägg.

Så din empati, den kretsar bara kring dig själv och ditt ego.
    Man kan inte ha empati till någon som kallar dig för äckel
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-31 20:01:10 följande:
    Varken du gillar fakta eller inte, så är det fakta att den som knullar sin familjemedlemmars partners (flick och pojkvänner eller sambo eller maka/make) är ett svin, ett riktigt svin.
    Va kan man Google fram den faktan de? Om man är otrogen så är man ett stort svin ja
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:36:14 följande:
    Du startar en tråd om att du har legat med din systers kille.
    Varför ska andra vara tysta då?

Det kan jag såklart inte veta. Men har hon gjort det så är det ju för att du förtjänar det.
    Men det kan likaväl vara så att hon behöver prata med någon.

Vill man så kan man. Men du vill inte.
    Det är vad du förtjänar.

Nu är det du som använder ord som snuskigt luder. Inte jag.
    Men om du gör så dumma saker när du festar så borde du kanske sluta festa tills du klarar av att hantera det.
    För det gör du uppenbarligen inte nu.

Jag tänker inte skriva pm till dig. Och även om jag skulle vilja det så kan jag inte det eftersom du är anonym.
    Och även om du skulle ge mig nåt nr så skulle jag ändå inte ringa det.
    Varför skulle jag?
    Det enklaste är väl,i så fall,att anmäla tråden och låta moderatorerna avgöra det.

Andra behöver inte skriva att jag är ett svin då min syster tydligen tycker att jag är det.

Nej, juste du har ingen aning om vad hon pratar om. 

Jag vill visst. Sluta vara taskig.

Det var jag som skrev det jag men mellan raderna är det ju menar. 
    so  sagt ung och vill ut och festa också.

Ok, du vågar inte? Men sluta anklaga  för att jag ljuger då. Eftersom du då inte vill ringa och få höra sanningen om jag har knullat syrras kille (ex) skånska du inte göra antydningar att jag inte har det.

Eh, moderatorerna vet ju knappast o  jag har knullat med syrrans kille. dom känner inte mig irl så det är ju lite korkat

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:36:57 följande:
    Och varför skulle man lita på dig?
    Eftersom du anklagar mig för att ljuga så har jag erbjudit mig att ta kontakt irl så du får höra själv
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-31 23:39:46 följande:
    Du skriver ju själv att du har legat med din systers kille.
    Då har vi väl rätt att uttala oss om det.
    Du kan knappast förvänta dig sympatier av någon efter ett sådant svek.

Nej,det har du inte. Då hade du tagit ditt ansvar och inte anklagat din syster för att vara långsint och krävt att hon ska reda upp er relation efter det du har gjort.
    När hela ansvaret är ditt!

ja, men ni behöver ju inte skriva flera ggr att jag tex är ett svin. Det räcker att syrran säger det. 

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-01 01:39:05 följande:
    Nej..
    Det är DITT ansvar att se till att relationen blir bra igen mellan dig och din syrra.
    Hur ska bara jag kunna göra så den blir bra igen?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Lotta) skrev 2024-08-01 09:35:07 följande:

Molly50. 

Ja du har helt rätt. Trådar öppnas i parti och minut om Sex med väninnans kille, sex med systerns kille eller tänd på och sex med kollega. De påminner om varandra I sättet att skriva och upplägg. Nåt lurt frågar jag mig? Nåns hang up? Trolleri trollera?

Att du har så fel
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-08-01 19:05:18 följande:
    Du verkar ju,uppenbarligen,behöva höra det.

Om du vill att det ska bli bra så är det sista du ska göra är att lägga över ansvaret på sin syster för att reparera er relation och anklaga henne för att vara långsint.
    Det är bara empatilöst.
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-08-01 19:03:04 följande:
    Fast det är ju det man är när man knullar syrans kille,'
    Och du behöver uppenbarligen få höra det.

Hade du velat så hade du inte gjort det du gjorde.

Ja,men klarar du inte av att hålla ihop benen så ska du kanske sluta festa tills du klarar av det.

Jag är inte feg. Jag tycker bara att det är enklare att bevisa genom att anmäla och låta moderatorerna avgöra.
    De kan nämligen se din ip-adress och se om du har skapat fler,liknande trådar tidigare.
    Dessutom har jag sett dig skriva i andra trådar att du har flera kk och älskar att vara otrogen.
    Så vill du trolla så försök åtminstone låta trovärdig.

Känns som jag bara ska få ta emot allt utan att få ha min åsikt. som sagt jag tror ingen vill bli kallad för svin oavsett vad och att man får så långa kommentarer visar bara hur fega och elaka människor är mot varandra.

Som sagt jag är ingen snuskhummer som ligger hela tiden, så benen är ihop för det mesta. 

Du är nog den fegaste som finns.

Fast oavsett om dom ser ip-adress mm s har dom junioren aning vad jag gör irl. Folk kan få tro att man trollar jag har erbjudit mig att du får kontakta någon i min närhet eller även mig själv via nr så kan jag bevisa mer

Jag är just singel nu för att jag inte vill såra någon. Jag står för att de är spännande att skissa och smyga för att ligga med en annan. jag har kk:s också men för det menar Dunst man är ett troll? 

som sagt jag ger dig nr så kan personen pratar mer hur jag är och om du vill även träffa personen.
    Men sluta att ljuga

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-02 05:50:29 följande:
    Han är ju ett EX av en anledning.
    Din syrra har ju gjort det ultimata mot honom,  att göra slut med honom och aldrig ha kontakt med honom. 
    Tyvärr kan ju inte din syrra göra samma sak med dig.

Ja du säger att man skal vara ärlig..
    Kom ihåg att andra också har rätt att vara ärliga.. Så ärligt så är man ett stort jävla svin om man knullar sin syrras kille.
    Ja, samtidigt har jag ju fått betydligt högre straff en honom. Både fysiskt och psykiskt och tydligen ska jag bara ta det utan att få säga stopp. det är fegt att så många både irl och här går på mig.

klar man ska vara ärlig.
    Men som sagt man behöver ju inte älta och det känns som vissa njuter att kalla mig för svin. Går till er själva skulle ni vilja blir kallade för svin? Det är inte direkt trevligt att bli kallad för och et gör ont
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-08-02 05:59:51 följande:
    Hon behandlar dig som det svinet du är.

Bra kräv inte att din syrra slutar att behandla dig som det svinet du är, för tydligen skall empati bara riktas till dig, även om det är egentligen du som har svikit din syrra på ett av de grymmaste sätten man kan göra det på.
    Som sagt bevisar att vissa verkar njuta att kalla mig för svin. Verkligen moget.

Ursäkta? Ska jag säga typ: Syrran, du ska inte sluta behandla som ett svin. Du verkar inte fatta att jag just inte vill bli behandlad som ett svin. Sätt sig in i min situation om dubbade vart jag. 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-08-02 10:56:07 följande:
    Du vet väl inte vad han har fått höta om du inte är med din syster 24/7.
    Han har säkert också fått höra några väl valda ord.
    Men det du har gjort mot din syster är trots allt värre.

Ja,det är klart att du får det. Men det betyder inte att andra måste tycka att du har rätt för det.

Ja, du kanske har rätt. Han kanske har fått höra det också, men tror inte lika ofta och lika många ggr. 

Eh, varför är det värre vad jag gjorde? Är väl isåfall lika fel som hans?

Klart att andra inte behöver ha samma åsikter som
    mig heller.

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille