• Mia04

Har legat med min systers kille

EnAnonumius skrev 2024-07-28 15:41:35 följande:
    Snyft snyft snyft... Vill du att jag skall skicka en ask näsdukar till dig?

Nej 4+ veckor är knappast långsint. Ingen i denna tråden håller med dig om att 4+ veckor är långsint och det går också att bevisa att ingen håller med dig..

Ja skit och elaka kommentarer är något som DU förtjänar att få med tanke på hur illa du behandlade din syrra, genom att knulla hennes kille.
    Som sagt detta inlägg visar att du är en barnrumpa. Hon är långsint och jag har fått all skit och nu får hon sluta ge mig skit
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:40:25 följande:
    Men det var ett val som ledde till att det hände.
    Du blev ju knappast våldtagen.
    Du hade kunnat backa och gått därifrån istället för att låta det gå så långt.
    Som sagt man kan inte göra så dö det är lättare sagt än gjort.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Tokan) skrev 2024-07-29 01:11:27 följande:
    Men herregud asså hör du dig själv, VILL DU HA DET SKÖNT så Får du SKAFFA DIG EN POJKVÄN. du är ju riktig funtad, du ångrar dig inget du är en sån som
    vill förstöra och ha det din syster har.
     DET HON NU EGENTLIGEN VET OM DIG ÄR ATT DU ÄR  EN SKITSTÖVEL OCH SVIN.  misstag det bara hände jag ångra mig och ändå låg ni där och sov .
    Jag skaffar en pojkvän när jag vill. Jag vill inte vara något otroget äckel, så därför är jag singel.

Jag ångrar mig visst! Jag betedde mig som en skitstövel men jag är varken inget skitstövel och definitivt inget svin då det inte var jag som var otrogen.

detta var ett misstag 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 02:22:35 följande:
    Det är inte att snacka skit att påtala för dig att du kommer med idiotiska argument om vad din syster skall/måste göra och inte göra. Det är enbart hon som kan avgöra det, inte du.

Du bestämmer inte vad din syster mår bra av.
    Som sagt det har bara gått 4+ veckor så det är fortfarande förhållandevis färskt ditt jävla svek du gjorde mot henne.
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:44:33 följande:
    nej, men min syster ska inte älta då hon inte mår bra av det. Utan gå vidare så allt blir bra istället.
    Du påstod att du älskade din syster väldigt mycket.

Du bestämmer inte vad din syster "ska" göra och vad hon mår bra av.

Ta ditt jävla ansvar för dina handlingar och konsekvenser i stället för att ställa orimliga krav på din syster så att du slipper ta ansvar och konsekvenser för dina handlingar.

Men hon går för långt och beter sig som sagt som en gris mot mig nu. 

jag älskar henne och det har gått lång tid nu. Och istället  för att hon beter sig som en barnrumpa så är det best att hon växer till signora diskuterar vuxet med mig. 

som sagt jag gör allt för att komma undan handlingar/konsekvenser.

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 02:29:02 följande:
    Jasså är du verkligen det? Ändå kommer du med en massa orimliga krav på din syster, för att rädda dig själv och slippa ta ansvar och konsekvenser...

Du har fortfarande ingen rätt att komma med krav på din syster om att hon skall glömma och förlåta dig. Varken du gillar fakta eller inte, så är det något din syster avgör själv och skall avgöra själv, det aldrig din sak att avgöra åt hennes.
    Ja det är jag. Jag, man gör ju allt för att komma undan konsekvenserna som sagt.

klart att även jag har rätt till det. Som sagt tror hon mår bättre om hon förlåter mig. 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 02:32:49 följande:
    4+ veckor ät inte långsint.

Det är bara de som BEDRAR (knullar sina familjemedlemmars pojk-/flickvänner och eller de som begår otrohet) som inte vill ta konsekvenser och ansvar för sina handlingar, anser att 4+veckor är att vara långsint från offrets sida.
    Det är det visst det.

klart att man inte vill ta konsekvenserna man är dum annars. Men hon är långsint 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-30 06:47:47 följande:
    Nej, alla i hela tråden utom du anser att man är ett svin om man ligger med syrrans kille. Den enda som inte anser det är du eftersom du tycker att det ligger på honom, att han var svinet. 
    Nej, jag är inget svin. Det är han som är ett stort äckel och ett svin som var otrogen och fler håller med mig
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-30 07:57:38 följande:
    Din syrra är inte heller långsint.
    Så varför hittar du på att din syrra är långsint?
    Jag hittar inte på så sluta låta som jag ljuger. Jag är nog en av dom mest ärligaste personer 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 13:48:01 följande:
    Vill man så kan man.
    Men du ville uppenbarligen inte. Du struntade totalt i att det var din systers kille.
    Även om man vill så kan man göra misstag och det var precis det som hände 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-30 13:50:31 följande:
    Nej,det är jag inte.

Hade du kunnat det så hade du inte suttit och försvarat dig med näbbar och klor.

Nej,det gör du inte.
    Du är den som har betett dig som ett rövhål och då är det inte du som avgör vilka eller hur mycket konsekvenser du ska ha.
    Jo det är du.

jag näbbar inte.

Jo, det gör jag.
    vårda språket, jag har inte betett mig som ett rövhål. Jag har all rätt att bestämma de
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille