• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-25 23:45:03 följande:
    Men den gränsen gäller förstås inte dig?
    självklart gör det
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 06:22:50 följande:

Ja självklart är du ju vuxen som valde at knulla din syrras kille bara för att du var kåt och behöver ett knull vi det tillfället..
    Självklart är ju din syrra en barnrumpa som inte kunde dela med sig av sin kille till dig för ett litet knull när du behövde det...

(skarp sarkasm om nu någon missade det)

Du verkligen som en barnrumpa nu och det tycker andra också. Väx upp, lilla du
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 06:34:45 följande:
    Det räcker inte alltså, enligt DIG, att det tog slut mellan kilen och din syrra och han fick gå samma dag?

Nej det är ingen jävel i denna tråden som påstår/påstått att du varit otrogen.
    Fast du har ändå bedragit din syrra genom att knulla hennes kille.. Man kan bedra på olika sätt än enbart otrohet.

Hon är inte kall människa, hon ger dig vad du förtjänar. Och dessutom så är det hon som avgöra vad som är rimligt också då det är hon som har blivit dubbel bedragen, delvis genom dig som valde att knulla hennes kille,  och via killen och hans otrohet genom att knulla flickvännens syrra som gärna vresade upp fittan för honom.

Skillnaden är att killen kunde hon ju sparka ut och bryta kontakten med, vilket blir svårare med dig att göra då du är familjemedlem. Men jag önskar och hoppas att hon kallar dig för svin/äckel för en lång tid framåt.
    Han har ju inte behövt bli kallad för elaka saker inte heller  fysiskt misshandel. Så han kom billigt undan.

jag ångrar att vi knullade!

Hon är visst kall och jag har fått mer än vad jag förtjänar. Men hon ska inte hålla på att straffa mig mer. Det var hon som var ihop med ett äckel och det är inte mitt fel.

Och varför önskar och hoppas du att hon ska kalla mig för svin/äckel för en lång tid framåt? Skulle du själv vilja bli kallad för svin/äckel? 

Du beter dig verkligen som en barnrumpa
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 06:39:02 följande:
    Ja och vad skall du göra för att få tillbaka den? NEJ du kan inte lägga det minsta ansvar på din syrra. Hon har i9ngen skyldighet med en massa "måsten". Det är enbart DU som skall fixa det.

Så vad skall du göra för att få den tilliten från henne igen? Då du är ju för feg att ta ansvar och ta konsekvenserna för din handling om att knulla hennes (ex) kille? 

Hon får faktiskt hjälpa till så det blir bättre. 

Jag kan inte hjälpa att jag är lite feg. Men hon får väl försöka lita på mig

Tixter
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-07-26 09:11:08 följande:
    Du har ju inte lärt dig.. Du sitter bara och påstår att det är hon som är den dumma här. Varför skulle hon förlåta när hon vet att du är jävligt trög?
    Eh, jag har visst lärt mig men för att en relation ska funka så måste båda hjälpas åt
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 12:37:45 följande:
    Vilka andra då? Dy fick ju bara EN som gav dig tummen upp på din fråga om jag var en barnrumpa.
    Så nej det finns inga andra som tycker så.. mer än du så varför ljuger du om att det finns flera andra som tycker  att jag är en barnrumpa..

Jag har ingen anledning att växa upp. Då varken du gillar fakta eller inte, är vuxen och skulle aldrig sjunka till din låga nivå att knulla familjemedlems pojkvänner. Ej heller mina vänners pojkvänner skulle jag knulla.
    Dom vågar inte gå emot strömmen men de skrev om där dom tyckte att du varven barnrumpa så ljuger jag inte. Och så som du beter dig är du verkligen en barnrumpa, sanningen kanske svider men så är det lilla gumman.

Som sagt det var inget medvetet knull
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-26 12:42:33 följande:
    Hon har ingen anledning att hjälpa till, inte ens lite. Det är du som har hela ansvaret för att er relation skall bli bra igen.

Ja och det är den fegheten som gör att du kommer knappast att kunna rädda din relation med din syster..

Fer en person som inte tar ansvar och tar konsekvenserna när man gör dumma handlingar, i ditt fall knulla din syrras kille, är en person som bevisar att det inte går att lita på dem.
    Men hon kan inte vara så lat så hon inte ska hjälpa till, det kommer aldrig blir bra i så fall.

Bara för att jag är lite feg så betyder inte det att relationen ska bli förstörd. Man måste kunna få vidare i alla fall.

Men för utom den incidenten så kan man lita på mig
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:17:12 följande:
    Nej,du har inte sagt att du tycker att du har gjort fel. Helt rätt.
    Tvärtom så lägger du ansvaret på din stackars syrra.
    Jag menar att jag inte har sagt att jag är felfri. jag har gjort fel och det har jag sagt flera gånger. jag har sagt att syrran också behöver hjälpa till med relationen
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:19:31 följande:
    Det har bara gått några veckor. det är inte lång tid efter ett sådant svek som du utsatte henne för.

Nej,och hon mår ju inte heller bättre av att du vägrar ta ansvar utan istället bjäbbar emot som en trotsig 6-åring.

Det har gått relativt lång tid. 

Du jag har tagit emot mycket skit ifrån henne och elaka kallelser. Men hon går för långt 

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:22:30 följande:
    Men hon har uppenbarligen inte tagit dina ursäkter på allvar.

Ingen människa är perfekt. Men man kan göra sitt bästa för att visa att man är en snäll person.
    Och det har du inte gjort.
    Nej, hon är långsint.

jag är visst snäll
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille