EnAnonumius skrev 2024-07-26 06:34:45 följande:
Det räcker inte alltså, enligt DIG, att det tog slut mellan kilen och din syrra och han fick gå samma dag?
Nej det är ingen jävel i denna tråden som påstår/påstått att du varit otrogen.
Fast du har ändå bedragit din syrra genom att knulla hennes kille.. Man kan bedra på olika sätt än enbart otrohet.
Hon är inte kall människa, hon ger dig vad du förtjänar. Och dessutom så är det hon som avgöra vad som är rimligt också då det är hon som har blivit dubbel bedragen, delvis genom dig som valde att knulla hennes kille, och via killen och hans otrohet genom att knulla flickvännens syrra som gärna vresade upp fittan för honom.
Skillnaden är att killen kunde hon ju sparka ut och bryta kontakten med, vilket blir svårare med dig att göra då du är familjemedlem. Men jag önskar och hoppas att hon kallar dig för svin/äckel för en lång tid framåt.
Han har ju inte behövt bli kallad för elaka saker inte heller fysiskt misshandel. Så han kom billigt undan.
jag ångrar att vi knullade!
Hon är visst kall och jag har fått mer än vad jag förtjänar. Men hon ska inte hålla på att straffa mig mer. Det var hon som var ihop med ett äckel och det är inte mitt fel.
Och varför önskar och hoppas du att hon ska kalla mig för svin/äckel för en lång tid framåt? Skulle du själv vilja bli kallad för svin/äckel?
Du beter dig verkligen som en barnrumpa