• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-28 22:46:54 följande:
    Det tror du inte ens på själv.
    Jo
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 22:48:07 följande:
    Jo,så gär man visst när det gäller ens syrras kille!
    Fattar du inte det så har du ingen empati.
    Det är inte så lätt
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 14:55:50 följande:
    Nej, du kanske inte särar på benen på benen för vem som helst.
    Din syrras kille är ju inte vem som helst egentligen, och det gick ju bra att knulla honom, han var tydligen ett bra val för dig, då du behövde ju ett knull. 
    Mia04 skrev 2024-07-28 14:08:30 följande:
    Som sagt jag är ingen skitstövel egentligen och för att relationen ska bli bra så måste hon också bidra.  Som sagt jag mår inte bra när hon kallar mig för svin, äckel och kräk. Det är så sjukt nedvärderande och där får hon hon skärpa sig
    Nej hon måste inget alls och, hon är inte skyldig dig detta, då det är ju du som valde att knulla hennes kille.

Det man kan fråga sig är varför det är så viktigt för dig att ställa totalt orimliga krav på din syrra?

Men snälla jag detta var ett stort misstag, men hon fick ju bort det äcklet. Jo hon måste förlåta mig då detta var ett misstag.

det är verkligen inga orimliga krav

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 14:57:36 följande:
    Den enda som ska skärpa till sig rejält är du, inte din syrra.

Det är du som bedrog henne.
    Jag har skärpt mig men nu behöver hon göra det
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 15:41:35 följande:
    Snyft snyft snyft... Vill du att jag skall skicka en ask näsdukar till dig?

Nej 4+ veckor är knappast långsint. Ingen i denna tråden håller med dig om att 4+ veckor är långsint och det går också att bevisa att ingen håller med dig..

Ja skit och elaka kommentarer är något som DU förtjänar att få med tanke på hur illa du behandlade din syrra, genom att knulla hennes kille.
    Det var väldigt moget av dig? Och du undrar varför folk tycker att du är en barnrumpa? Läs, så,ser du svaret.

men det är lång tid och hon är långsint, ni förstår nog inte det.

Men jag har som sagt fått tillräckligt av den varan och nu får det vara stopp.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 15:50:39 följande:
    Du har begått ett av de värsta handlingarna man kan göra mot sin syrra. Knulla hennes pojkvän. Det är inget du kan kräva att hon bara skall glömma för att det passar dig att hon gör det.

Det du skall lära dig är att ta ansvar för dina handlingar.
    Jag är medveten att jag har gjort henne besviken.

men nu har det gått ett tag och hon måste glömma och förlåta. Jag har fått stå mitt kast så det räcker
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 18:07:39 följande:
    Nej,hon är en människa med känslor som har rätt att känna sig sviken.
    Ja, men hon måste förlåta också
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 18:09:42 följande:
    Du har uppenbarligen aldrig blivit bedragen eller så grovt sviken som din syster.
    I så fall hade du vetat att sådant här kan ta lång tid att bearbeta.
    För en del kan det ta flera år och för andra en hel livstid.
    Så du får nog vara beredd på att hon aldrig kommer att kunna förlåta dig.

Det bestämmer inte du. Återigen.
    Nej, det har väl jag inte.men som sagt hon måste glömma och gå vidare 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-28 18:10:48 följande:
    Hade du glömt ett sådant snedsteg från din syster så fort,tror du?
    Du är ju otroligt naiv om du tror att hon ska kunna släppa det här på några veckor.
    Jag är inte långsint iallafall
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-28 22:19:30 följande:
    Om du hade fattat att du sårat henne djupt såå hade du inte resonerat så otroligt idiotiskt och totalt empatistört att hon är långsint.

Ja du älskar säkert din syrra, men du  kan uppenbarligen inte älska din syrra tillräckligt för att låta henne bearbeta saken i sin takt utan att bete dig som en småsint egotrippad människa och anklaga henne för att var långsint på+ en så kort tid som 4+veckor.

Dina inlägg är så otroligt egotrippade och enbart centrerade kring dig och vad du vill och dina behov, din syrras behov har NOLL betydelse för dig, det har du bevisat genom dina texter i denna tråd, Din syrra skall bara typ lägga ned och dansa efter dina behov och önskningar så du får din vilja igenom.

Det spelar ingen roll hur mycket du tjatar i inlägg efter inlägg, ingen som har empati och förståelse för din syrra, kommer aldrig att hålkla med dig om att 4+ veckor kan klassas som långsint.
    Du har ingen aning om hur mycketbjag älskar min syster, så snacka inte skit.

nej, men min syster ska inte älta då hon inte mår bra av det. Utan gå vidare så allt blir bra istället.
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille