• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Tokan) skrev 2024-07-27 14:06:13 följande:

Men om du väljer att se det ur Denna synvinkel du var hennes syster den som inte ska/får göra det misstaget du gjort, jag litar mer och blint på mina systrar än ngn pojkvän. så kom inte här och säg att han är ett äckel sveket från din sida är 10000000000 gånger värre. Du ska vara dne som tröstar om ngt sån händer att den svinet knullar med ngn annan Och inte den han knullar med. På riktig jag börjar undra hur du tänker egentligen och när du säger att du ångrar asså valde du att knulla med din systers kille.  Jag spontant bara känner så här jag hade inte låtit dig passa mina barn för ett knull enligt dig kommer förre än allt annat, de ansvar och skyldighet du har gentemot din syster. 

jag trodde du behövde denna tråden för att reflektera o avreagera vilket misstag du gjort och hur dålig du mår samt att  du vill ha tips och råd om hur du ska bearbeta din relation med din syster. Men här vill du bli klappad medhårs och få det låta som det du gjort inte är
    ngn big dea. ALLLA VET OM ATT MAN KNTE RÖR SYRRANS KILLE, ex etc 

och sen inte ditt jobb o göra av med syrrans svin till pojkvän. 

Vadå även syrran tycker att han är ett äckel så jag får väl säga att han är ett äckel hur mycket jag vill?

Jag vet att jag svek min syster då jag gjorde ett stort misstag men kan inte få detta ogjort. 

Eh, jag är ingen snuskig skitstövel som knullar barn så jag kan gärna passa vilka barn som helst. 

Jag vill att folk ska veta hur det känns även för mig nu, så ja lite tröst skulle inte skada

Nej, men var ju bra att hon fick reda på att det var ett riktigt svin

Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-27 17:47:51 följande:

Det här kommer att sluta exakt som med kärringen som kommer in här ibland och tjatar om att det är fel på hennes son för att hon total-kvaddade hans barndom genom att ge bort alla hans saker och misshandla honom.
    Nu anser hon att det är han som är dum för att de ska "bli en familj igen".

Precis så kommer detta att bli. Syrran vill inte ha med äckelsvinet att göra längre och äckelsvinet kommer att tycka att det är syrrans fel eftersom hon själv har bestämt att exakt så och så sur får man vara på mig, och så kommer det att förbli i åratal.
    "Systern bröt kontakten med mig för att jag gjorde ett litet misstag".

Det är liksom inte upp till den som är ett äckelsvin att bestämma sina egna konsekvenser.

Sluta kalla mig för äckelsvinet 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-07-27 17:57:52 följande:

Undrar stillsamt vilka fyra personer förutom ts själv som satt tumme upp på trådstarten. Vågar ni stå för att ni tycker att det är ok att man knullar sin systers kille och vägrar fatta hur allvarligt det är?

Jag har inte tryckt på tummen upp
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Anonym 666) skrev 2024-07-27 18:50:52 följande:
    För att en relation ska funka låter man bli att köra kniven i ryggen på den andra parten, t ex genom att knulla deras kille. Hon har all moralisk rätt att aldrig mer vilja prata med dig och ingen som helst skyldighet att försöka ha en relation med dig.
    Som sagt alla kan göra fel och hon har straffat mig efter det. Nu räcker det och hon ska förlåta mig
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-27 20:27:08 följande:
    Dina patetiska försök till provokationer kommer aldrig att funka på mig.  🤣🤣🤣
    Det är inga försök utan säga bara sanningen om dig
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-27 20:31:45 följande:
    Hon har ingen skyldighet att "hjälpa till" för att få er relation att funka.

Du knullade hennes kille, du valde att förstöra din och din syrras relation, i samma ögonblick som du vresade upp din fitta för din syrras kille så han kunde knulla dig.

Det spelar inge roll att du försöker påstå att du lärt dig. Hade du lärt dig något så hade du aldrig resonera så otroligt dumt, som att din syrra "måste se till att er relation kan återupptas".
    Jo, det har visst det.

Återigen, jag ångrar han knullade mig men jag tänkte inte så långt. Vår relation måste bli bra

Jag har lärt mig att aldrig göra om det
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-27 20:34:09 följande:
    Hur fan kan man knulla någon omedvetet? 🙄
    Du skrev ju själv att du var kåt och behövde ett knull.
    Ja, men inte planerat ochbibte beredd på följderna
    Tixter
  • Mia04
    Deceree1 skrev 2024-07-28 01:18:35 följande:
    Jag hade aldrig förlåtit dig. Ingen normal person hade förlåtit dig. Tänk efter lite innan du gör en sån grej!
    Det var det som hände att jag inte tänkte. Hon måste förlåta mig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Nettan) skrev 2024-07-28 01:20:06 följande:
    Han knullade dig ?? Du menar väl att ni knullade ??
    Ja, vi knullade. Märk ord
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Tokan) skrev 2024-07-28 04:40:18 följande:
    det   hon fick reda på är vilket skitstövel och 
    svin till syster hon har som passade på knulla hennes kille så
    fort hon inte var hemma. Vart i texten läser du  att du knullar barn???? om du läser igen så
    kanske Du förstår
    attt du hade brustit i den förtroendet också att passa och ha översyn på ens
    barn så Fort möjligheten ges för ett knull som du tydligen har svårt att tacka nej.

du tycker endast synd om dig
    och tror att din syster Ska göra som du säger för att få
    dig att må bra. Till din tröst från min sida är
    vi kommer inte bort från den sanningen om att du är och kommer alltid vara stämplad skitstövel men du kan förbättra dig och du kan jobba på eran relationen Med din syster. inte på dina villkor och krav utan på din systers. Du SKA ge henne all den tid hon behöver och med dig måste du ha att den förtroende och relationen ni haft innan detta kommer ni aldrig ha igen. 
    Du kan börja med att berätta för henne hur du mår om du nu mår
    dåligt över det som hänt och inte att hon måste förlåta dig och att du lidit nog. 
    Jag är varken en skitstövel eller något svin egentligen och det vet hon om. Jag särar inte på benen när som helst. Så man kan lita på mig. Men klart att man vill ha det skönt också.

Som sagt jag är ingen skitstövel egentligen och för att relationen ska bli bra så måste hon också bidra.  Som sagt jag mår inte bra när hon kallar mig för svin, äckel och kräk. Det är så sjukt nedvärderande och där får hon hon skärpa sig
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille