Har legat med min systers kille
Men om du väljer att se det ur Denna synvinkel du var hennes syster den som inte ska/får göra det misstaget du gjort, jag litar mer och blint på mina systrar än ngn pojkvän. så kom inte här och säg att han är ett äckel sveket från din sida är 10000000000 gånger värre. Du ska vara dne som tröstar om ngt sån händer att den svinet knullar med ngn annan Och inte den han knullar med. På riktig jag börjar undra hur du tänker egentligen och när du säger att du ångrar asså valde du att knulla med din systers kille. Jag spontant bara känner så här jag hade inte låtit dig passa mina barn för ett knull enligt dig kommer förre än allt annat, de ansvar och skyldighet du har gentemot din syster.
jag trodde du behövde denna tråden för att reflektera o avreagera vilket misstag du gjort och hur dålig du mår samt att du vill ha tips och råd om hur du ska bearbeta din relation med din syster. Men här vill du bli klappad medhårs och få det låta som det du gjort inte är
ngn big dea. ALLLA VET OM ATT MAN KNTE RÖR SYRRANS KILLE, ex etc
och sen inte ditt jobb o göra av med syrrans svin till pojkvän.
Vadå även syrran tycker att han är ett äckel så jag får väl säga att han är ett äckel hur mycket jag vill?
Jag vet att jag svek min syster då jag gjorde ett stort misstag men kan inte få detta ogjort.
Eh, jag är ingen snuskig skitstövel som knullar barn så jag kan gärna passa vilka barn som helst.
Jag vill att folk ska veta hur det känns även för mig nu, så ja lite tröst skulle inte skada
Nej, men var ju bra att hon fick reda på att det var ett riktigt svin