• Anonym (HT)

Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen

Barnens pappa tog hem en prostituerad person en natt när barnen var där. Personen var även kvar en stund på förmiddagen, då låg hon och pappa en timme ungefär i pappas säng tills tjejen gick hem. Sen var pappa tvungen att soca lite till för han sa att 'tjejen hade hållit honom vaken hela natten."

Pappan hävdar att personen var där av fri vilja och att han inte betalat för henne. Personen har en eskortsida, är väldigt öppen med att hon är prostituerad och finns med i  massor av vuxenfilmer. 

Hur mycket "bevis" krävs för att fälla honom person för det här? 

Är jag "överkänslig" som tycker det är olämpligt att göra så när barnen sover där? 

• Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen
  • Anonym (Men...)
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 13:18:47 följande:
    Alltså hon är eskort. Hon måste ju förstå att det gör henne olämplig att ha något ihop med en småbarnsfar och hur det kan påverka barnen och mannens exfru.  Jag missunnar henne inte att umgås med män även utanför "jobbet" om hon nu vill det, men måste det vara med en sådan man?

Singelmammor (som inte är eskorter) borde ha ensamrätt på singelpappor (men givetvis inte begränsade till bara dem).  
    De bör också ha exfruns tillåtelse före med.
  • Anonym (Lol)
    Alltså hon är eskort. Hon måste ju förstå att det gör henne olämplig att ha något ihop med en småbarnsfar och hur det kan påverka barnen och mannens exfru.  Jag missunnar henne inte att umgås med män även utanför "jobbet" om hon nu vill det, men måste det vara med en sådan man?

Singelmammor (som inte är eskorter) borde ha ensamrätt på singelpappor (men givetvis inte begränsade till bara dem).  

Bland det dummaste jag läst här, och då har jag ändå läst mycket. 

• felix le chat

Dom veckorna som jag har barnen har jag oftast ett par prostituerade över
    på kvällen. Ungarna somnar ju så jävla tidig och det finns inget vettigt att
    kolla på på TV. DrömmerSkål

• Anonym (jag)
    Anonym (Lol) skrev 2024-06-03 12:55:40 följande:
    Varför ska hon ta hänsyn till hans situation?
    Det ansvaret ligger på honom. Och du vet väl inte hur sliten han är. 

Ja varför ska någon ta hänsyn till andra människor?
    Varför ska någon ta hänsyn till dig?
    Bryter du ett ben så är det väl inte andras ansvar, din hälsa är ju ditt ansvar, eller?
    Kan du ligga där o skrika så kan du väl ta dig till ett sjukhus med, varför ska någon hjälpa dig för, det är ju inte deras ansvar?
  • Anonym (Lol)
    Anonym (jag) skrev 2024-06-03 16:42:07 följande:

Ja varför ska någon ta hänsyn till andra människor?
    Varför ska någon ta hänsyn till dig?
    Bryter du ett ben så är det väl inte andras ansvar, din hälsa är ju ditt ansvar, eller?
    Kan du ligga där o skrika så kan du väl ta dig till ett sjukhus med, varför ska någon hjälpa dig för, det är ju inte deras ansvar?

Konstig jämförelse. Att bryta ett ben är en olycka. De valde aktivt att ha sex, barnen är hans ansvar, inte hennes.

Men du är kanske en sådan som lägger över ditt ansvar på andra för att du inte klarar av att ta det själv? 

• Anonym (jag)
    Anonym (Lol) skrev 2024-06-03 16:53:26 följande:

Konstig jämförelse. Att bryta ett ben är en olycka. De valde aktivt att ha sex, barnen är hans ansvar, inte hennes.

Men du är kanske en sådan som lägger över ditt ansvar på andra för att du inte klarar av att ta det själv? 

Det spelar väl ingen roll om det är en olycka eller medvetet, din hälsa är ju ändå inte andras ansvar och du skrev ju ansvar. Ditt brutna ben bli väl inte mer andras ansvar bara för du brlt den själv eller för att någon annan bröt den åt dig?

Barnen är hans ansvar ja, men vad hon väljer att delta i att göra mot hennes barn är inte hans ansvar utan hennes. Jag vet inte om du förstått det men alla har ju ett ansvar för sina val och handlingar vilket inkluderar vad man väljer att delta i.

Men du är kanske en sån som lägger över ansvaret för vad du väljer att göra på andra?
  • Anonym (Krakow)

Kommer nog ingenstans med anmälan. Hon kanske inte var där i "jobbet" kan den anklagade mena.

Men, såklart väldigt olämpligt att göra som han gjorde om det du skriver stämmer.

Olämpligt, men inte olagligt. två skilda saker

• Anonym (What)

Hur vet du allt detta? Spionerar du på ditt ex?? Med avlyssning?

• EpicF
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 12:47:34 följande:
    Givetvis har de rätt till det på sin fritid. Men varför ha det med en varannan vecka- pappa dessutom på veckan han har barnen? Män är ju oftast puckade så jag lägger det mest på henne. Hur tänker hon där? Fattar hon inte att det är olämpligt?

Kan hon inte hitta nån rik het bachelor eller något fotbollsproffs eller så istället? Måste hon verkligen  kn**** en sliten frånskild pappa? 
    Kanske för att det var just den dagen de kunde? Kanske för att de har kommit till den punkt i relationen där det är ok att träffas även om man har barn den veckan? 

Så anser att det är olämpligt att ha sex hemma när man har barn? Och ändå har många människor fler än ett barn och ett sexliv trots att de inte har barn varannan vecka.... 

Var stod att ts ex var sliten? Finns många frånskild småbarnsföräldrar som inte är ett dugg slitna. 
  • EpicF

Så du menar att bara för att en kvinna jobbar med eskort så ska denne inte kunna få träffa män på fritiden eller ha ett familjeliv? 

Väldigt korkat uttalande. 
Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen