• Anonym (HT)

Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen

Barnens pappa tog hem en prostituerad person en natt när barnen var där. Personen var även kvar en stund på förmiddagen, då låg hon och pappa en timme ungefär i pappas säng tills tjejen gick hem. Sen var pappa tvungen att soca lite till för han sa att 'tjejen hade hållit honom vaken hela natten."

Pappan hävdar att personen var där av fri vilja och att han inte betalat för henne. Personen har en eskortsida, är väldigt öppen med att hon är prostituerad och finns med i  massor av vuxenfilmer. 

Hur mycket "bevis" krävs för att fälla honom person för det här? 

Är jag "överkänslig" som tycker det är olämpligt att göra så när barnen sover där? 

• Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen
  • Anonym (Fd eskort)

Men hur vet du att han inte dejtar henne bara? Jag har själv jobbat med det, då gjorde jag iförsej inte allt förutom precis i början , sen gjorde jag bara annat (typ lapdance, happy ending). Och jag hade förhållande ett tag då också.. och har barn. Nu gör jag inte sånt längre men gör fortfarande det online kan man säga , videos och så (inte med nån kille), min sambo som är pappa till min yngsta vet om det. Socialtjänsten vet också om det , har haft kontakt med dom av andra anledningar (konfliker i familjen). 

Så länge hon inte håller på med sitt ?jobb? när barnen är med så är det väl ingen katastrof om han dejtar henne kan jag tycka. Förstår om man kan tycka det är olämpligt men olagligt är det ju inte så länge han inte har betalat henne. Tror inte han kan bli fälld för nånting men om du är orolig får du väl prata med soc. Men även prostituerade ligger ju oftast med folk utanför jobbet också. 

• EpicF
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 13:20:23 följande:
    De bör också ha exfruns tillåtelse före med.
    Så du menar på allvar att singelpappor be om tillåtelse från exfrun/parten om vilka de för dejta? 

Personligen bryr jag mig inte ett skvatt om vem mitt ex har ihop det med eller har sex med. Inte ens de veckorna han har våra barn. Hans sexliv är hans och 8bget jag överhuvudtaget bryr mig om. 
  • EpicF
    Anonym (Krakow) skrev 2024-06-03 17:03:03 följande:

Kommer nog ingenstans med anmälan. Hon kanske inte var där i "jobbet" kan den anklagade mena.

Men, såklart väldigt olämpligt att göra som han gjorde om det du skriver stämmer.

Olämpligt, men inte olagligt. två skilda saker

Om han köpte sex av henne så är det olagligt från hans sida. 
  • Anonym (Fd eskort)
    EpicF skrev 2024-06-03 20:52:14 följande:
    Om han köpte sex av henne så är det olagligt från hans sida. 

Jo precis om han betalade henne är det såklart olagligt . Men det kan ju vara så att han dejtar henne eller bara ligger med henne utan att betala. Tror det blir svårt för TS att bevisa att han har betalat henne. 

• Anonym (HT)
    Anonym (What) skrev 2024-06-03 20:41:39 följande:

Hur vet du allt detta? Spionerar du på ditt ex?? Med avlyssning?

Barnen var där, som jag skrev. De "spionerar" inte utan betraktade spektaklet eftersom de befann sig i sitt eget hem. Pappan är tidigare misstänkt för nån slags sexhandel. Det vet inte barnen såklart, de tyckte bara det var konstigt och obehagligt att bevittna. 
  • Anonym (HT)
    Anonym (Fd eskort) skrev 2024-06-03 20:50:20 följande:

Men hur vet du att han inte dejtar henne bara? Jag har själv jobbat med det, då gjorde jag iförsej inte allt förutom precis i början , sen gjorde jag bara annat (typ lapdance, happy ending). Och jag hade förhållande ett tag då också.. och har barn. Nu gör jag inte sånt längre men gör fortfarande det online kan man säga , videos och så (inte med nån kille), min sambo som är pappa till min yngsta vet om det. Socialtjänsten vet också om det , har haft kontakt med dom av andra anledningar (konfliker i familjen). 

Så länge hon inte håller på med sitt ?jobb? när barnen är med så är det väl ingen katastrof om han dejtar henne kan jag tycka. Förstår om man kan tycka det är olämpligt men olagligt är det ju inte så länge han inte har betalat henne. Tror inte han kan bli fälld för nånting men om du är orolig får du väl prata med soc. Men även prostituerade ligger ju oftast med folk utanför jobbet också. 

Jag vet ju inte såklart. De kanske dejtar. Oavsett om det är betalt eller ej känns det olämpligt att barnens första möte med pappas nya dejt är genom att träffa henne i hans säng. (Hon skriver på sin sida att hon levererar "girlfriend experiences" där man betalar veckovis för ath hon ska posera som flickvän, så givetvis svårt att veta för utomstående vad som gäller här.)
  • Anonym (Fd eskort)
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 13:18:47 följande:
    Alltså hon är eskort. Hon måste ju förstå att det gör henne olämplig att ha något ihop med en småbarnsfar och hur det kan påverka barnen och mannens exfru.  Jag missunnar henne inte att umgås med män även utanför "jobbet" om hon nu vill det, men måste det vara med en sådan man?

Singelmammor (som inte är eskorter) borde ha ensamrätt på singelpappor (men givetvis inte begränsade till bara dem).  

Hur tänker du om eskorter som själva har barn då? Jag jobbade som det förut , jag hade redan barn då och var ensamstående. Tog såklart aldrig hem kunder. Jag hade iförsej inte sex förutom precis i början men sexuella tjänster och strippade.. och jag hade förhållanden under tiden.
    Jag har själv barn och jag dejtade killar både med och utan barn under tiden som jobbade med det. Nu jobbar jag bara online (cam osv) och pluggar och är tillsammans med mitt yngsta barns pappa , han vet om det och är ok med det. Socialtjänsten vet också om det och vad jag har gjort förut. Så länge man inte gör det när barnen är med ser de inget problem med det. 

Hur påverkar det ens barnen eller exfrun menar du? Och varför måste hon bry sig om hur det påverkar exfrun? 

Så länge hon inte håller på med sitt jobb när barnen är där behöver det inte vara fel. Är TS orolig på något sätt får hon prata med socialtjänsten men han gör inget olagligt om han inte betalar tjejen. 

• Anonym (Fd eskort)
    Anonym (HT) skrev 2024-06-03 21:20:47 följande:
    Jag vet ju inte såklart. De kanske dejtar. Oavsett om det är betalt eller ej känns det olämpligt att barnens första möte med pappas nya dejt är genom att träffa henne i hans säng. (Hon skriver på sin sida att hon levererar "girlfriend experiences" där man betalar veckovis för ath hon ska posera som flickvän, så givetvis svårt att veta för utomstående vad som gäller här.)

Köper han sex när barnen är med är det såklart väldigt olämpligt men om han dejtar henne behöver det inte vara det. 

Och visst kunde han ha presenterat henne på nått annat sätt än att de hittar henne i hans säng. Men då gäller samma sak om det hade varit en tjej som jobbar på bank eller i kassan på ICA. Vad säger han själv, säger han att de dejtar eller att hon var ett one night stand typ? 

• EpicF
    Anonym (Fd eskort) skrev 2024-06-03 21:16:01 följande:

Jo precis om han betalade henne är det såklart olagligt . Men det kan ju vara så att han dejtar henne eller bara ligger med henne utan att betala. Tror det blir svårt för TS att bevisa att han har betalat henne. 

Ja, det är vad jag har sagt kan vara. 
  • Anonym (HT)
    Anonym (Fd eskort) skrev 2024-06-03 21:24:20 följande:

Hur tänker du om eskorter som själva har barn då? Jag jobbade som det förut , jag hade redan barn då och var ensamstående. Tog såklart aldrig hem kunder. Jag hade iförsej inte sex förutom precis i början men sexuella tjänster och strippade.. och jag hade förhållanden under tiden.
    Jag har själv barn och jag dejtade killar både med och utan barn under tiden som jobbade med det. Nu jobbar jag bara online (cam osv) och pluggar och är tillsammans med mitt yngsta barns pappa , han vet om det och är ok med det. Socialtjänsten vet också om det och vad jag har gjort förut. Så länge man inte gör det när barnen är med ser de inget problem med det. 

Hur påverkar det ens barnen eller exfrun menar du? Och varför måste hon bry sig om hur det påverkar exfrun? 

Så länge hon inte håller på med sitt jobb när barnen är där behöver det inte vara fel. Är TS orolig på något sätt får hon prata med socialtjänsten men han gör inget olagligt om han inte betalar tjejen. 

På vilket sätt menar du att det inte påverkar barnen att du säljer din kropp online och syns där för vem som helst att se? 

Skickar all värme till dig, är inte ute efter att scamma er som säljer sex. Det är de som köper som är asen.

Men att säga att det inte påverkar barnen att det står i deras journaler hos soc att mamma får betalt av män för att bjussa på sin kropp eller att det inte kan påverka dem att mammas sexuella handlingar finns graverade online, det är nog inte riktigt sant. 

Jag kan såklart aldrig veta om just den här kvinnan är betald eller om de "dejtar". Vad jag vet är att barnen bevittnat deras "sänggående" mitt på dagen och att deras första träff med den här personen var i pappas säng. Det är olämpligt oavsett. Men jag kanske är stelbent, jag bet varken ut eller in längre. 

Pappan är tidigare misstänkt för nån slags sexhandel, så jag känner mig väldigt ställd av det här. 
Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen