Anonym (Fd eskort) skrev 2024-06-03 21:24:20 följande:
Hur tänker du om eskorter som själva har barn då? Jag jobbade som det förut , jag hade redan barn då och var ensamstående. Tog såklart aldrig hem kunder. Jag hade iförsej inte sex förutom precis i början men sexuella tjänster och strippade.. och jag hade förhållanden under tiden.
Jag har själv barn och jag dejtade killar både med och utan barn under tiden som jobbade med det. Nu jobbar jag bara online (cam osv) och pluggar och är tillsammans med mitt yngsta barns pappa , han vet om det och är ok med det. Socialtjänsten vet också om det och vad jag har gjort förut. Så länge man inte gör det när barnen är med ser de inget problem med det.
Hur påverkar det ens barnen eller exfrun menar du? Och varför måste hon bry sig om hur det påverkar exfrun?
Så länge hon inte håller på med sitt jobb när barnen är där behöver det inte vara fel. Är TS orolig på något sätt får hon prata med socialtjänsten men han gör inget olagligt om han inte betalar tjejen.
På vilket sätt menar du att det inte påverkar barnen att du säljer din kropp online och syns där för vem som helst att se?
Skickar all värme till dig, är inte ute efter att scamma er som säljer sex. Det är de som köper som är asen.
Men att säga att det inte påverkar barnen att det står i deras journaler hos soc att mamma får betalt av män för att bjussa på sin kropp eller att det inte kan påverka dem att mammas sexuella handlingar finns graverade online, det är nog inte riktigt sant.
Jag kan såklart aldrig veta om just den här kvinnan är betald eller om de "dejtar". Vad jag vet är att barnen bevittnat deras "sänggående" mitt på dagen och att deras första träff med den här personen var i pappas säng. Det är olämpligt oavsett. Men jag kanske är stelbent, jag bet varken ut eller in längre.
Pappan är tidigare misstänkt för nån slags sexhandel, så jag känner mig väldigt ställd av det här.