• Anonym (HT)

Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen

Barnens pappa tog hem en prostituerad person en natt när barnen var där. Personen var även kvar en stund på förmiddagen, då låg hon och pappa en timme ungefär i pappas säng tills tjejen gick hem. Sen var pappa tvungen att soca lite till för han sa att 'tjejen hade hållit honom vaken hela natten."

Pappan hävdar att personen var där av fri vilja och att han inte betalat för henne. Personen har en eskortsida, är väldigt öppen med att hon är prostituerad och finns med i  massor av vuxenfilmer. 

Hur mycket "bevis" krävs för att fälla honom person för det här? 

Är jag "överkänslig" som tycker det är olämpligt att göra så när barnen sover där? 

• Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen
  • Lynx123

Problemet är väl djupare än så....han är med prostituerade!!! Han verkar vara en störd person som inte lämpar sig som pappa. Och som svar på din fråga: nej, inte okej!

• Anonym (J)

Vad vill du fälla honom för?

• Anonym (Oliven)

Det där känner jag igen. Har vart med om samma sak Många ggr. Vidriga män

• EpicF

Även om hon är prostiuerad så är det säkert hon var därsol prostituerad. Kan vara att de har början av en relation eller ett ONS.

Oavsett så är set olämpligt att hon stannade över natten när han hade barnen. 

Men eftersom du inte har några bevis på att prostitution ägde rum så kan du inte få honom fälld. 

• Anonym (Linda)

Även en person som jobbar som kock kan laga mat på sin fritid.

Det vill säga, en person som jobbar med att sälja sex kan fortfarande ha sex bara för nöjes skull på sin fritid.

Därför kommer det nog att bli oerhört svårt för dig att bevisa att din före detta man köpt sexuella tjänster av den här kvinnan om du inte har dokumentation för att ett faktiskt köp har ägt rum. Även om de flesta skulle tro att så är fallet, blir det svårt att rent juridiskt bevisa.

Jag kan bara beklaga din situation. Fruktansvärt att ha barn ihop med någon som visar upp värderingar som är på en helt annan planet än ens egna.

• Anonym (qwerty)

Gör en anonym anmälan hos polisen och sedan tar du det till familjerätten. Han ska inte ha barnen.

• EpicF
    Anonym (qwerty) skrev 2024-06-03 12:08:53 följande:

Gör en anonym anmälan hos polisen och sedan tar du det till familjerätten. Han ska inte ha barnen.

Han ska inte ha barnen för att han har en sexuell relation med en annan vuxen person?

Ts kan aldrig bevisa prostitution och kommer inte långt med varken polisen eller familjerätten. 

Även prostituerade har lov att ha sex på sin fritid. 
  • Anonym (Men...)
    EpicF skrev 2024-06-03 12:16:55 följande:
    Han ska inte ha barnen för att han har en sexuell relation med en annan vuxen person?

Ts kan aldrig bevisa prostitution och kommer inte långt med varken polisen eller familjerätten. 

Även prostituerade har lov att ha sex på sin fritid. 
    Givetvis har de rätt till det på sin fritid. Men varför ha det med en varannan vecka- pappa dessutom på veckan han har barnen? Män är ju oftast puckade så jag lägger det mest på henne. Hur tänker hon där? Fattar hon inte att det är olämpligt?

Kan hon inte hitta nån rik het bachelor eller något fotbollsproffs eller så istället? Måste hon verkligen  kn**** en sliten frånskild pappa? 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Men...) skrev 2024-06-03 12:47:34 följande:
    Givetvis har de rätt till det på sin fritid. Men varför ha det med en varannan vecka- pappa dessutom på veckan han har barnen? Män är ju oftast puckade så jag lägger det mest på henne. Hur tänker hon där? Fattar hon inte att det är olämpligt?

Kan hon inte hitta nån rik het bachelor eller något fotbollsproffs eller så istället? Måste hon verkligen  kn**** en sliten frånskild pappa? 
    Varför ska hon ta hänsyn till hans situation?
    Det ansvaret ligger på honom. Och du vet väl inte hur sliten han är. 
  • Anonym (Men...)
    Anonym (Lol) skrev 2024-06-03 12:55:40 följande:
    Varför ska hon ta hänsyn till hans situation?
    Det ansvaret ligger på honom. Och du vet väl inte hur sliten han är. 
    Alltså hon är eskort. Hon måste ju förstå att det gör henne olämplig att ha något ihop med en småbarnsfar och hur det kan påverka barnen och mannens exfru.  Jag missunnar henne inte att umgås med män även utanför "jobbet" om hon nu vill det, men måste det vara med en sådan man?

Singelmammor (som inte är eskorter) borde ha ensamrätt på singelpappor (men givetvis inte begränsade till bara dem).  
Svar på tråden Ha prostituerad hemma samtidigt som barnen