Israel folkmord
Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig?
Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig?
Är det där ett exempel på att nyhetsrapporteringen i NL målar upp en ensidig bild av palestinska angripare och oskyldiga israeliska offer, som du skrev om?
Det där är nyhetskällan för expats jag nämnde. De flesta (alla?) artiklar skrivs av expats, så är knappast nyhetsrapporteringen i NL.
Jag har sett Benders film som nämns. Han har fått kritik för att han ibland gissat vilken grupp personerna han ser tillhör. Och inte vetat kontexten på det han ser.
Är det där ett exempel på att nyhetsrapporteringen i NL målar upp en ensidig bild av palestinska angripare och oskyldiga israeliska offer, som du skrev om?
Det där är nyhetskällan för expats jag nämnde. De flesta (alla?) artiklar skrivs av expats, så är knappast nyhetsrapporteringen i NL.
Jag har sett Benders film som nämns. Han har fått kritik för att han ibland gissat vilken grupp personerna han ser tillhör. Och inte vetat kontexten på det han ser.
ham-ass har aldrig önskat någon fred.
ham-ass offrar sitt eget folk för sina egna syften.
de är ondskan som måste avväpnas och helst utplånas helt från jordens yta, innan någon fred kan bli aktuell!
Sky News has edited and re-uploaded a new version of their video on the violence in Amsterdam, claiming the previous edit ?didn?t meet Sky News? standards for balance and impartiality.?
In other words, they changed it to be more sympathetic to the Israeli rioters who instigated? https://t.co/bP8HEbZoAJ pic.twitter.com/ZY6xHkZfE5
Mossad agenterna var med israels huliganer i Amsterdam. Var de med och sjöng om att det inte längre finns några barn i Gaza?