• Fagerlund

Israel folkmord

Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig? 

• Svar på tråden Israel folkmord
  • Anonym (Anti-extremist)
    AndreaBD skrev 2024-11-02 14:10:57 följande:
    Exakt, och om du tittar på inlägg 1550 så ser du EN mening med två möjliga tolkningar. 

Jag är ju van vid att man måste tala om för tonåringar 5 gånger, men du borde kunna läsa bättre. 
    Och där kommer det igen. När någon påpekar att dina påståenden är inte rimliga, är felaktiga eller att du säger emot dig själv, går till personlig atack och påståenden om att man inte kan läsa. Det visar bara att du famlar och inte kan föra en diskussion med argument. Enligt dig har Israel rätt att göra allt det som palestinier inte har rätt att göra.
  • Anonym (Anti-extremist)
    AndreaBD skrev 2024-11-02 14:08:35 följande:
    Snälla, lägg ner, jag är själv språklärare och om du inte förstår dubbeltydigheten efter att jag har visat upp de två möjliga tolkningar  - du skulle inte klara ett godkänd betyg i svenska med den läsförståelsen.
    🤣👍

Du fumlar fröken. Det är det det handlar om. Du argumenterar inte och sättet du skriver på avslöjar att du har mycket extrema åsikter och när du avslöjas kommer du med bara med förolömpningar typ "du kan inte läsa".

Det är sådana som du som gör att israelvänner får dåligt rykte.
  • nihka
    AndreaBD skrev 2024-11-02 11:22:33 följande:
    Goddag yxskaft, du pratar bara om något som inte fanns där. Du påstod att jag är indoktrinerad eller förvanskar saker för att jag citerat när UNWRA själva medgav brister....  Om du har tappat översikten - skyll det inte på andra! 
    Brister i en text är inte liktydigt med att man indoktrinerar. Dina texter är bristfälliga men det innebär inte att du indoktrinerar någon med bristerna.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    AndreaBD skrev 2024-11-02 11:26:47 följande: