• Anonym (Troll tider)

Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker 

Är det OK att manipulera opinionen ?

• Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:02:41 följande:
    Vem har jag hotat? Att komma med tomma påståenden som du bara hittat på, är inte direkt det normala människor ser som humor.. 
    Du har ju INGEN humor grabben

Det är der där med hot, tomma påståenden och hat som är den 'humor' värjevännernas och SDs trollfabrik sprider,  som gör att före detta partiledare måste ha personskydd, som gör att personer mördas och planeras att mördas på Almedalen i Visby.

Är de inte kul de där svärjevännerna och trollfabrikerna som SD och deras kommunikationsavdelning har för att hetsa sina anhängare och nyttiga idioter, de som likt Jimmy Adolfsson kallar det där för humor, ironi och att autister inte fattar humor?

Vad tycker du?  Vad har du för humor?  Vad i det här är roligt?

Inte då du tycker att det sprids tomma påståenden som någon har hittat på i alla fall...

Det här påminner mig om nazisten i högstadiet som grät av skam och förnedring om någon skattande sa till honom det han skrek och fjantade sig om andra.  Helt j*vla humorlös och obegåvad utan talang.

Se, vad roligt det är va  
  • klyban
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 20:17:25 följande:
    Du står här.... Inte jag... och definitivt inte några jätte många andra...
    Nu har du nått att enda som kommer från dig är nonsens.
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 20:26:05 följande:
    "Höhö, jag byter ett E till Ä så det blir Svärje. Snälla likea mina inlägg nu så att dom tror att vi har humor Skrattande "

Det är din nivå. 
    Mer nonsens berättar du skäms.
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:02:41 följande:
    Vem har jag hotat? Att komma med tomma påståenden som du bara hittat på, är inte direkt det normala människor ser som humor.. 

Det finns inga tomma påståenden om SD trollfabrik längre :lol:
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:14:38 följande:
    Du har ju INGEN humor grabben
    Du pratar mycket, men har fortfarande kvar att visa ett enda tecken utav humor... ?
  • Padirac

Tror du att du är på roliga timmen eller på nån finlandsbåt med fulla SDare?

Du har ju verkligen ingen humor alls.

Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:23:24 följande:
    Du pratar mycket, men har fortfarande kvar att visa ett enda tecken utav humor... ?

• klyban
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:23:24 följande:
    Och du säger precis ingenting längre, och det är riktig humor!
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:34:15 följande:

Tror du att du är på roliga timmen eller på nån finlandsbåt med fulla SDare?

Du har ju verkligen ingen humor alls.

Nej det hoppas jag inte att vi är iaf, för du är helt värdelös på detta. Ganska uppenbart att för alla nu att ni inte klarar av att meme:a...
  • Anonym (T)
    klyban skrev 2024-05-15 21:38:14 följande:
    Och du säger precis ingenting längre, och det är riktig humor!
    Ni klarar inte humor! 
  • klyban
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:42:45 följande:
    Ni klarar inte humor! 

Vilken humor?
    Trolleri och desinformation?

Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:41:19 följande:
    Nej det hoppas jag inte att vi är iaf, för du är helt värdelös på detta. Ganska uppenbart att för alla nu att ni inte klarar av att meme:a...

Säger den som blivit ägd av meme´s :lol:

• Padirac
    Du behöver inte Nia mig, jag är bara en - och vem har sagt att jag skämtar?

Vilken storlek har du på handskarna då?

Du verkar ha svårt att begripa humor . Lika svårt som SDs trollfabrik och deras hatsvans.

• Anonym (T)
    klyban skrev 2024-05-15 21:50:49 följande:

Vilken humor?
    Trolleri och desinformation?

Säger den som blivit ägd av meme´s :lol:

Ja klyban. Vi förstår att du ej förstår..Det är riktig humor !
Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation