• Anonym (Troll tider)

Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker 

Är det OK att manipulera opinionen ?

• Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 21:53:18 följande:
    Du behöver inte Nia mig, jag är bara en - och vem har sagt att jag skämtar?
    Jag räknade autisterna i rummet som försöker cirkel diskutera omkull mig, och där är ni ju två, och ni gör bort er och misslyckas rätt hårt.  
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:56:26 följande:
    Jag räknade autisterna i rummet som försöker cirkel diskutera omkull mig, och där är ni ju två, och ni gör bort er och misslyckas rätt hårt.  
    En femåring kan räkna längre än till två.

Tydligen har en femåring mer humor,men rätt ska vara rätt. En femårings argumenationsmetod består ofta av att upprepa samma påstående om och om igen.

Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:42:45 följande:
    Ni klarar inte humor! 

• Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:03:14 följande:
    En femåring kan räkna längre än till två.

Tydligen har en femåring mer humor,men rätt ska vara rätt. En femårings argumenationsmetod består ofta av att upprepa samma påstående om och om igen.

Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Ni klarar inte humor!
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:42:45 följande:
    Ni klarar inte humor! 
    Och du en femåring som inte klarar av att hantera din egna konversation? Det där är min och klybans konversation... Sluta försöka dampa loss.. 
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:07:04 följande:
    Och du en femåring som inte klarar av att hantera din egna konversation? Det där är min och klybans konversation... Sluta försöka dampa loss.. 
    Kom igen nu, vilket tråkigt inlägg, har du inte roligt eller

Jag replikerade enbart de inlägg där du replikerar på mina inlägg. 

Det är du som inte klarar av att hantera dina konversationer 

• Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:11:16 följande:
    Kom igen nu, vilket tråkigt inlägg, har du inte roligt eller

Jag replikerade enbart de inlägg där du replikerar på mina inlägg. 

Det är du som inte klarar av att hantera dina konversationer 
    Det är inte jag som springer runt och försöker hoppa mellan diskussionerna som en vindflöjel.. Din nivå av att försöka vara "upp i ansiktet" på mig visar mig att du försöker tysta mig igenom att höja rösten. 

Tror du nån är rädd för dig? 
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:17:31 följande:
    Det är inte jag som springer runt och försöker hoppa mellan diskussionerna som en vindflöjel.. Din nivå av att försöka vara "upp i ansiktet" på mig visar mig att du försöker tysta mig igenom att höja rösten. 

Jag tror varken att du eller någon är rädd för mig eller att du klarar humor!  Eller hur du nu sa det.

Det är du som hoppar mellan diskussionerna med mig och med andra i tråden. 

Jag tror att många har väl grundade skäl att vara rädda för de hot och hatkampanjer som SDs troll trycker ut och andra försvarar som att det bara är humor som andra inte klarar.

Det är försvararna av har och hotkampanjer som man ska vara rädd för, rädd för att de går på myten om sig själva som roliga och med humor.
  • klyban
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 21:54:41 följande:
    Ja klyban. Vi förstår att du ej förstår..Det är riktig humor !

SD hade inga trollfabriker, och nu vet vi det var mycket omfattande.
    Ditt nonsens berättar ni skäms svårt.

Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:07:04 följande:

Och ändå står vi här och du saknar humor, är inte det humor i sig självt :lol:

Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:17:31 följande:

Jo, det är du som vägrar all diskussion Solig

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (T)
    Padirac skrev 2024-05-15 22:26:47 följande:
    Det är du som hoppar mellan diskussionerna med mig och med andra i tråden.
    Nej, jag har svarat dig på inläggen som du har skrivit till mig. Och jag har svarat klyban på inläggen som han har skrivit till mig.

Du har hoppat mellan alla dom och försökt att skrika på mig nu med bilder i cirka 4-5 inlägg. Och du verkar tro att du har humor.. 
    Jag är inte ett dugg rädd för dig.. Jag tycker du ser jävligt svag ut just nu och verkar lika tragisk som patetisk.. 
  • Anonym (Mitt Sverige Kan Bättre)
    Anonym (Troll tider) skrev 2024-05-07 22:10:53 följande:
    Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker 

Är det OK att manipulera opinionen ?

Din trådstart säger ganska mycket om SD:s motståndare.
    "Troll tider" med särskrivning.

Trollfabrik med stort "T" = versal.
    "OK" med versaler.

Sedan hör man ständigt att SD:s väljare är obildade, lågutbildade och intelligensbefriade.
  • Padirac
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 22:31:33 följande:
    Nej, jag har svarat dig på inläggen som du har skrivit till mig. Och jag har svarat klyban på inläggen som han har skrivit till mig.

Du har hoppat mellan alla dom och försökt att skrika på mig nu med bilder i cirka 4-5 inlägg. Och du verkar tro att du har humor.. 
    Jag är inte ett dugg rädd för dig.. Jag tycker du ser jävligt svag ut just nu och verkar lika tragisk som patetisk.. 
    Ja, det verkar vara lätt för att se sig själv i andra och tro att det handlar om humor. 

Vem har sagt att att det är humor och att jag skämtar?  Skämten är att du tror att det är humor, skämten är i så fall 'on you', ingenting annat.

Att du tror att SDs har och hotkampanjer är roliga memes är det som är j*vla tragiskt och patetiskt, det är svagt att ta dem som 'humor' 

Men fortsätt att försvara trollen, ingen är rädd för dem, men vad de gör med svaga människor som inte ser människovärdet i de människor de hotar och hatar och förvarar det med att det är 'humor'
Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation