Hysteri skrev 2024-05-08 15:50:05 följande:
Vilka typer av argument? För att jag påpekade att det fanns en sosse som nominerade Hitler? Är det vanligt att du blir så kränkt av fakta att du börjar kalla alla för troll?
Ett ruttet ägg? S har kantas med skandaler dom senaste åren. Att det bara skulle röra sig om en gång är en lögn. Är du ett S troll som försöker sprida fakenews?
Allt avskräde? Är det vanligt att du kommer med nedlåtande namn mot folk med andra åsikter än dig? Ogillar du demokratin och åsiktsfrihet?
Nej du är inte liberal. Du är en socialdemokrat, det är ganska uppenbart
Det framkom ju precis att du framfört ännu en lögn, om Brandt. Det var ju ännu mera förvanskade fakta.
Jag har röstat liberalt i 39 år, men det kanske gör mig till socialdemokrat i dina ögon, eller så försöker du även med detta uttalande förvanska sanningen i sann SD-anda.
Det var en ung tonårstjej på en bild, sittandes på en köksbänk med utsträckt arm uppåt. Jag googlade upp det för att se vad det handlade om. Kan ju lika gärna vara att hon säger hej till fotografen. SD-troll gör det såklart till ännu mer "fakta" som sprids runt, trots att ingen egentligen har en aning om innebörden av bilden.
Bättre med saklig politik än att sprida lögner om motståndare.