Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker
Är det OK att manipulera opinionen ?
Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker
Är det OK att manipulera opinionen ?
Satir är ett hot demokratin enligt S
Medan detta inte är nåt allvarligt alls
Tänk om en i SD hade gjort så här
Men men
www.aftonbladet.se/nyheter/a/MLmdj5/civilministern-jag-kan-ha-gjort-hitlerhalsning
Du menar när de självmant sanerar?
Och här har vi långsiktig planering att trolla och ljuga.
Och en erndan skulle innebära att SD-trollfabriken skulle stängt ned sina konton, men vill dom det?
Svaret är nej om det ens fanns en uns av oklarhet där.
Ska vi se här, jimbo sade inga trollfabriker existerade, oc0h det visade sig vara ett brett program de hande, och i andra handen har vi par som tagit ett eget imitativ och blev påkomna och att de skulle sluta direkt.
Och detta försöker du likställa till vara samma
Är du på riktigt?
Förstår du skäms svårt, inte för att det finns trollfabriker, utan för de är avslöjade som sketna lögnare....
Men men
www.aftonbladet.se/nyheter/a/MLmdj5/civilministern-jag-kan-ha-gjort-hitlerhalsning
Frågan som ställs här, varför står inte SD för sin satir och gömmer sig bakom trollkonton för?
Och vad inbillar du dig att prata om annat skulle hjälpa SD och den lögnande jimbo?
Fake news. Det är bara en massa röda antagonister bland journalister.
Men men
Rätt komiskt att jimbo säger att avslöjandet är vilseledande och direkt manipulativt.
Och så har jimbo ljugit om detta i 12år, för det är vad jag kallar vilseledande och direkt manipulativt.
Men SD och jimbos det är alla andras fel att de ljuger, sicken komik och ironi.