Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker
Är det OK att manipulera opinionen ?
Såg nyss Kalla Fakta och funderar över vad ni tycker
Är det OK att manipulera opinionen ?
Alla partier bedriver sin egna propaganda, dvs framför sina argument. Att just SD attackeras är ett rent fulspel iscensatt av media som egentligen bör vara opartisk. Jag hoppas många lägger en röst på SD i protest.
Nej, det är bara SD som har anonyma trollfabriker och ljugit om det i minst ett decennium.
Det verkar finnas ett stort kunskaps underskott bland sd:s sympatisörer och troll. Man verkar inte förstå skillnaden mellan opinionsbildning , propaganda och desinformation.
Kanske har våra skolor missat att förklara för barnen hur en demokrati fungerar Att det inte är en tävling mellan partier, utan ett val mellan olika samhälls åskådningar. där människor i partierna bildar opinion kring frågor som är viktiga för dem.
Det verkar finnas ett stort kunskaps underskott bland sd:s sympatisörer och troll. Man verkar inte förstå skillnaden mellan opinionsbildning , propaganda och desinformation.
Kanske har våra skolor missat att förklara för barnen hur en demokrati fungerar Att det inte är en tävling mellan partier, utan ett val mellan olika samhälls åskådningar. där människor i partierna bildar opinion kring frågor som är viktiga för dem.
Jag tror inte ens de bryr sig, då de är i en värld som berättar vi kan aldrig ha fel.
I en annan tråd så började dom attackera Annika Strandhälls konton och jämförde och berättar hur hemskt det var.
Precis som om vi skulle glömma av att detta var en enda stor lögn och hela FEMTIO stycke trollkonton styrda av SD och jimbos vaknande öga och hand och sen ljugit om detta i mer än ett decennium också.
Och detta likställer dom ett ett namngivet konto.
För det komiska är att hade det varit namngivna konton, så hade ju SD fått ta ansvar för det dom skriver, men det vill dom inte.
Men det är en helt sjuk jämförelse som de inbillar sig någon skulle gå på också, man inser att det är många SD fans som är ledsna nu, så ledsna att de vill bara skriva nonsens.
Jag tror inte ens de bryr sig, då de är i en värld som berättar vi kan aldrig ha fel.
I en annan tråd så började dom attackera Annika Strandhälls konton och jämförde och berättar hur hemskt det var.
Precis som om vi skulle glömma av att detta var en enda stor lögn och hela FEMTIO stycke trollkonton styrda av SD och jimbos vaknande öga och hand och sen ljugit om detta i mer än ett decennium också.
Och detta likställer dom ett ett namngivet konto.
För det komiska är att hade det varit namngivna konton, så hade ju SD fått ta ansvar för det dom skriver, men det vill dom inte.
Men det är en helt sjuk jämförelse som de inbillar sig någon skulle gå på också, man inser att det är många SD fans som är ledsna nu, så ledsna att de vill bara skriva nonsens.
Haha, det är ju en klassiker de håller på med och plocka sakerna i sitt sammanhang och påstå annat, precis som dessa trollfabriker som SD är avslöjade om.
Också intressant liknelse, och där vi har inget anonymt konto här, undrar om de inbillade sig ens en tusendel det var en bra liknelse.
Inlägget ovan är ett mycket bra exempel på att man inte förstår skilnaden mellan desinformation och opinionsbildning.
Är det offentligt så kan såssarna ta ansvar för det dom skriver.
SD ljuger och smiter.
Och om du pratar om de två som höll på med trollerier, så slog S ned på detta hårt när de fick reda på det.
SIcken otroligt dålig projicering att jag ska skämmas för att SD ljugit i över ett decennium och sagt de inte har en trollfabrik.
Dumma mig!, dumma mig!!
Du är hysteriskt komisk i att tro det skulle fungera för dig.
Och detta var inte väljare i förstahand heller, utan de var anställda troll.
Det är rätt sällan någon få så många fel på så liten text, så det måste varit medvetet.
Inlägget ovan är ett mycket bra exempel på att man inte förstår skilnaden mellan desinformation och opinionsbildning.
Haha
Verkligen inte, de tror anställda troll är väljare i sina trollerier.
Och det mer komiska är om de hade varit officiella konton och man kunde spårat arbetsgivaren och säga de är troll, så vet ju arbetsgivaren redan de är troll.
Så vad inbillar dom sig att det skulle ändra, sällan man ser så bristfällig argumentation och så många fel som där.
Men hade SD stått bakom sina postningar och inlägg, så hade det inte varit en anonym trollfabrik som de ljugit om i mer än ett decennium inte skulle ens existera, konstigt att dessa inte förstår så enkla saker.