Barnmorskan ville inte säga

Jag gjrode ultraljud och sa till barnmorskan att jag såg en penis och hon bekräftade inte det. Är i vecka 14.
Vecka 14 kan man oftast se fostrets kön. Anledningen till att BM inte vill uppge det är för att vissa vill ha ett visst kön och gör abort om det är fel kön.
Men - släpp sargen och få det barn du får. Om du verkligen vill ha ett särskilt kön, avstå från barn totalt.
Var glad om/att du kan få barn.
Anonym (Man): Och även pga att felmarginalen är stor.
Vecka 14 kan man oftast se fostrets kön. Anledningen till att BM inte vill uppge det är för att vissa vill ha ett visst kön och gör abort om det är fel kön.
Nubben står ju rakt uppåt i mer än 30 % och hade det varit en tjej hade det inte sett ut så. Så känner mig rätt säker på pojke men vill ha ett bekräftande på att jag sett rätt. så jag kan köpa pojkkläder
Anonym (Tina): Du får göra abort på vilka grunder till vill fram till en viss vecka. Men pga att det finns folk som skulle göra abort pga "fel" kön så vill man i berätta könet fören aborttiden är över. Det tillsammans med stor felmarginal gör att man avvaktar med att berätta kön.
Klart det är en pung och snopp som man ser tydligt. Kan inte vara finger eller annat. Ni som säger emot, vet ni ens hur en pojke ser ut i denna vecka? Googla innan ni uttalar er. Stort grattis TS till din pojke
Tack jag sa ju de :) men folk vill bara irritera mig här