• Anonym (I)

Barnmorskan ville inte säga

Jag gjrode ultraljud och sa till barnmorskan att jag såg en penis och hon bekräftade inte det. Är i vecka 14. 
  • Svar på tråden Barnmorskan ville inte säga
  • Anonym (I)

Penisen syns visst i vecka 14? nubben? kolla själv ultraljud i den veckan så får du se. Jämför med min bild. Jag är så säker nu att de är pojke me tanke på va proffs sagt om min bild i en grupp på fb ? dom har aldrig sagt fel så

• Anonym (Suck)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 13:56:15 följande:

Penisen syns visst i vecka 14? nubben? kolla själv ultraljud i den veckan så får du se. Jämför med min bild. Jag är så säker nu att de är pojke me tanke på va proffs sagt om min bild i en grupp på fb ? dom har aldrig sagt fel så

Ja, men INTE på det där sättet som du har på bilden. Släpp det till det gått några veckor till.

Vilka proffs?? Några förståsigpåare online?! Snälla....
  • Anonym (I)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-17 14:04:42 följande:
    Ja, men INTE på det där sättet som du har på bilden. Släpp det till det gått några veckor till.

Vilka proffs?? Några förståsigpåare online?! Snälla....
    Dom är barnmorskor och jobbar med sånt varje dag. Så 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (I)
    Bits1975 skrev 2024-03-17 14:47:18 följande:

Jag tror inte att trådstartaren är gravid, och jag tror att ultraljudsbilden är någon annans, denna diskussion kan inte vara på riktigt,  det är någon som skojar med oss :)

Jag lovar att det är på riktigt. Tänk dig själv? Jag har 4 flickor, drömmer om en pojke. Och nu när allt tyder på det så är jag extra glad. Hade såklart varit glad över en 5 flicka , skulle aldrig göra abort pga fel kön
  • Anonym (s)
    Aliona skrev 2024-03-16 19:35:41 följande:
    Varför tror du att nyfödda pojkar behöver särskilda kläder? 
    Min pojk har två systrar. Han ser så nöjd ut fast han har deras gamla kläder :) Jag lovar TS, att bebisen skiter fullständigt i vad denchar på sig och är det en pojk kommer han inte tappa snoppen om han inte har "pojk"kläder. :) TS har flera val här. Om det är superviktigt att veta boka in privat Ultraljud eller boka NIPT privat, vänta till RUL och hoppas på att BM ser könet då, köpa könsbeutralakm kläder, eller börja tro att bebisen skiter i vilket och använda syskonens urväxta kläder. 
  • EpicF

Ts: Det blir det könet det blir. Vill du veta så bokar du köns-ultraljud i v. 20. Men inte heller det är 100% säkert. 

• Anonym (s)
    Anonym (I) skrev 2024-03-17 11:38:22 följande:

Varför bekräftar ingen att det är en pojke? googla Nub teori. Där ser man tydligt att jag kommer få en pojke?

Varför frågar du när du är så säker? Acceptera bara att BM inte såg eller inte vill säga. Du kommer ändå få veta vad det är för kön inom en framtid. 

Folk svarar inte för de inte ser vad det är helt enkelt. 
Svar på tråden Barnmorskan ville inte säga