Barnmorskan ville inte säga

Jag gjrode ultraljud och sa till barnmorskan att jag såg en penis och hon bekräftade inte det. Är i vecka 14.

Varför bekräftar ingen att det är en pojke? googla Nub teori. Där ser man tydligt att jag kommer få en pojke?
Ser både pungen och penisen. Kan inte se så fel?
Varför bekräftar ingen att det är en pojke? googla Nub teori. Där ser man tydligt att jag kommer få en pojke?
Ts: Du ser det du vill se. Om det stämmer att är en pojke är dock förtidigt att bekräfta. Det som sticker upp är med stor sannolikhet navelsträngen och inte penis.
Anonym (XXX): Könsdysfori har dock inget att göra med varken färg på kläder eller att de inte "fått växa in i sin könsroll på normalt sätt när de var barn"
Det beror på att de identifierar sig med ett annat kön än det könet de föddes med. Och det kan bero på att de är födda hemadrodit, ex har båda äggsrockar men också en testikel. Det spelar ingen roll om de klädes i rosa som barn eftersom de fortfarande är en pojke.
Anonym (XXX): Könsdysfori har dock inget att göra med varken färg på kläder eller att de inte "fått växa in i sin könsroll på normalt sätt när de var barn"
Det beror på att de identifierar sig med ett annat kön än det könet de föddes med. Och det kan bero på att de är födda hemadrodit, ex har båda äggsrockar men också en testikel. Det spelar ingen roll om de klädes i rosa som barn eftersom de fortfarande är en pojke.
Skrev i en grupp på engelska:) och där skrev 10/10 st att de va en pojke!! Nu kan jag köpa killkläder och förbereda mig på namn och så:) förstod att de inte va ben eller navelsträng. De va pung och penis som syntes enligt dom!