Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
Ikväll händer det. Första gången via Tinder.😊
Ikväll händer det. Första gången via Tinder.😊
låter så fruktansvärt själslöst att bara jaga efter nästa ligg. Känns tragiskt och äckligt. Men vem är jag att döma och för er som håller på med detta måste det ju tillföra nåt. antar jag.
låter så fruktansvärt själslöst att bara jaga efter nästa ligg. Känns tragiskt och äckligt. Men vem är jag att döma och för er som håller på med detta måste det ju tillföra nåt. antar jag.
Jag får aldrig likes, får aldrig ligga buhu. Min inkorg ekar tom. det är så orättvist att kvinnor ger dig så mycket sex men inte mig. Tinder borde ha kvotering. så du inte kan få mer matchningar innan jag fått lika många. är ju orättvist annars. Känner mig förvägrad min rätt att knulla, det är sådana som dig, ditt fel och att kvinnor har fri vilja att välja er populära som gör att jag är utan. Buhu.
Det är väldigt många kvinnor på Tinder som är ute efter något enkelt och lättsamt, till och med bland de som "söker endast seriöst". Hade jag inte haft sambo så hade jag kunnat ligga i princip varje vecka, men det är inte lika många kvinnor som är intresserade av par.