• Anonym (Timmer)

Tinder: Aldrig fått ligga så mycket

som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
  • Anonym (Nyfiken)
    Gaskarl skrev 2024-03-09 16:28:01 följande:
    Slappna av bara..Hör av dig så vi får höra hur det gick.Flört
    Tack, det gick bra Glad
  • Gaskarl
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-10 16:29:16 följande:
    Tack, det gick bra Glad
    Hela vägen?Flört
  • Anonym (Creepy)
    Gaskarl skrev 2024-03-10 17:06:36 följande:
    Hela vägen?Flört
    Men ge dig! Tråden handlar inte om hennes dejt och du uppför dig jävligt creepy med dina frågor nu.
  • Gaskarl
    Anonym (Creepy) skrev 2024-03-10 17:16:31 följande:
    Men ge dig! Tråden handlar inte om hennes dejt och du uppför dig jävligt creepy med dina frågor nu.
    Vet du hur mycket mer jag skulle uppskatta att få en åthutning av den jag skrev till? 
    Du är mer creepy som sitter i kulisserna som en sufflör och ordningspolis, dessutom underskattar du henne,(antar att det är en hon.) Du tar för givet att hon inte kan föra sin egen talan. Ge dig själv. Ha en fin kväll.
  • Anonym (njaa)

Förut kunde jag hitta någon 40+ kvinnor emellanåt som ville ligga med en ung kille men nu hittar jag bara tjejer 30+ som ska vara seriös och verkar helt ointresserade av sex förutom för att skaffa barn som de tjatar om efter andra träffen

• Anonym (Kul)
    Anonym (njaa) skrev 2024-03-10 17:36:19 följande:

Förut kunde jag hitta någon 40+ kvinnor emellanåt som ville ligga med en ung kille men nu hittar jag bara tjejer 30+ som ska vara seriös och verkar helt ointresserade av sex förutom för att skaffa barn som de tjatar om efter andra träffen

Du kanske inte är lika ung längre?
  • TvillingmammaVästgöte
    Anonym (Blondinella) skrev 2024-03-09 16:49:37 följande:

låter så fruktansvärt själslöst att bara jaga efter nästa ligg. Känns tragiskt och äckligt. Men vem är jag att döma och för er som håller på med detta måste det ju tillföra nåt. antar jag. 

Hoppas att de skyddar sig? Gonorre och andra otäcka könssjukdomar ökar tydligen rejält nu. Inte konstigt när man läser om folks Tindervanor.
  • Anonym (Ingen app)
    Anonym (njaa) skrev 2024-03-10 17:36:19 följande:

Du träffar verkligen fel tjejer om du bara hittar de som är 30+ och vill ha seriöst. 
    Eller så har du blivit äldre själv och är inne i den åldern när man ska var seriös och skaffa barn och familj och så. Hur gammal är du? 
  • TvillingmammaVästgöte
    Zoldaten76 skrev 2024-03-09 01:28:33 följande:

Har tinder och har väl typ 50+ likes. Sammanlagt har den väl gett mig några knull men jag slås mest av hur vissa kvinnor är trasiga inuti. Låt säga att 8 av 10 jag träffat är trasiga inombords. Beklagligt faktiskt. 
    Har funderat att ta bort kontot men samtidigt vet man aldrig. Den kostar inget och till slut kanske den är den som hjälper dig hitta superkvinnan🙂

På vilket sätt är kvinnorna trasiga inombords?
  • Anonym (Nyfiken)
    Gaskarl skrev 2024-03-10 17:30:06 följande:
    Vet du hur mycket mer jag skulle uppskatta att få en åthutning av den jag skrev till? 
    Du är mer creepy som sitter i kulisserna som en sufflör och ordningspolis, dessutom underskattar du henne,(antar att det är en hon.) Du tar för givet att hon inte kan föra sin egen talan. Ge dig själv. Ha en fin kväll.
    Oj vad det blev starkt! Om någon går över gränsen ignorerar jag bara, inga problem för mig. Jag hade en fin kväll och vågade leva ut och är nöjd med det. Om jag gick hela vägen är en annan sak Glad
  • Zoldaten76
    TvillingmammaVästgöte skrev 2024-03-11 14:22:26 följande:
    På vilket sätt är kvinnorna trasiga inombords?
    De har antingen levt i ett dåligt förhållande och har dålig självkänsla. Eller så tror de att de är redo för att träffa nån medans det i själva verket är långt ifrån. Det hör man direkt när man pratar och lyssnar ordentligt på dom. Sen har det oxå hänt att några fått kalla fötter inför daten och skyller på att ungarna är sjuka eller liknande.
    Senaste jag skulle träffa överraskade mig med att va berusad när vi skulle ses. Jag vände i dörren kan jag säga. Jag anser mig själv se helt ok ut och är en schysst kille så jag borde inte skrämma iväg precis alla jag träffar 🤣🤣
  • Gaskarl
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-11 20:16:38 följande:
    Oj vad det blev starkt! Om någon går över gränsen ignorerar jag bara, inga problem för mig. Jag hade en fin kväll och vågade leva ut och är nöjd med det. Om jag gick hela vägen är en annan sak Glad
    Om du är här idag, jag skulle gärna höra från dig privat.
  • Anonym (enannanändu)
    Gaskarl skrev 2024-03-13 11:34:03 följande:
    Om du är här idag, jag skulle gärna höra från dig privat.
    ... och där kom det.
  • Gaskarl
    Anonym (enannanändu) skrev 2024-03-13 16:03:58 följande:
    Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
    ... och där kom det.
    Jajamän.  Och ditt första inlägg i tråden, iaf med det nicket, du kanske är samma person som creepy. Varför sitter ni tysta på trådar, som några töntiga ordningsvakter, vad gör ni för nytta?
    Varför är du anonym? Jo, för du är en liten person, som hittat ett forum där du/ni äntligen vågar göra er hörda, ingen ser er/vet vilka ni är....äntligen, ni som aldrig vågat/kunnat ta plats i verkligheten.  
    Skärp er.
  • Anonym (enannanändu)
    Gaskarl skrev 2024-03-13 16:32:01 följande:
    Jajamän.  Och ditt första inlägg i tråden, iaf med det nicket, du kanske är samma person som creepy. Varför sitter ni tysta på trådar, som några töntiga ordningsvakter, vad gör ni för nytta?
    Varför är du anonym? Jo, för du är en liten person, som hittat ett forum där du/ni äntligen vågar göra er hörda, ingen ser er/vet vilka ni är....äntligen, ni som aldrig vågat/kunnat ta plats i verkligheten.  
    Skärp er.
    Samma visa varje gång någon påpekar ditt beteende. Varför så provocerad?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Gaskarl skrev 2024-03-13 16:32:01 följande:
    Skärp er.
    Men skärp dig och ragga på BC eller någon annanstans. Jag tror inte att tjejer är här på familjeliv för att hitta någon att knulla med, det finns så mycket andra ställen för det.
Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket