• Anonym (Timmer)

Tinder: Aldrig fått ligga så mycket

som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
  • Gaskarl
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-08 15:44:52 följande:
    Har skaffat appen Glad
    You go girl....
  • Anonym (Timmer)
    Gaskarl skrev 2024-03-08 16:15:23 följande:
    You go girl....
    Girls just want to have fun Skål
  • Anonym (Nyfiken)
    Gaskarl skrev 2024-03-08 16:15:23 följande:
    You go girl....
    Barnfri imorgon Oskyldig
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-08 16:26:24 följande:
    Barnfri imorgon Oskyldig
    +1  Hela helgen    Solig
  • Anonym (Suck)

Skaffade inte tinder för jag ville ligga runt. Jag skaffade tinder för jag ville hitta EN partner och ligga med. Men det verkar omöjligt då alla män jag stött på via tinder som jag gillat bara verkar varit ute efter kravlöst sex  och inget mer, trotts att de sagt att de sökte relation.

så nej, jag har verkligen inte fått ligga så mycket som jag velat då jag vill ligga massa med EN person och inte en gång med 100 olika personer.

• Anonym (M)

De gånger jag legat sedan jag skaffade Tinder har inte varit via Tinder.

• Anonym (Slickaren)

Jag betalar inte, så jag ser inte vem mina typ 72 likes är. Ibland slår jag till på ett erbjudande. Då upptäcker jag att 70 av de 72 var helt ointressanta.

De senaste 6 månaderna har jag haft två napp. En dansk sexmissbrukare som jag valde att inte ligga med. Att hon haft sex i nummer 1 efter besök i nummer 2, gav mig kalla fötter.

Den andra var en svensk alkoholist. Skitsnygg och sexig. Kul tills hon bestämde sig för att välja en flaska vin istället för mig. Hon hävdade att hon kunde få ligga inom 15 minuter, det var bara att hugga någon beundrare och ge dem adressen.

• Anonym (Blä)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-08 16:46:45 följande:

Skaffade inte tinder för jag ville ligga runt. Jag skaffade tinder för jag ville hitta EN partner och ligga med. Men det verkar omöjligt då alla män jag stött på via tinder som jag gillat bara verkar varit ute efter kravlöst sex  och inget mer, trotts att de sagt att de sökte relation.

så nej, jag har verkligen inte fått ligga så mycket som jag velat då jag vill ligga massa med EN person och inte en gång med 100 olika personer.

Testade Tinder lite på skoj, har sambo, ville bara testa hur det funkar. männen där verkade vara helt avtrubbade. Skulle aldrig träffa någon via knullappen. de söker inte rrlation, de skriver så får att tjejer inte ska sålla bort dem
  • Anonym (Först nej, sedan ja)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-03-08 14:45:08 följande:
    Känns ju väldigt dumt att ljuga om längd och vikt. Är själv 184 cm så har egentligen aldrig reflekterat över det... inte någon tjej som har beklagat sig.
    Fast när man träffas lär hon ju märka att du är kortare än vad du sagt, speciellt om det är en lång tjej och det är viktigt för henne att du är längre än henne... blir ju ytterst pinsamt.
    Lite som att en del killar ljuger om längden på sin kuk... svårt att dölja sådant. Drömmer
    Det kan bli ytterst pinsamt ja, men man får åtminstone chansen att vara pinsam:)
    Anonym (Timmer) skrev 2024-03-08 14:51:05 följande:
    Kanske samma om man skriver 20 cm, istället för 18?
    Har aldrig behövt uppge penislängd på Tinder som tur är.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Blä) skrev 2024-03-08 18:28:57 följande:
    Testade Tinder lite på skoj, har sambo, ville bara testa hur det funkar. männen där verkade vara helt avtrubbade. Skulle aldrig träffa någon via knullappen. de söker inte rrlation, de skriver så får att tjejer inte ska sålla bort dem
    Inte alla som ser det som en knullapp, men det har blivit det de senaste åren då just män beter sig illa på det sättet.
    har flera vänninor som upplevt samma och det är samma skit/män inne i alla appar/dejtsidor. Skapar jag ett konto nu flera år senare så är det precis samma män som häckar där dag efter dag.
Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket