Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
Skaffade inte tinder för jag ville ligga runt. Jag skaffade tinder för jag ville hitta EN partner och ligga med. Men det verkar omöjligt då alla män jag stött på via tinder som jag gillat bara verkar varit ute efter kravlöst sex och inget mer, trotts att de sagt att de sökte relation.
så nej, jag har verkligen inte fått ligga så mycket som jag velat då jag vill ligga massa med EN person och inte en gång med 100 olika personer.
De gånger jag legat sedan jag skaffade Tinder har inte varit via Tinder.
Jag betalar inte, så jag ser inte vem mina typ 72 likes är. Ibland slår jag till på ett erbjudande. Då upptäcker jag att 70 av de 72 var helt ointressanta.
De senaste 6 månaderna har jag haft två napp. En dansk sexmissbrukare som jag valde att inte ligga med. Att hon haft sex i nummer 1 efter besök i nummer 2, gav mig kalla fötter.
Den andra var en svensk alkoholist. Skitsnygg och sexig. Kul tills hon bestämde sig för att välja en flaska vin istället för mig. Hon hävdade att hon kunde få ligga inom 15 minuter, det var bara att hugga någon beundrare och ge dem adressen.
Skaffade inte tinder för jag ville ligga runt. Jag skaffade tinder för jag ville hitta EN partner och ligga med. Men det verkar omöjligt då alla män jag stött på via tinder som jag gillat bara verkar varit ute efter kravlöst sex och inget mer, trotts att de sagt att de sökte relation.
så nej, jag har verkligen inte fått ligga så mycket som jag velat då jag vill ligga massa med EN person och inte en gång med 100 olika personer.