Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Tinder: Aldrig fått ligga så mycket

Skaffade inte tinder för jag ville ligga runt. Jag skaffade tinder för jag ville hitta EN partner och ligga med. Men det verkar omöjligt då alla män jag stött på via tinder som jag gillat bara verkar varit ute efter kravlöst sex  och inget mer, trotts att de sagt att de sökte relation.

så nej, jag har verkligen inte fått ligga så mycket som jag velat då jag vill ligga massa med EN person och inte en gång med 100 olika personer.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Blä) skrev 2024-03-08 18:28:57 följande:
    Testade Tinder lite på skoj, har sambo, ville bara testa hur det funkar. männen där verkade vara helt avtrubbade. Skulle aldrig träffa någon via knullappen. de söker inte rrlation, de skriver så får att tjejer inte ska sålla bort dem
    Inte alla som ser det som en knullapp, men det har blivit det de senaste åren då just män beter sig illa på det sättet.
    har flera vänninor som upplevt samma och det är samma skit/män inne i alla appar/dejtsidor. Skapar jag ett konto nu flera år senare så är det precis samma män som häckar där dag efter dag.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Timmer) skrev 2024-03-08 21:35:09 följande:
    De kvinnor som skrivit här på forumet att de aldrig fått ligga så mycket sen de skaffade Tinder... hur beter dom sig, tycker du?
    Jag har ingen aning om hur de beter sig och om de lurar männen de ligger med. Så länge alla är med på noterna om att det är casual så är det väl ok.

Jag uppskattar inte män som ljuger sig till sex och sen försvinner.
Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket