Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
Liggapp sägs det. Kanske bara för vissa. Ni som inte fått ligg där, var fick ni ligg?
Liggapp sägs det. Kanske bara för vissa. Ni som inte fått ligg där, var fick ni ligg?
Den är ju så snabb. Man kanske är lite sugen och klickar fram den kanske bara en kvart senare får man ett ligg. Helt suverän!
Först upplevde jag att Tinder var väldigt svårraggat men sedan när jag identifierade mig som 180cm lång istället för 178cm lång så lossnade det rejält.
Kunde aldrig tänka mig innan att 2cm spelade så stor roll, men det gör det. Det är som 2 olika verkligheter.
Får inte ens en matchning. Tjejer som fattar tycke för mig irl skulle kalla mig ful om de såg mig på nån app.
Ganska nyskild tjej/kvinna. Hört lite om Tinder men kan inte prata med vänner om det. Är det så enkelt som någon ovan skrev?
Det var fantastiskt kul när jag testade för ett par år sedan. Så mycket tjejer och dejtande... hade hur kul som helst. Fick uppleva mitt livs bästa sex tack vare den appen.
Ganska nyskild tjej/kvinna. Hört lite om Tinder men kan inte prata med vänner om det. Är det så enkelt som någon ovan skrev?