• Anonym (Timmer)

Tinder: Aldrig fått ligga så mycket

som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
  • Anonym (Inte för vanliga personer)
    Anonym (Toppen) skrev 2024-03-08 13:03:40 följande:

Den är ju så snabb. Man kanske är lite sugen och klickar fram den kanske bara en kvart senare får man ett ligg. Helt suverän!

Om man är gay 
  • Anonym (Dennis)

Ingen som skulle vilja ligga med mig. Har väl blivit så att jag accepterar det. Förstår att kvinnor kan hitta något bättre än mig.

• Gaskarl
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-08 16:26:24 följande:
    Barnfri imorgon Oskyldig
    Kul om du vill höra av dig...
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-08 19:11:15 följande:
    Inte alla som ser det som en knullapp, men det har blivit det de senaste åren då just män beter sig illa på det sättet.
    har flera vänninor som upplevt samma och det är samma skit/män inne i alla appar/dejtsidor. Skapar jag ett konto nu flera år senare så är det precis samma män som häckar där dag efter dag.
    De kvinnor som skrivit här på forumet att de aldrig fått ligga så mycket sen de skaffade Tinder... hur beter dom sig, tycker du?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Timmer) skrev 2024-03-08 21:35:09 följande:
    De kvinnor som skrivit här på forumet att de aldrig fått ligga så mycket sen de skaffade Tinder... hur beter dom sig, tycker du?
    Jag har ingen aning om hur de beter sig och om de lurar männen de ligger med. Så länge alla är med på noterna om att det är casual så är det väl ok.

Jag uppskattar inte män som ljuger sig till sex och sen försvinner.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-09 00:41:14 följande:
    Hur gammal är du? :)
    38
  • Zoldaten76

Har tinder och har väl typ 50+ likes. Sammanlagt har den väl gett mig några knull men jag slås mest av hur vissa kvinnor är trasiga inuti. Låt säga att 8 av 10 jag träffat är trasiga inombords. Beklagligt faktiskt. 
    Har funderat att ta bort kontot men samtidigt vet man aldrig. Den kostar inget och till slut kanske den är den som hjälper dig hitta superkvinnan🙂

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket