Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?
Liggapp sägs det. Kanske bara för vissa. Ni som inte fått ligg där, var fick ni ligg?
Först upplevde jag att Tinder var väldigt svårraggat men sedan när jag identifierade mig som 180cm lång istället för 178cm lång så lossnade det rejält.
Kunde aldrig tänka mig innan att 2cm spelade så stor roll, men det gör det. Det är som 2 olika verkligheter.
Får inte ens en matchning. Tjejer som fattar tycke för mig irl skulle kalla mig ful om de såg mig på nån app.
Har inte testat själv, men en bekant använde Badoo i något år och hade en väldigt intressant upplevelse med många olika karlar. Det var precis vad hon behövde efter skilsmässan. Det roligaste var när hon visade upp intima bilder som de skickat på sig själva och betygsatte dem.
Nu har hon en stadig och använder inte apparna längre.
Behöver ingen app för att få ligga men kan tänka mig att det definitivt kan hjälpa en på traven om det går trögt.
Som kvinna som verkligen inte vill ha stork*kade utan helt normala män finns det i princip hur mycket liggmaterial som helst.
På ett jobbmöte förra året räckte det att jag lät blicken stanna kvar i min kollegas ögon ett par sekunder längre än normalt så hade jag honom på kroken. Vårt sex är helt fantastiskt så inte behöver jag något Tinder. 😉
låter så fruktansvärt själslöst att bara jaga efter nästa ligg. Känns tragiskt och äckligt. Men vem är jag att döma och för er som håller på med detta måste det ju tillföra nåt. antar jag.