Inlägg från: Anonym (Timmer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Timmer)

Tinder: Aldrig fått ligga så mycket

som när jag skaffade Tinder. Stämmer på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket
  • Anonym (Timmer)

Liggapp sägs det. Kanske bara för vissa. Ni som inte fått ligg där, var fick ni ligg?

• Anonym (Timmer)
    Anonym (Först nej, sedan ja) skrev 2024-03-08 13:31:41 följande:

Först upplevde jag att Tinder var väldigt svårraggat men sedan när jag identifierade mig som 180cm lång istället för 178cm lång så lossnade det rejält.

Kunde aldrig tänka mig innan att 2cm spelade så stor roll, men det gör det. Det är som 2 olika verkligheter.

Kanske samma om man skriver 20 cm, istället för 18?
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Nja) skrev 2024-03-08 13:33:49 följande:

Får inte ens en matchning. Tjejer som fattar tycke för mig irl skulle kalla mig ful om de såg mig på nån app.

Jag har fått matchningar och skrev med 4 st. Vi pratade aldrig om sex, så det är nog olika hur snabbt man får ligg där. Inom en kvart skulle nog aldrig hända mig.
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Kul) skrev 2024-03-08 14:53:01 följande:

Har inte testat själv, men en bekant använde Badoo i något år och hade en väldigt intressant upplevelse med många olika karlar. Det var precis vad hon behövde efter skilsmässan. Det roligaste var när hon visade upp intima bilder som de skickat på sig själva och betygsatte dem. 

Nu har hon en stadig och använder inte apparna längre. 

Badoo är nästan samma nu, då de ändrade rätt nyligen till att man måste matcha för att kunna skriva.
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Timmer) skrev 2024-03-08 14:53:07 följande:
    Jag har fått matchningar och skrev med 4 st. Vi pratade aldrig om sex, så det är nog olika hur snabbt man får ligg där. Inom en kvart skulle nog aldrig hända mig.
    Men jag har blivit rätt sugen på män nu, så kanske att det blir annorlunda.
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Kul) skrev 2024-03-08 15:10:58 följande:
    Det är precis så enkelt! 

Det är i alla fall vad jag har hört. Testa, men var rädd om dig. 
    Också hört det. Kvinnor har skrivit här att de aldrig legat så mycket. Därför jag blev nyfiken och ville höra hur det är för andra.
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Ingen app) skrev 2024-03-08 15:42:16 följande:

Behöver ingen app för att få ligga men kan tänka mig att det definitivt kan hjälpa en på traven om det går trögt. 

Som kvinna som verkligen inte vill ha stork*kade utan helt normala män finns det i princip hur mycket liggmaterial som helst. 

På ett jobbmöte förra året räckte det att jag lät blicken stanna kvar i min kollegas ögon ett par sekunder längre än normalt så hade jag honom på kroken. Vårt sex är helt fantastiskt så inte behöver jag något Tinder. 😉

Så kände jag med en yngre tjej på jobbet. Vid ett par tillfällen så såg hon mig rakt i ögonen länge, det kändes nästan utmanande. Jag trodde att hon flirtade. Det kändes så i alla fall. Jag stötte på henne senare, men fick nej. Vet inte om jag hade fel de gångerna det kändes flirtigt. Men jag var helt klart galen i henne.
  • Anonym (Timmer)
    Gaskarl skrev 2024-03-08 16:15:23 följande:
    You go girl....
    Girls just want to have fun Skål
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-08 19:11:15 följande:
    Inte alla som ser det som en knullapp, men det har blivit det de senaste åren då just män beter sig illa på det sättet.
    har flera vänninor som upplevt samma och det är samma skit/män inne i alla appar/dejtsidor. Skapar jag ett konto nu flera år senare så är det precis samma män som häckar där dag efter dag.
    De kvinnor som skrivit här på forumet att de aldrig fått ligga så mycket sen de skaffade Tinder... hur beter dom sig, tycker du?
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Blondinella) skrev 2024-03-09 16:49:37 följande:

låter så fruktansvärt själslöst att bara jaga efter nästa ligg. Känns tragiskt och äckligt. Men vem är jag att döma och för er som håller på med detta måste det ju tillföra nåt. antar jag. 

Många tycker att det är skönt och spännande, så det är nog därför man vill ligga.
Svar på tråden Tinder: Aldrig fått ligga så mycket