• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-06 10:19:29 följande:

Men jag kan ha fattat fel. 

I 36 sidor har TS tjafsat och vidhållit att otroheten han är i, inte kan uppdagas. I det sista inlägget läser jag att hon inte lever längre. Då förstår jag att det inte är lika stor risk att det kommer fram. Men varför skriver inte TS det från början? 36 sidor tjafs helt i onödan. Eller har jag missuppfattat??

Är du fullkomligt från vettet nu igen?
    Det där med nicket "Lisa" verkar strula till det på riktigt i ditt eget huvud?

Försök åtminstone hålla någon liten reda på vem som skriver och vad som skrivs.

Om det skulle vara så att du själv håller på med flera olika inlogg och flera olika nick? Så måste du ändå försöka förstå att andra medlemmar inte ägnar sig åt detta utan du är skyldigt att åtminstone försöka hålla redan på vem du skriver till, mitt i all din förvirring.
    Din eventuella förvirring skapad av olika nick och inlogg?

Du kan väl börja med att försöka skriva åtminstone ett enda inlägg som håller sig till ämnet!

Och detta oavsett vilket nick du använder (om det nu skulle vara så att du förvirrar dig själv genom att du blandar ihop flera olika inlogg och nick?)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-04-07 10:55:54 följande:
    Kul klipp- och klistra, som taget ur en damtidning från 1978 och visar tydligt åldern på den som skrev. 

Och återigen får avundsjuka och missunnsamhet ännu ett nytt ansikte...
  • nihka
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-08 10:50:04 följande:
    En avliden person kan inte berätta något.

Jag förstår inte hur kontroll eller inte kontroll ska kunna påverka den avlidna personens förmåga att berätta något.
    Men du får väl fortsätta hitta på fantasifulla hypoteser också gällande avlidna personer, eftersom du verkar ha ett behov av detta.
    Det kunde den naturligtvis innan den dog. Det krävs inte alls mycket för att kunna föreställa sig det.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-08 11:23:05 följande:
    Och återigen får avundsjuka och missunnsamhet ännu ett nytt ansikte...
    I så fall har du inte läst mina andra inlägg om du tror det.
    Jag är mer inte benägen att gå på precis vad som helst, till skillnad från en del andra.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-08 11:18:20 följande:
    Är du fullkomligt från vettet nu igen?
    Det där med nicket "Lisa" verkar strula till det på riktigt i ditt eget huvud?

Försök åtminstone hålla någon liten reda på vem som skriver och vad som skrivs.

Om det skulle vara så att du själv håller på med flera olika inlogg och flera olika nick? Så måste du ändå försöka förstå att andra medlemmar inte ägnar sig åt detta utan du är skyldigt att åtminstone försöka hålla redan på vem du skriver till, mitt i all din förvirring.
    Din eventuella förvirring skapad av olika nick och inlogg?

Du kan väl börja med att försöka skriva åtminstone ett enda inlägg som håller sig till ämnet!

Och detta oavsett vilket nick du använder (om det nu skulle vara så att du förvirrar dig själv genom att du blandar ihop flera olika inlogg och nick?)
    Men gud alltså, du måste ju vara scitzofren, jag har bara använt ett nick och det är Lisa. Varför skulle jag använda fler nick. Du kastar ur dig anklagelser hela tiden och det du skriver är bara svammel. I ett inlägg, nr 378, skriver du som att TS är någon annan men det är samma nick..Jag tror du är en sjuk människa som lider av förföljelsemani, annars skulle du inte härja om mitt nick varje gång jag skriver utan ägna dig åt ämnet. Jag har bara skrivit som Lisa, inte använt nåt annat nick, varför fattar du inte??
  • Anonym (Lisa)

Här skriver du som att TS är nån annan person än du. Det är helt sinnessjukt, samtidigt som du anklagar alla andra för lögner och allt möjligt. Orkar inte ens läsa här längre så hej då ditt ufo
    nihka skrev 2024-04-08 16:49:17 följande:
    Det kunde den naturligtvis innan den dog. Det krävs inte alls mycket för att kunna föreställa sig det.
    Som sagt:
    du får väl fortsätta hitta på fantasifulla hypoteser
  • nihka
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-09 10:32:45 följande:
    Som sagt:
    du får väl fortsätta hitta på fantasifulla hypoteser
    Det är inte ett dugg fantasifullt att personer som så småningom dör berättar för andra vad de har varit med om medan de lever. Det är till och med extremt vanligt.
  • nihka
    Anonym (Positivt) skrev 2024-04-07 09:33:42 följande:
    Min historia: är gift och har underbara barn ihop med min make. Jag är en ansvarstagande och engagerad mamma och älskar min man trots problemen i äktenskapet, att skiljas är uteslutet. 
    De här problemen, som jag under en lång tid försökt få honom att ta tag i, ledde förra året till att jag fick nog. Jag, som varit trogen alla år, kände till slut att jag ger upp vad gäller honom. Han ser dock bra ut och vi har fortfarande sex.
    Förra våren träffade jag via ett tillfälligt jobbprojekt på en man jag inte kunde slita blicken ifrån: betydligt yngre, lång, smal, mörk och vältränad. Tidigt såg jag tecken på att även han kunde vara attraherad då han gav mig långa blickar och sökte min närhet. Även om jag inte var säker på vad han kände så njöt jag av vår diskreta flirt och började snart drömma om att få ha honom som kk. 
    Men, efter ett par månader avslutades vårt jobbprojekt och vi skildes åt. Saknaden efter honom och hans heta blickar var enorm. Månaderna gick och jag teg och led, men kunde inte glömma min dröm om att få ha honom som älskare.
    Länge höll jag mig i skinnet men kände tillslut, mot bakgrund av att min man inte vill ta tag i sina problem, att jag inte längre höll äktenskapets trohetslöfte lika högt som förut och kontaktade därför denna sköna yngling.
    Vi började höras och så småningom ses som ?vänner?, även om min bakomliggande intention hela tiden stod klar: jag ville ha honom som älskare. Efter någon månad av kontakt kunde jag inte längre hålla mig utan föll i hans armar. Och det visade sig att den attraktion jag hela tiden känt, var besvarad. Jag hade inte inbillat mig: denna snygga 25+ kille ville ha mig, en kurvig kvinna 40+. Han sa att han velat ha mig ända sedan första gången han såg mig, att jag är sexig, snygg och vacker, att han älskar mina stora bröst, fylliga rumpa och smala midja.
    Vi hamnade tillslut i sängen och ses nu i hemlighet några gånger i månaden och har sex. Mötet mellan hans hårda och manliga kropp och min mjuka kvinnliga är underbart. Han tar mig både mjukt och hårt och får mig att skrika hans namn, och jag älskar det. Våra träffar och hans uppskattning ger mig energi att orka med vardagen, jag blir gladare och känner mig kvinnlig och åtråvärd, nåt som boostar min och min mans relation (även om problemen i vårt äktenskap aldrig handlat om brist på uppskattning från hans sida, han säger ofta att han tycker att jag är snygg och sexig). 
    Då jag vet att relationen med min heta älskare lär ta slut förr eller senare, då han är sambo, har jag börjat flirta med andra män inför den dagen då vi måste bryta upp, kanske kan någon av dem bli min nya älskare?
    Under tiden fortsätter jag njuta och känna mig åtrådd och av att äntligen ha funnit ett sätt att få mer energi i livet.
    Så visst kan otrohet vara positivt.  // Glad 
    (Då jag saknar tid att diskutera så har jag inte tid att gå in i tråden och respondera på ev svar.)
    Då är det bara att hoppas på att de underbara barnen också så småningom blir bedragna av sina partners så deras partners också får lite välförtjänt energi.
    nihka skrev 2024-04-09 18:00:11 följande:
    Det är inte ett dugg fantasifullt att personer som så småningom dör berättar för andra vad de har varit med om medan de lever. Det är till och med extremt vanligt.
    Jag har inte sagt något om ifall döda personer skulle vara fantasifulla eller inte.

Du uttrycker dina egna fantasier och du hittar på hypotetiska resonemang.
    Jag vet de faktiska omständigheterna.
    Men du uttrycker fantasier om omständigheter som du tror och gissar omkring.

Vilket som är mest trovärdigt får vem som vill själva avgöra.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden