• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-09 04:13:40 följande:
    Här skriver du som att TS är nån annan person än du. Det är helt sinnessjukt, samtidigt som du anklagar alla andra för lögner och allt möjligt. Orkar inte ens läsa här längre så hej då ditt ufo
    Jag har inte anklagat dig för någonting, vare sig nicket Lisa eller något annat nick.

Jag har ställt frågor till dig.
    För att hjälpa dig minska din förvirring så kan jag berätta att frågor inte utgör anklagelser.
    Och jag har konstaterat och påvisat lögner i flera sammanhang.

Det där med frågor gällande om du kanske använder flera nick och/eller inlogg verkar vara väldigt känsligt för dig?
    Du kanske har hört det där uttrycket om "huvudet på spiken"?

Jag och TS är inte samma person.
    Återigen framstår du som förvirrad och att du inte klarar att hålla isär ens enkla sammanhang.
    Ställer du till det för dig själv när du skriver olika förvirrande saker?
    Åtminstone detta enkla borde du väl klara av att läsa dig till och förstå?

Låt gärna ditt nästa inlägg handla om trådstarten och om ämnet så kan vi släppa det där om dina förvirrade inlägg och i stället ha ett vettigt resonemang till nytta för tråden och för andra medlemmar.

Återgå till trådens ämne!

(Det där du väljer att skriva om sinnessjukt står där svart på vitt.
     Du har gjort ditt val att skriva det i Familjelivs forum,
     och det får stå för dig.)
  • nihka
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-10 07:40:36 följande:
    Jag har inte sagt något om ifall döda personer skulle vara fantasifulla eller inte.

Du uttrycker dina egna fantasier och du hittar på hypotetiska resonemang.
    Jag vet de faktiska omständigheterna.
    Men du uttrycker fantasier om omständigheter som du tror och gissar omkring.

Vilket som är mest trovärdigt får vem som vill själva avgöra.
    Det är ingen fantasi att människor som kan knulla också kan prata och du har ingen som helst kontroll över vad de säger och inte säger om ditt knullande såvida de inte redan var döda vid akten.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-08 11:18:20 följande:
    Är du fullkomligt från vettet nu igen?
    Det där med nicket "Lisa" verkar strula till det på riktigt i ditt eget huvud?

Försök åtminstone hålla någon liten reda på vem som skriver och vad som skrivs.

Om det skulle vara så att du själv håller på med flera olika inlogg och flera olika nick? Så måste du ändå försöka förstå att andra medlemmar inte ägnar sig åt detta utan du är skyldigt att åtminstone försöka hålla redan på vem du skriver till, mitt i all din förvirring.
    Din eventuella förvirring skapad av olika nick och inlogg?

Du kan väl börja med att försöka skriva åtminstone ett enda inlägg som håller sig till ämnet!

Och detta oavsett vilket nick du använder (om det nu skulle vara så att du förvirrar dig själv genom att du blandar ihop flera olika inlogg och nick?)
    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag såg väl bara ordet Lycklig, och trodde hela tiden att jag svarade trådstartaren. Trodde att trådstartaren hette lyckliga relationer. Hemskt ledsen för det. Förlåt
    nihka skrev 2024-04-11 13:24:30 följande:
    Det är ingen fantasi att människor som kan knulla också kan prata och du har ingen som helst kontroll över vad de säger och inte säger om ditt knullande såvida de inte redan var döda vid akten.
    Ok... Då var det väl jag som bara inbillade mig att döda personer vare sig kan knulla eller prata.
    Men du kanske har för vana att både knulla och prata med döda personer?
    Vet du själv ifall du knullar och pratar med döda personer i verkligheten eller om det bara sker i din egen fantasi?

Men du har rätt i en sak. Ibland när jag knullar och är väldigt upphetsad så har jag inte full koll på allt jag säger.
    Men hur upphetsad jag än blir har jag för min del ändå full koll på att jag aldrig har vare sig knullat eller pratat med en död människa.
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-11 15:57:08 följande:
    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag såg väl bara ordet Lycklig, och trodde hela tiden att jag svarade trådstartaren. Trodde att trådstartaren hette lyckliga relationer. Hemskt ledsen för det. Förlåt
    Nej, det där förlåter jag inte rakt av.
    Detta mest på grund av att du upprepar detta och liknande beteenden gång på gång.

Jag och flera andra medlemmar på FL har fler än en gång bett dig att läsa lite mera noga och åtminstone försöka förstå enkla samband och det du läser,
    INNAN du väljer att trycka Enter och skicka iväg dina värsta inlägg riktade mot andra medlemmar och dina medmänniskor.

För mig tyder tyvärr inte ditt beteende på att du ens har förmåga vara "hemskt ledsen" för något i dina dåliga handlingar.
    Men jag ska försöka ändra mig sedan du visat flera bevis på att du faktiskt är hemskt ledsen
    och att du nu har förändrat ditt sätt mot andra medlemmar.
    Det gäller ditt beteende under nicket "Lisa",
    likväl som om det skulle vara så att du använder dig av flera nick och flera olika inlogg?
  • nihka
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-12 08:33:59 följande:
    Ok... Då var det väl jag som bara inbillade mig att döda personer vare sig kan knulla eller prata.
    Men du kanske har för vana att både knulla och prata med döda personer?
    Vet du själv ifall du knullar och pratar med döda personer i verkligheten eller om det bara sker i din egen fantasi?

Men du har rätt i en sak. Ibland när jag knullar och är väldigt upphetsad så har jag inte full koll på allt jag säger.
    Men hur upphetsad jag än blir har jag för min del ändå full koll på att jag aldrig har vare sig knullat eller pratat med en död människa.
    Då så. Om du inte har ägnat dig åt nekrofili är det självklart att den du knullade kunde berätta för precis vem som helst om ert knullande.
    nihka skrev 2024-04-12 13:00:43 följande:
    Då så. Om du inte har ägnat dig åt nekrofili är det självklart att den du knullade kunde berätta för precis vem som helst om ert knullande.
    Det var du och inte jag som tog upp ditt pratande med döda personer,
    och knullandet...
    Så kom inte med att det skulle ha varit jag som fantiserade om detta.

Hur det verkligen förhöll sig med omständigheterna i mitt exempel VET jag.

Men du kan väl inte försöka inbilla ens dig själv att du skulle kunna veta det lika bra?
  • nihka
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-12 14:03:31 följande:
    Det var du och inte jag som tog upp ditt pratande med döda personer,
    och knullandet...
    Så kom inte med att det skulle ha varit jag som fantiserade om detta.

Hur det verkligen förhöll sig med omständigheterna i mitt exempel VET jag.

Men du kan väl inte försöka inbilla ens dig själv att du skulle kunna veta det lika bra?
    Om du inte har knullat lik, så bra, fortsätt så! Men kom ihåg att så länge människor lever kan de prata och du har ingen som helst kontroll över vad de berättar för andra och inte. Dags att vänja sig vid den tanken kanske?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-12 08:43:15 följande:
    Detta mest på grund av att du upprepar detta och liknande beteenden gång på gång.

Jag och flera andra medlemmar på FL har fler än en gång bett dig att läsa lite mera noga och åtminstone försöka förstå enkla samband och det du läser,
    INNAN du väljer att trycka Enter och skicka iväg dina värsta inlägg riktade mot andra medlemmar och dina medmänniskor.

För mig tyder tyvärr inte ditt beteende på att du ens har förmåga vara "hemskt ledsen" för något i dina dåliga handlingar.
    Men jag ska försöka ändra mig sedan du visat flera bevis på att du faktiskt är hemskt ledsen
    likväl som om det skulle vara så att du använder dig av flera nick och flera olika inlogg?
    Varför tror du att jag har flera nick och flera inloggningar ?? Jag har skrivit under Lisa, inget annat. Jag vet inte ens hur man gör för att skriva under flera 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-04-12 08:43:15 följande:

Du och flera ?
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden