Han vågar inte
Trodde jag bokat ett till samtal i veckan men tydligen inte, hade behövt prata lite. Nästa samtal är nästa vecka.
Tror du att han bryr sig om du är sur eller ledsen? Och vad spelar det för roll om han trodde att du var sur?
Men jag tänker att med den personlighet du visat upp här i tråden så är jag rätt övertygad om att man, enbart med mycket illvilja, skulle kunna tolka det du beskrev som surhet.
Säger inte att han har en narcissistisk personlighetsstörning för jag är inte psykolog, men mycket stämmer in tex. Allt är andras/världens fel, han bryr sig inte om andras käbslor och han var väldigt på och låtsades intresserad i början. Klassiskt maktspel. Tyvärr.
Om du verkade ledsen, arg, sur, jätteglad eller whatever när ni skiljdes åt spelar verkligen ingen som helst roll då han sk*ter totalt i det och har nog inte ens uppfattat eller funderat på hur du kände eller tänkte.
Det är helt ointressant för honom.
Jag tycker du uppvisar mer och mer offermentalitet och det är beklagligt. Det är egentligen inte synd om någon av er eftersom ni tillsammans har försatt er i detta h-vete.
Kontakta frun så får ni ALLA ett slut på detta trassel och ni ALLA kan bli lyckliga (igen?).