Anonym (Skopan) skrev 2024-01-10 16:41:09 följande:
Vad ska du göra med analysen då? Du väljer ju att inte kommentera den överhuvudtaget. Känns som en rundgång. Du kräver ju länkar hela tiden. Någon form av bevis, när bevis för sossarnas uttalande inte existerar. En analys är inte en vetenskaplig forskning, vad ska du göra med den nu när du fått den presenterad? Fortsätta icke-kommentera den?
Hur hade du tänkt att man skall kunna kommentera analysen, du har ju konsekvent vägrat att länka till den. Så hur skall man kunna kommentera den är du inte delar med dig av den?
Och fortfarande så har jag aldrig hävdat att analysen skulle vara en "vetenskaplig forskning".
Det skulle du sett om du läste vad som faktisk står..
Sossarna påstå att det är deras fokus på feminismen som drabbat unga män. Finns ingen källa överhuvudtaget att så skulle vara fallet. Jag motsätter mig det. Du försvarar det tydligen med tanke på din aggressiva retorik mot mig.
Så du motsäger dig vad sossarna anser vad problemet ligger för att de tappat väljare bland unga männen.
Varför har du upprepat skrivit i dina poster och anklagat folk att de skyller på feminismen, och att det inte står i analysen att det är feminismens fel?
Feminismen har ingenting med unga mäns väl och ve att göra. Fortfarande.
Och då är det ju bra att jag aldrig har hävdat detta.
Och jag kommer aldrig att hävda det heller.
Så varför avslutar du med denna felaktighet där du tydligt insinuerar om att jag skulle ha skyllt på feminismen?
Jag har alltid, och kommer alltid att säga att det är sossarnas fel då de har valt att fokusera på feminismen.