Anonym (Otydligt) skrev 2024-01-09 19:19:24 följande:
jag vet att du är kvinna eftersom jag har hängt på familjeliv i flera år. Är du lika intresserad av männens påståenden i tråden där det de skriver direkt går emot vad studierna säger eller du köper det rakt av? Du har inte ifrågasatt någon man i tråden nämligen. Hur kommer det sig, när en enkel googling säger emot deras påståenden?
Men gisses vilka vanföreställningar du skaffar dig om folk bara för att man har meningsskilnad i sak.😏
Får jag prova nu att ha samma vanföreställningar om dig som person bakom datorn nu, med ett litet personpåhopp? Så som du gjorde mot mig?
Nej jag tänker inte sjunka ned på din låga nivå där.😏
Ahh en enkel googling säger du...
Du vet, med en enkel googling kan även männen hitta studier som bekräftar deras påståenden.
Den smarta vet att allting handlar om vilka sökord man använder på google.
Så mad en enkel googling så kan man hitta studier som bekräftar dig, och med en enkel googling så kan man hitta studier som bekräftar eventuelle påståenden som männen sagt.
Med en enkel googling så kan man hitta studier som ger ingen bekräftelser varken till dig eller männen, som är med i denna tråd, vad de påstår.
Dessutom, "med en enkel googling" är ett dåligt svar också ur ett annat perspektiv med. Du vet du kan ju inte ta för givet att folk använder samma sökord som dig för att söka efter dessa studier du påstår finns.
Vet du.. Du skulle faktiskt kunna lära dig av Smurfen. Han är aldrig främmande för att länkhänvisa till olika studier och forskning när han påstår något. Eller skulle det var fel att en kvinna lära sig av en annan person bara för att denne råkar vara en man? Även om den lärdomen inget har att göra med "könsstrukturer " , "patriarkat" etc?