• Karl Alexander

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
  • Anonym (beror på)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2024-01-02 18:23:57 följande:
    Jag menar att ni får hjälp på era villkor 
    Och vad är hjälp på dina villkor? Vi är flera som gärna vill ha svar på det.
  • Anonym (Derp)
    molly50 skrev 2024-01-02 19:14:07 följande:
    Men vilken hjälp är det du vill ha? Kan du svara på den frågan?
    Jag tycker det är uppenbart att hjälpen han vill ha är att bli tillhandhållen sex från kvinnor, eftersom han betalar skatt.

Om inte det sker så ska vård för exv barnafödande dras in med motiveringen att "annars är det orättvist"
  • molly50
    Anonym (Derp) skrev 2024-01-03 17:11:55 följande:
    Jag tycker det är uppenbart att hjälpen han vill ha är att bli tillhandhållen sex från kvinnor, eftersom han betalar skatt.

Om inte det sker så ska vård för exv barnafödande dras in med motiveringen att "annars är det orättvist"
    Ja,eftersom han vägrar svara på den frågan så är det väl så man får tolka det. 
  • Anonym (Hm)

Skrämmande
  • Anonym (beror på)

Men hur tänker han att det ska gå till? Ska staten gå och leta upp kvinnor som är tillräckligt attraktiva för honom och tvinga dem att ha sex med honom?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (beror på) skrev 2024-01-04 08:41:33 följande:
    Men hur tänker han att det ska gå till? Ska staten gå och leta upp kvinnor som är tillräckligt attraktiva för honom och tvinga dem att ha sex med honom?
    Han har ju själv skrivit att ett piller ska tillhandahållas för att kvinnor ska kunna "vilja ha sex" frivilligt. Sen ska kvinnorna ta det här pillret frivilligt också. Inga förklarIngar till varför de skulle vilja ta drogen.

Ifrågasätter man det så återgår han till att "han har rätt att klaga"
  • Gurksoppa
    Anonym (Derp) skrev 2024-01-04 13:41:25 följande:
    Han har ju själv skrivit att ett piller ska tillhandahållas för att kvinnor ska kunna "vilja ha sex" frivilligt. Sen ska kvinnorna ta det här pillret frivilligt också. Inga förklarIngar till varför de skulle vilja ta drogen.

Ifrågasätter man det så återgår han till att "han har rätt att klaga"
    Han vill nog att det ska börja erbjudas redan i skolan så som flourtanten. Så kvinnor inte har möjlighet att avstå eller tacka nej. För precis som du säger skulle jag inte ta en sådan tablett, om det inte vore för att jag själv anser att jag skulle ha problem med min lust. Inte för att någon annan anser att min lust är fel, för låg eller för hög. Och tror knappast några andra kvinnor skulle ta en sådan tablett i syfte för att bli kåta för någon annans skull, och om de nu mot förmodan skulle ha intresse av tabletten. Då blir de väl kåta på män de attraheras av, och inte har sex med vem som helst hur som helst när som helst. så de populära männen lär bara öka sin sexkvot med förslag på piller. Och den *fruktansvärda orättvisan* skulle *öka*. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2024-01-04 17:39:47 följande:
    Han vill nog att det ska börja erbjudas redan i skolan så som flourtanten. Så kvinnor inte har möjlighet att avstå eller tacka nej. För precis som du säger skulle jag inte ta en sådan tablett, om det inte vore för att jag själv anser att jag skulle ha problem med min lust. Inte för att någon annan anser att min lust är fel, för låg eller för hög. Och tror knappast några andra kvinnor skulle ta en sådan tablett i syfte för att bli kåta för någon annans skull, och om de nu mot förmodan skulle ha intresse av tabletten. Då blir de väl kåta på män de attraheras av, och inte har sex med vem som helst hur som helst när som helst. så de populära männen lär bara öka sin sexkvot med förslag på piller. Och den *fruktansvärda orättvisan* skulle *öka*. 
    Har inte sagt det där. 
    Antagligen ljuger ni eller att ni har aldrig läst det som jag skrev. 
    Jag sa att det var ett förslag för att prostitution ev ska fungera. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Och det skulle vara orättvist med färre orgasmer sa du precis nyligen.
    Orättvisan börjar när du tycker du missgynnas? 
  • Anonym (Jämförelse)
    Och du frågade mig vad jag tycker om man ska få orgasm vid sex, är det nu plötsligt ointressant vad jag säger när du inte gynnas av det? 
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?