• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-07-06 18:51:15 följande:
    Jag pratar om alltså i en relation, inte rörande dejtande. 

Men i en relation då? Är det inte viktigt för dig att få bekräftelse då?

• Anonym (Do)

Hade du agerat annorlunda från det att du startade tråden fram till nu med facit i hand TS?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-06 22:19:20 följande:
    Ja, men det är så svårt. Vet inte ens om detta inte går vägen vad som finns för plan B direkt. Vet inte hur eller vem jag ens kommer få känslor för om jag blir avvisad. 
    Det kommer inte gå vägen om du fortsätter så här. Så det är dags att du börjar klura på plan B illa kvickt.
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-07 14:24:09 följande:

Jag vill helst att dejtning ska vara rolig i så hög grad som möjlig och innovativ. Inte tråkig alls.

Nej jag förtydligar för de som inte läst hela tråden. 

Jag vill bli tillsammans med henne efter att ha träffat henne mer. Är dock jobbigt att eventuellt bli avvisad och sedan inte veta om vem annars jag kan få känslor för. 

Du resonerar så dumt så klockorna stannar i sista stycket. 

För övrigt är dina förslag på dejter inte ett dugg innovativa. Det enda du kommit med, det verkligen enda, är att ta en promenad och du vet inte ens om hon gillar att promenera.

• Anonym (Do)
    Anonym skrev 2024-07-08 08:38:24 följande:

400 sidor, 9 månader.

Tillryggalagd sträcka i charmkampanjen:
    Hon vet inget.

Du glömde att han aktivt inte skrivit med andra tjejer. Det är min favorit. Hade det varit mig han var intresserad av hade jag fallit pladask. Hur kan man inte göra det liksom?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-08 18:33:48 följande:

Många söker inte efter långsiktigt, än mindre efter att gifta sig. Inte hört en enda person prata om det på min skola rörande relationer. 

Ja men det har skiljt sig mellan varje gång med olika personer. 

I stort sett bara inom frikyrkan man förlovar och gifter sig som 19-åring. Är du säker på att det inte var nyhemsveckan som var det där eventet du var på?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-08 21:40:42 följande:

De som jag pratade om hon jag gillar med var enbart tjejer (2-1 år yngre än mig) och när de pratade om relationer överlag nämndes inte bröllop eller dylikt överhuvudtaget utan snarare mer som "Oj kolla på honom" men vi sågs också bara i skolan.

Tror det är rätt få som ens söker långsiktiga relationer utan att rätt många är ute efter att få bekräftelse främst, det är därför folk inte vill vara tydliga i regel och göra det tydligt att man vill kalla sig ett par ex.

Va?

• Anonym (Do)

Du kommer inte fråga henne om någontin, varken nu eller senare, så det är kört.

Alla vet det, till och med du innerst inne

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-11 12:17:36 följande:
    Vet inte, ska använda någon vag formulering ex bara att ses.
    Liksom andra här i tråden så garanterar jag dig att du inte kommer fråga henne ens vagt. Du har det inte i dig.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?