• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-02 21:08:57 följande:
    Antalet personer som är gifta i Sverige respektive personer som är sambo men som inte är gifta (är kortare tid i regel för det andra)

Förmodligen ditt mest förvirrade inlägg hittills, och det vill inte säga lite det.

• Anonym (Do)

Vad är det för universitetsutbildning du ska gå?

• Anonym (Do)

Vad är det för universitetsutbildning du ska läsa?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 22:53:56 följande:
    Varför just enbart så? Kan jag inte växa in i ett förhållande med henne genom eventen? 
    Omöjligt.
    Helt omöjligt.
    Speciellt med tanke på att hon ska göra värnplikten och där kommer det finnas bokstavligen hundratals killar som har större chanser att växa in i en relation med henne. Mer troligt är att någon/några av dem kommer köra på taktiken med tråkig modern dejting vilket kommer resultera att du blir hopplöst frånsprungen i tävlingen om hennes gunst.
  • Anonym (Do)

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 23:07:42 följande:

Så du menar att det är helt kört med det? Jag kan väl försöka växa in i det på eventen och bjuda in henne på något privat under de tiderna vi är lediga från eventen? 

Så jag borde agerat mer och tidigare? Har skrivit mycket och hängt på eventen men är rädd för det ska tolkas mer ex. Så jag tolkar det som att du hade velat att jag skulle göra det. 

Ja det är kört

Ja du borde agerat mer och tidigare
  • Anonym (Do)
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 23:14:17 följande:

Varför skulle det vara kört? Jag hinner fixa något på platsen vi ska vara på eventen och kan bjuda in henne till något roligt. 

Vad tänker du rörande de olika hindren som finns då som gör det komplext? Avstånd, hur snabbt jag föll för henne och hur det kan tolkas fel ex.

Läs igenom tråden igen så har du massor med svar på de frågorna.
  • Anonym (Do)
  • Anonym (Do)
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?