• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-13 14:46:42 följande:
    Finns jättemkt, t.ex prata länge, gå på en promenad, spela minigolf, spela ngt annat tillsammans är flera ex.

Noll nytänkande, samma gamla vanliga förslag på modern dejting som du avskyr. 

Kom igen, vad har du mer på lager eftersom det finns jättemycket?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-13 20:52:04 följande:
    Nä normen är att middag i princip 1,5 h.

Vart får du allt ifrån? 

• Anonym (Do)
    Anonym skrev 2024-06-15 23:34:52 följande:
    Men han kan ju inte bara ansöka om ett sommarjobb sådär direkt? Det kan ju tolkas helt galet. Han måste växa in i det.
    Här ser man tydligt hur din erfarenhet brister jämfört med TS.

Hahahah bäst hittills sen jag började följa tråden

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-15 17:57:33 följande:
    Jag har inget sommarjobb just nu och hon ska rycka in rätt snart tror jag.
    Där kommer hon växa ihop med killar på nolltid. Du är så bränd, lika bra att du försöker inse det med en gång.

Nu är det ett bra tag sedan jag gjorde lumpen, och det var inte många tjejer som var där, men de som var där lyckades inte behålla sina förhållanden i de fallen de hade något. Det var en knullfest kan man säga om jag får uttrycka mig lite ekivokt.
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-16 10:49:42 följande:
    Jag ska skriva mer och sedan bjuda in henne på ngt roligt. Allt är så otroligt komplext och riskfyllt när det kommer till dejtning. 

Riskfyllt? Nu får du fan ge dig. Vari ligger risken? Det absolut värsta som kan hända är att du blir avvisad

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-18 00:21:31 följande:
    Nej men avståndet är lika stort. Är ett så tufft läge. 

Jag har ju tagit initiativ.
     Du förstår inte vad tufft och komplext är din lilla bortskämda besserwisser 
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-18 08:42:07 följande:
    Det har ju främst att göra med att vi enbart träffats ca 4 ggr. Vet inte vad hon skulle tro om jag skulle gå fram jättemkt jättesnabbt. 

Jo, det är väldigt viktigt för mig. Det är därför jag vill lära känna henne på riktigt och inte stressa igenom något. Har känslor för henne.

Du är SÅ ytlig. Hur kan du fått så starka känslor till henne efter att ha setts så lite?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-18 20:45:27 följande:
    Vi har bara pratat lumpen i breda drag. Att skriva ut det där är dessutom emot svensk lag om jag visste det. 

Vilken lag? Vilket lagrum åberopar du?

• Anonym (Do)

Du vet alltså inte ens vart hon ska göra lumpen?

Det är en ganska stor grej i livet, och inget som någonsin varit en hemlighet. Jag vet vart alla mina vänner och familjemedlemmar gjorde värnplikten och som vad. En kompis till mig sysslade med något som var ganska hemligt, men jag vet i alla fall att han var i flottan.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-19 12:48:32 följande:
    Nej jag har inte frågat.

Varför har du inte frågat henne?

Varför sommarjobbar du inte?

Vad ska du göra istället för att sommarjobba, förutom att åka på event med hemliga organisationen?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?