Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Varför har du inte frågat henne?
Varför sommarjobbar du inte?
Vad ska du göra istället för att sommarjobba, förutom att åka på event med hemliga organisationen?
Snälla TS svara på dessa?
Sant eller falskt?
1. Hon har aldrig initerat en konversation på nätet.
2. Hon har aldrig pratat med dig utanför en grupp av kompisar på eventen.
3. Hon har inte frivilligt berättat vad som händer i hennes liv utan bara svarat på dina frågor.
4. Den enda gången ni ens varit nästan, kanske, eventuellt på väg att ses ghostade hon dig över tre veckor när du frågade om det.
5. Ni skriver så ytligt att du inte ens vet nåt om vad hon ska göra lumpen som men du tror det är normalt.
Sant eller falskt?
3. Hon har inte frivilligt berättat vad som händer i hennes liv utan bara svarat på dina frågor.
4. Den enda gången ni ens varit nästan, kanske, eventuellt på väg att ses ghostade hon dig över tre veckor när du frågade om det.
5. Ni skriver så ytligt att du inte ens vet nåt om vad hon ska göra lumpen som men du tror det är normalt.
Kanske menar att du vid den här tidpunkten inte nämnde någonting om att man måste skriva i minst ett år innan man kan bjuda ut någon.
Citat: Borde jag först bjuda in henne till något innan jag gör något?
Frågar igen TS, för jag tycker det här vore intressant att få svar på..
Sant eller falskt?
Hur går det TS? Håller du effektivt, aktivt och innovativt på att packa inför det stundande eventet nu trots att det är så komplext och svårt att resa så långt som du förmodligen behöver för att ta dig till eventet?
Alla biljetter bokade?
Inte läge att fippla nu när det är så nära. Alla planer och förväntningar på den aktiva effektivteten som ska sprudla ur dig här nu i juli, vore synd om allt du byggt upp vore förgäves?
Jag vet dessutom vart hon ska ta lumpen (var bara högre upp i chatten) så jo det vet jag.
Ja, jag vet vart hon ska göra grundutbildningen osv.
Jag behöver inte förbereda något direkt.
Är det närmare eller längre bort från dig där hon ska rycka in?
Är det helt klart att hon ska göra värnplikten?
Då har du extrem tidsbrist nu.
Givet att hon inte är homosexuell eller redan har partner, så har du som sagt inte en chans mot bassarna som hon kommer dela sin tid med det närmsta året. Man lever tätt ihop, kommer varandra nära vare sig man vill eller inte. Jag talar av egen erfarenhet, säkert håller många med mig, när jag säger att det knullas en hel del i sådana situationer. Så för din del, om du inte lyckats snärja henne innan hon rycker in, så är det kört.
Du har inte en chans mot unga virila grabbar när det enda du har att konkurrera med är att sitta sommararbetslös framför din dator och aktivt inte skriva med andra tjejer.
Jag tycker, och det här säger jag i all välmening, att du nog ska ge upp den här tjejen. Försök se dig om och se om du kan hitta någon annan du tycker om som kanske spelar i din liga. Den här tjejen verkar vara framåt, ha äventyrslust och initiativförmåga, något som du helt saknar.