• haddock2

Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?

Jag vill ha sex med svärmor  som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
  • Anonym (Nisse)

I början av -90 talet Knullade jag med min bästa kompis mamma jag va 22-23 år o hon 45-50 år o Gift,hade sedan tidiga tonår alltid fantiserat om att få se henne naken,hon hade stora fina tuttar ock va ganska liten i kroppen o fin rumpa man  kollade in henne i smyg o fantiserade som ung grabb,fick ett tillfälle som sagt när jag va 22-23 nån gång där, hennes man va inlagd på sjukhus emellanåt,och just vid detta tillfälle efter en krogkväll bara fick för mig att ringa o komma förbi på en fika dom va ofta uppe sent o festade lite på helgerna,fick då veta att hon va själv hemma den helgen o att hon va på väg att gå o lägga sig,men med lite tjat  o övertalning så fick jag komma dit,o hon hade en påbörjad vinare på bordet som hon bjöd på,o ett par öl slank ner,sedan efter någon timmas prat om allt möjligt kul,så började vi kyssas i vardrummet för att sen hamna i ett kolsvatr sovrum,hon ville ha det mörkt,hon tyckte nog det va lite genant men vilken underbar natt vi hade ojoj va vi knullade....härligt minne o Väldigt lång story.hoppas det var någon som orka läsa hela.

• Anonym (Gillar det även om det är fel)

Jag vet att många kommer skriva arga saker nu men det får bli så. 

Jag och min lillasyster brukar ha sex väldigt ofta, hon vill oftast ha pengar eller alkohol innan hon frågar efter sex. Hon är en galen partybrud som ska fylla 19år och hon har inga gränser. Vilket jag är väldigt glad för.
    När hon skriver sms och ber mig köpa ut alkohol till henne så skriver hon alltid att hon gör vad som helst ifall jag hjälper henne. Köper jag ut åt henne och hennes vänner så väntar dom på henne i vardagsrummet tills vi är klara. När hon ska "låna" pengar så bruka hon stanna i två till tre dagar beroende på hur mycket pengar hon "lånar". 

När hon är onykter, vilket hon är ofta så skickar hon alltid nakenbilder av sig själv och frågar om jag kan hämta henne.

Varje högtid så smyger vi iväg själva, ibland flera gånger. 
    När min mamma fyllde 55år så bjöd jag min lillasyster och min mamma på två veckor i Thailand. Dom två veckorna var vi helt galna och gjort saker så fort mamma lämna oss ifred ensamma. Ibland var hon i samma rum när min lillasyster kasta en handduk över mig och kom under med sin hand fr att göra det skönt för mig.

När jag träffade min sambo och skulle presentera henne för mamma och min lillasyster så blev jag själv med lillasyster på altanen när min sambo och min mamma gick in för att påbörja maten. Min lillasyster sa åt mig att öppna min byxor. Hon använde sin mun och fick mig att komma väldigt snabbt. 

När hon har sovit över hos mig och min sambo så har vi haft sex samtidigt som min sambo sover. 
    Men det sexigaste jag någonsin har gjort tillsammans med min lillasyster var när hon bad mig låsafast min sambos båda händer och fötter med handklovar i våran säng och knyta ögonbindel på henne. Så satt min lillasyster nära mig för att jag skulle kunna fingra och ta på hennes kropp samtidigt som jag var intim med min sambo. Min sambo märkte ingenting, inte ens när min lillasyster gick ner på henne. 

Vi älskar det båda två och vi kommer aldrig sluta!

• Anonym (X)
    Anonym (Gillar det även om det är fel) skrev 2023-08-16 02:40:52 följande:

Jag vet att många kommer skriva arga saker nu men det får bli så. 

Jag och min lillasyster brukar ha sex väldigt ofta, hon vill oftast ha pengar eller alkohol innan hon frågar efter sex. Hon är en galen partybrud som ska fylla 19år och hon har inga gränser. Vilket jag är väldigt glad för.
    När hon skriver sms och ber mig köpa ut alkohol till henne så skriver hon alltid att hon gör vad som helst ifall jag hjälper henne. Köper jag ut åt henne och hennes vänner så väntar dom på henne i vardagsrummet tills vi är klara. När hon ska "låna" pengar så bruka hon stanna i två till tre dagar beroende på hur mycket pengar hon "lånar". 

När hon är onykter, vilket hon är ofta så skickar hon alltid nakenbilder av sig själv och frågar om jag kan hämta henne.

Varje högtid så smyger vi iväg själva, ibland flera gånger. 
    När min mamma fyllde 55år så bjöd jag min lillasyster och min mamma på två veckor i Thailand. Dom två veckorna var vi helt galna och gjort saker så fort mamma lämna oss ifred ensamma. Ibland var hon i samma rum när min lillasyster kasta en handduk över mig och kom under med sin hand fr att göra det skönt för mig.

När jag träffade min sambo och skulle presentera henne för mamma och min lillasyster så blev jag själv med lillasyster på altanen när min sambo och min mamma gick in för att påbörja maten. Min lillasyster sa åt mig att öppna min byxor. Hon använde sin mun och fick mig att komma väldigt snabbt. 

När hon har sovit över hos mig och min sambo så har vi haft sex samtidigt som min sambo sover. 
    Men det sexigaste jag någonsin har gjort tillsammans med min lillasyster var när hon bad mig låsafast min sambos båda händer och fötter med handklovar i våran säng och knyta ögonbindel på henne. Så satt min lillasyster nära mig för att jag skulle kunna fingra och ta på hennes kropp samtidigt som jag var intim med min sambo. Min sambo märkte ingenting, inte ens när min lillasyster gick ner på henne. 

Vi älskar det båda två och vi kommer aldrig sluta!

OK, det sista stycket gjorde att illusionen brast. Inte trovärdigt. Kul fantasi och den var bra i början men detta är bara fantasier och har inte hänt.
  • Anonym (Scofield)

Mina kunder. Får kämpa att hålla blicken borta från mina kvinnliga kunder. Klart olämpligt att ens kolla rumpa känns det som i alla fall i den bransch jag jobbar i som är kvnnodominerad. 

• Anonym (Möjligheter)

Den mest olämpliga måste nog vara min systers dotter.
    Hennes pappa finns inte i bilden och jag har tagit den rollen istället men det har glidit över till ett mer sexuellt förhållande där vi smyger iväg så ofta vi kan. Har sån ångest över detta.

• Anonym (Gentleman)

Minns när jag var 16 och fick till det med min väns storasyrra.
    Han fick reda på det och han blev ovän med mig.
    Än idag undviker han mig.

• Motherinlaw

Svärmor är en ständigt återkommande fantasi, hon är ingen modell men ser ändå helt okej ut för sin ålder. 

Vi har varit hos dom och badat badtunna, svärmor blev onykter och tog av sig sin bikini i samband med att hon blev allt mer onykter. Jag kunde inte sluta att titta på hennes fasta bröst och välskapta rumpa, ibland undrade jag om hon visade upp sig för mig. 

När jag gick upp för att gå på toaletten så låg hennes underkläder där, jag var så jävla kåt att jag var tvungen att runka innan jag gick ut igen. 

Min sambo var tvungen att åka iväg ett ärende vilket lämnade mig och min svärmor/far kvar. Trodde att han skulle tröttna och gå in, tyvärr gjorde han aldrig det. Kanske lika bra det för jag hade fått för att försöka mig på att förföra henne. Tror vi hade knullat ihjäl varandra. 

• SkogsTjej
    Motherinlaw skrev 2023-09-02 21:16:49 följande:

Svärmor är en ständigt återkommande fantasi, hon är ingen modell men ser ändå helt okej ut för sin ålder. 

Vi har varit hos dom och badat badtunna, svärmor blev onykter och tog av sig sin bikini i samband med att hon blev allt mer onykter. Jag kunde inte sluta att titta på hennes fasta bröst och välskapta rumpa, ibland undrade jag om hon visade upp sig för mig. 

När jag gick upp för att gå på toaletten så låg hennes underkläder där, jag var så jävla kåt att jag var tvungen att runka innan jag gick ut igen. 

Min sambo var tvungen att åka iväg ett ärende vilket lämnade mig och min svärmor/far kvar. Trodde att han skulle tröttna och gå in, tyvärr gjorde han aldrig det. Kanske lika bra det för jag hade fått för att försöka mig på att förföra henne. Tror vi hade knullat ihjäl varandra. 

Wow, nu vill jag fråga massor! Skrikandes

Hur gammal är hon, när blev du först attraherad till henne och vad var det som först antände den åtrån? Och hur är hennes kroppsform? 
  • Motherinlaw
    SkogsTjej skrev 2023-09-03 10:28:37 följande:
    Wow, nu vill jag fråga massor!  // Skrikandes

Hur gammal är hon, när blev du först attraherad till henne och vad var det som först antände den åtrån? Och hur är hennes kroppsform? 
    Fråga på sen om jag kan svara är en annan sak. 

Hon fyller snart 60 men ser yngre ut, jag blev attraherad av henne någon av dom första gångerna som vi träffade varandra och hon böjde sig ner för att plocka upp en sak som hon tappade. 
    Jag stod bakom och kunde inte låta bli att spana in hennes välskapta rumpa!

Jag skulle säga att hon är ganska kompakt, lite större fast rumpa, fasta bröst (skulle gissa c kupa) och axellångt blont hår. 

Varje gång som vi kramas så tänker jag på hur det skulle vara att få fortsätta och ta bästa steg. På ett sätt skäms jag över mina tankar samtidigt som det är så starkt. 
  • Anonym (Honan)

Jag har jobbat som chaufför åt funktionshindrade personer. Där brukade en man åka med, han var lång och manlig. Muskulös. Snygg. Och charmig!
    Vi pratade en del, träffades många gånger under nästan ett år och jag blev sååå sugen på honom. Det märktes att han gillade mig med. Även om jag senare insåg att han hade något mentalt handikapp så var han otroligt sexig.... Kyss
    Det ni! 

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?