Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Jag vill ha sex med svärmor som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.
Har alltid varit tänd på min frus lillasyster. Det knepiga är att jag förstått att hon också är intresserad.
Nu är vi ju båda gifta och det skulle röra till familjeförhållanden men ibland kommer tanken. Ähh vatusan man lever ju bara en gång!
Både min svåger och hans halvbror är klart liggbara.
Så är även min chef, som jag delar kontor med. Bara hans röst kan göra mig lite våt ibland, haha.
(Det finns klart inte på kartan att man skulle försöka något, jag är varken desperat eller galen.)
Min svägerska, mullig och storbystad. Och min vuxna styvdotter, 35. Mmm...
Äldste sonens kompis. Vi har inte setts på ett par år nu sedan sonen flyttade ut, men innan dess var han en flitig besökare. Jävlar, vilken goding. Han kom alltid och kramade om mig när han kom hit och det var inga mjuka kramar som men ger kompisens morsa utan rejäla björntag. Så om vi bara hade fått chansen.... men så klart inte lämpligt.
Grannens dotter 22år riktigt härlig. Hon har fått en grymt härlig kropp med fina former.
Kvinnan i ett par som jag och min fru känner. Dom är inte nära vänner, men vi umgås i samma kompisgäng. Hon är petit, väldigt trevlig och galet sexig. Hon har märkt att jag tittar, och lutar sig gärna fram med sin tshirt utan bh under.
Mina barns förskollärare. Klassisk bli-tänd-på-en-viktig-person.
Mitt ex. Gud vad jag fantiserar om henne. Vi hade fantastiskt sex när vi var ihop, och ännu bättre efter det tog slut. Dock inte sedan vi båda stadgat oss på varsitt håll.
Min frus systerdotter. Hon är närmare 30 och vi umgås i familjesammanhang.
Grannen. Hennes ögon och mun... Jesus!
Jag kommer inte agera på det här. Men jösses vad jag fantiserar.
Mitt ex äldsta syrra. vilka blickar, tuttar och stora styva vårtor...mmmm