• haddock2

Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?

Jag vill ha sex med svärmor  som den mest olämpliga. Finns ju fler förstås men hon tar första plats. Kom igen och avslöja er hemliga fantasi utan olagligheter självklart.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?
  • Anonym (Gift man)

Har alltid varit tänd på min frus lillasyster. Det knepiga är att jag förstått att hon också är intresserad.

Nu är vi ju båda gifta och det skulle röra till familjeförhållanden men ibland kommer tanken. Ähh vatusan man lever ju bara en gång!

• Anonym (A woman's eye on the straight guy)

Både min svåger och hans halvbror är klart liggbara.

Så är även min chef, som jag delar kontor med. Bara hans röst kan göra mig lite våt ibland, haha.

(Det finns klart inte på kartan att man skulle försöka något, jag är varken desperat eller galen.)

• Anonym (Pentti Varg)

Min svägerska, mullig och storbystad. Och min vuxna styvdotter, 35. Mmm...

• Anonym (MrsE)
    Anonym (Host dad) skrev 2023-08-12 10:47:07 följande:
    Jag är pappan som hade en relation med aupairflickan. Var nog lite som han som beskrivs i din berättelse. Det blev bara så. Hon gillade att hänga med mig. 21 år gammal, dock inte oskuld. Hände en månad efter ankomst och inleddes i o m ett bastubad. Därefter var hon stor initiativtagare och allt skedde på hennes premisser. Sjukt läckert att ha en kåt inneboende 20 år yngre flicka när frun var bortrest och prioriterade karriär. Bästa minnet var när amerikanskan en kväll efter att barnen somnat, frågade om jag ville raka fittan. En rejäl  buske som skulle bort...
    Härligt. Ångrar mig som sagt var hade många våta drömmar om min "pappa" . Har fortfarande kontakt med familjen och ska över i vår när äldsta dottern gifter sig. 
    Han ser fortfarande bra ut så vem vet....
  • Anonym (wilma)
    PunkPyret skrev 2023-08-11 23:22:27 följande:

Äldste sonens kompis. Vi har inte setts på ett par år nu sedan sonen flyttade ut, men innan dess var han en flitig besökare. Jävlar, vilken goding. Han kom alltid och kramade om mig när han kom hit och det var inga mjuka kramar som men ger kompisens morsa utan rejäla björntag. Så om vi bara hade fått chansen.... men så klart inte lämpligt. 

Just samma sak här.  23 år, och precis avslutat värvningen som befäl i forsvarsmakten. Vältränad och snygg som aldrig för, Riktig så sexig och mandig blivit.  Har märkt hans blickar nu och då, har försökt "besvara" dom. Väntar nu bara på ätta chansen. Högst olämpligt, men tändande som f.. 
  • Anonym (Host dad)
    Anonym (MrsE) skrev 2023-08-12 15:06:36 följande:
    Härligt. Ångrar mig som sagt var hade många våta drömmar om min "pappa" . Har fortfarande kontakt med familjen och ska över i vår när äldsta dottern gifter sig. 
    Han ser fortfarande bra ut så vem vet....
    Kör på och testa. Dumt och dö nyfiken. Hur mycket äldre är han? Jag träffade min aupair två gånger efter att hon avslutat. Så hemligt läckert. Nu har hon själv gift sig och skaffat barn. Vi har sagt att vi ska göra det fler ggr framöver... Om tillfälle ges. 
  • Anonym (Grannen)

Grannens dotter 22år riktigt härlig. Hon har fått en grymt härlig kropp med fina former. 

• Anonym (MrsE)
    Anonym (Host dad) skrev 2023-08-12 17:26:43 följande:
    Kör på och testa. Dumt och dö nyfiken. Hur mycket äldre är han? Jag träffade min aupair två gånger efter att hon avslutat. Så hemligt läckert. Nu har hon själv gift sig och skaffat barn. Vi har sagt att vi ska göra det fler ggr framöver... Om tillfälle ges. 
    Eller hur. Bättre att ångra det man gjort istället för det man inte gjort.....
    Han är ca 60-65  och jag 35 så det borde inte vara något problem. 
    Fan, jag vill.....
  • Anonym (Bocken)

Kvinnan i ett par som jag och min fru känner. Dom är inte nära vänner, men vi umgås i samma kompisgäng. Hon är petit, väldigt trevlig och galet sexig. Hon har märkt att jag tittar, och lutar sig gärna fram med sin tshirt utan bh under. 

Mina barns förskollärare. Klassisk bli-tänd-på-en-viktig-person.

Mitt ex. Gud vad jag fantiserar om henne. Vi hade fantastiskt sex när vi var ihop, och ännu bättre efter det tog slut. Dock inte sedan vi båda stadgat oss på varsitt håll. 

Min frus systerdotter. Hon är närmare 30 och vi umgås i familjesammanhang. 

Grannen. Hennes ögon och mun... Jesus!

Jag kommer inte agera på det här. Men jösses vad jag fantiserar.

• Anonym (?)

Mitt ex äldsta syrra. vilka blickar, tuttar och stora styva vårtor...mmmm

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga du vill ha sex med?